New client

#HowTo

Need some advice? Here we can help you

New client

Step 1: Log in to Internet Banking

  1. Go to www.csob.cz, click on the orange "Login" button in the top right corner and select "Internet Banking".
  2. In "Username" enter your identification number, which you will find on your Agreement on ČSOB Identity. It is in your email or a printout handed over at our branch.
  3. We sent you the password via SMS. Copy it and click Log in.
  4. Enter the verification code that we will send as an SMS to your phone.
  5. Now create new login details – username and password, i.e. your ČSOB Identity. Also enter your email address.
  6. On the next screen check all the details.
  7. Open your email inbox, where we will send you a verification link. Click on it.
  8. All done. Log in to Internet Banking with your username and password.

Krok 2: Stažení a instalace aplikace ČSOB Smart Klíč

Aplikaci ČSOB Smart Klíč si stáhnete v Obchodě Play, App Store nebo Huawei AppGallery. Otevřete ji aktivujte a s aktivací postupujte podle pokynů (nebo si přečtěte podrobný návod).

https://www.csob.cz/sklic Stáhnout

 

Krok 3: Stažení a instalace aplikace ČSOB Smart

ČSOB Smart: mobilní bankovnictví, které bez Smart klíče funguje jen v omezeném, náhledovém režimu.

  1. V mobilu si otevřete aplikaci Obchod Play nebo App Store. Vyhledejte ČSOB Smart a stáhněte si ho.
  2. Otevřete si ČSOB Smart, na úvodní straně stisknete oranžové tlačítko „Přihlásit se“ a následně pod textem „Přihlásíte se ČSOB Smart klíčem“ znovu tlačítko „Přihlásit se“.
  3. Aplikace si vyžádá potvrzení ve Smart klíči, který už máte. Stačí otisk prstu nebo FaceID (případně PIN) a jste tam.