Main content
New client
New client

Step 1: Log in to Internet Banking
-
Go to www.csob.cz, click on the orange "Login" button in the top right corner and select
"Internet Banking".
-
In "Username" enter your identification number, which you will find on your Agreement on
ČSOB Identity. It is in your email or a printout handed over at our branch.
-
We sent you the password via SMS. Copy it and click Log in.
-
Enter the verification code that we will send as an SMS to your phone.
-
Now create new login details – username and password, i.e. your ČSOB Identity. Also enter your
email address.
-
On the next screen check all the details.
-
Open your email inbox, where we will send you a verification link. Click on it.
-
All done. Log in to Internet Banking with your username and password.
Krok 2: Stažení a instalace aplikace ČSOB Smart Klíč
Aplikaci ČSOB Smart Klíč si stáhnete v Obchodě Play, App Store nebo Huawei AppGallery. Otevřete ji aktivujte a s aktivací postupujte podle pokynů (nebo si přečtěte podrobný návod).
Krok 3: Stažení a instalace aplikace ČSOB Smart
ČSOB Smart: mobilní bankovnictví, které bez Smart klíče funguje jen v omezeném, náhledovém režimu.
- V mobilu si otevřete aplikaci Obchod Play nebo App Store. Vyhledejte ČSOB Smart a stáhněte si ho.
- Otevřete si ČSOB Smart, na úvodní straně stisknete oranžové tlačítko „Přihlásit se“ a následně pod textem „Přihlásíte se ČSOB Smart klíčem“ znovu tlačítko „Přihlásit se“.
- Aplikace si vyžádá potvrzení ve Smart klíči, který už máte. Stačí otisk prstu nebo FaceID (případně PIN) a jste tam.