Přejít k obsahu

ČSOB CEB

Nový rozměr elektronického bankovnictví pro vaši firmu

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu
Benefit 1 Automatizace platebního styku
Benefit 2 Bezpečný způsob obsluhy bankovních produktů
Benefit 3 Online správa uživatelů
Benefit 4 Elektronický podpis smluv
Nahrávám přehrávač...
Nahrávám přehrávač...
alt

Další výhody online bankovnictví:

  • nejvyšší standard zabezpečení díky čipovým kartám
  • online informace o účtech, pohybech a zůstatcích
  • intuitivní zadávání plateb
  • import dávek příkazů a export výpisů pro napojení na účetní programy
  • až 3 podpisy pro podepisování transakcí
  • přehled firemních platebních karet a jejich správa
  • online správa uživatelů
  • zřizování a správa bankovních služeb na dálku prostřednictvím Virtuální pobočky
  • bezplatný archiv elektronicky podepsaných dokumentů

Poraďte se s námi

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám do 24 hodin.

  • Jak získat
  • Výhody služby
  • Vlastnosti služby

Službu ČSOB CEB si můžete založit v pobočkách Firemního a Korporátního bankovnictví.

  • Intuitivní rozhraní pro zadávání plateb
  • Automatizace platebního styku díky přenosu souborů z/do účetního programu
  • Přehled firemních platebních karet a jejich správa prostřednictvím pověřené osoby
  • Obchodní balíček ČSOB CEB Plus s širokými možnostmi nastavení a neomezeným počtem účtů či uživatelů
  • Systém zmocnění a nastavování limitů včetně až tří podpisů
  • Pro malé a střední firmy v nabídce také obchodní balíček ČSOB CEB se zjednodušeným nastavením a podepisováním jedním podpisem
  • Online správa a kontrola nastavení služby, uživatelů a účtů
  • Možnost zřízení a správy produktů bez nutnosti fyzické návštěvy pobočky
  • Snadný přístup k archivovaným elektronicky podepsaným dokumentům

ČSOB CEB – Virtuální pobočka nabízí komplexní správu bankovních produktů bez nutnosti fyzické návštěvy pobočky, například:

  • žádost o novou platební kartu
  • objednávku výběru hotovosti
  • založení nového účtu
  • nastavení výpisů z účtů
  • žádost o čerpání úvěru
  • doložení dokumentace k úvěru
  • žádost o duplikát výpisu
  • změnu kontaktních údajů
  • změnu nastavení služby ČSOB CEB
  • Bezpečnost
  • HW a SW požadavky
  • Poplatky
  • Podmínky poskytování

Jak je služba zabezpečena?

  • Komunikace s ČSOB je šifrována
  • Kvalifikovaný certifikát uložený na čipové kartě, který můžete rovněž použít pro komunikaci s institucemi státní správy
  • Zajišťujeme podporu Po–Pá 7:00–20:00 na helpdesku elektronického bankovnictví (+420 499 900 500 nebo helpdeskceb@csob.cz)
  • Poradíme vám s bezpečností (další podrobné informace najdete v sekci věnované bezpečnosti elektronických služeb https://www.csob.cz/bezpecnost)

Pro správný chod služby je nutná i kombinace uvedených operačních systémů a prohlížečů.

Hardware

K elektronickému podpisu potřebujete:

  • čtečku čipových karet, kterou lze připojit k PC/SC
  • volný USB port pro připojení čtečky
  • na čipové kartě instalované platné certifikáty (vydané při zřízení služby) pro přihlašování a podepisování příloh zasílaných do ČSOB

Software

Internetový prohlížeč (s povoleným skriptováním a cookies):

  • Microsoft Internet Explorer 11+
  • Google Chrome 30+ (platí pro OS Windows a MAC OS X)
  • Opera 15+ (platí pro OS Windows a MAC OS X)
  • Firefox 45+ (platí pro OS Windows a MAC OS X)
  • Safari 9.0+ (platí pro MAC OS X)

Operační systém (s nejnovější aktualizací):

  • MS Windows 10+
  • MS Windows 8, 8.1+
  • MS Windows 7 SP1
  • OS X 10.11+

Pro elektronický podpis navíc potřebujete:

instalovanou aplikaci SecureStore Card Manager (www.csob.cz/software).

Zpoplatnění služby se řídí platným sazebníkem.

  • Příručky a návody
  • Formáty pro import a export
  • Software ke stažení

Poraďte se s námi

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám do 24 hodin.