Přejít k obsahu
Info:
Tento web používá soubory cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním a používáním souborů cookies.
Více informací o cookies
Rozumím

ČSOB CEB

Nový rozměr elektronického bankovnictví pro vaši firmu

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu
Nahrávám přehrávač...
Nahrávám přehrávač...

Výhody služby ČSOB CEB

  • online informace o účtech, pohybech a zůstatcích
  • zřizování a správa bankovních služeb na dálku prostřednictvím Virtuální pobočky
  • nejvyšší standard zabezpečení díky čipovým kartám nebo aplikaci ČSOB Smart klíč
  • import dávek příkazů a export výpisů pro napojení na účetní programy
  • přehled firemních platebních karet a jejich správa
  • online správa uživatelů a jejich oprávnění
  • zasílání upozornění e-mailem nebo pomocí SMS (služba CEB Info)
  • mobilní aplikace CEB Mobile pro Android zařízení
  • automatický přenos dat mezi vaším software a bankou (služba Business Connector)

 

  • Zřízení služby

Službu nabízíme podnikatelům a firmám pro obsluhu jejich financí. Kontaktujte nás prostřednictvím své pobočky firemního nebo korporátního bankovnictví, spolu s vámi projdeme a nastavíme dle vašich požadavků:

  • uživatele oprávněné spravovat nebo pouze nahlížet na vaše účty a další produkty
  • účty, které si přejete spravovat online
  • oprávnění k podepisování transakcí
  • osoby oprávněné jednat za vaši firmu v rámci služby Virtuální pobočka
  • uživatele oprávněné nastavovat přístupy a vybraná oprávnění v rámci služby (administrátory)
  • další funkce, které služba ČSOB CEB nabízí

Pro přihlášení do služby lze využít čipové karty nebo uživatelské jméno a heslo v kombinaci s aplikací Smart klíč – míru zabezpečení si přitom zvolíte sami.

  • Výhody
  • Zabezpečení
  • Technické požadavky
  • Podmínky poskytování služby

Klíčové výhody ČSOB CEB:

  • intuitivní rozhraní pro zadávání plateb včetně našeptávačů
  • napojení na účetní software pro import platebních dávek do banky
  • stahování výpisů z účtu v datovém formátu pro automatické zpracování v rámci vaší firmy
  • přehled firemních platebních karet a jejich správa
  • variabilní nastavení pravidel pro podepisování transakcí až třemi podpisy
  • možnost ovládat účty více firem v jedné aplikaci
  • základní verze služby pro menší firmy a podnikatele, ale i varianta CEB Plus s větší variabilitou nastavení pro větší firmy a korporace
  • online správa služby prostřednictvím osoby administrátora
  • Virtuální pobočka s možností zřízení nových produktů a služeb bez fyzické návštěvy pobočky
  • CEB Mobile pro chytré telefony a tablety s operačním systémem Android
  • Business Connector pro automatický přenos dat mezi vaším účetním software a bankou
  • CEB Info a možnost zasílání upozornění týkající se vašich účtů nebo karet e-mailem nebo pomocí SMS
  • ovládání účtů i mimo ČSOB díky vzdálenému přístupu přes síť SWIFT

Jak je služba zabezpečena:

  • veškerá komunikace s bankou je šifrována (protokol https)
  • přihlášení do služby je možné jménem a heslem s potvrzením v aplikaci Smart klíč
  • ještě vyšší míru zabezpečení v přístupu k vašim účtům nabízí čipové karty s certifikáty
  • čipovou kartu nebo aplikaci Smart klíč je možné použít i pro podepisování transakcí
  • vybrané operace je možné podepisovat pouze kvalifikovaným certifikátem v souladu se zákonem o elektronickém podpisu (správa služby a podepisování smluvních dokumentů a žádostí v rámci Virtuální pobočky)
Do služby doporučujeme vstupovat vždy přes stránky banky, a to z bezpečnostních důvodů. Prosíme, nepoužívejte vstup přes vyhledávače nebo stránky třetích stran, případně přes odkazy v e-mailech. Při přihlášení ověřte, že stránka používá protokol https: (zabezpečené a šifrované spojení) a že má certifikát vydaný na Československou obchodní banku, a.s. Kompletní tipy a doporučení pro bezpečné chování při používání elektronického bankovnictví (a nejen jeho) naleznete na stránkách www.csob.cz/bezpecnost.

Pro používání služby doporučujeme následující vybavení, v závislosti na vámi zvoleném způsobu přihlašování a podepisování:

Operační systém:

  • MS Windows 7 SP1
  • MS Windows 8, 8.1+
  • MS Windows 10+
  • macOS 10.11+

Operační systém doporučujeme udržovat aktualizovaný a zabezpečený v souladu s doporučeními jeho dodavatele.

Prohlížeč:

  • Microsoft Internet Explorer 11+
  • Google Chrome 30+ (platí pro OS Windows a macOS)
  • Opera 15+ (platí pro OS Windows a macOS)
  • Firefox 45+ (platí pro OS Windows a macOS)
  • Safari 9.0+ (platí pro macOS)

Prohlížeč musí podporovat (mít zapnuto) skriptování a cookies. V případě používání čipových karet jsou pro prohlížeče k dispozici doplňky pro komunikaci mezi prohlížečem a čipovou kartou (standardní doplňky pro Chrome a Mozilla Firefox, prvky Active X pro Internet Explorer, resp. JAVA pro Safari).

Přihlášení nebo podepisování pomocí čipových karet:

  • čtečka čipových karet a obslužný software SecureStore Card Manager pro správu čipových karet
  • čipová karta s platným certifikátem

Přihlášení nebo podepisování pomocí aplikace Smart klíč:

  • smartphone se systémem Android, iOS nebo Windows Phone
  • stažená a aktivovaná aplikace Smart klíč
  • aplikaci Smart klíč využijete i pro službu ČSOB CEB Mobile

Služba ČSOB CEB je optimalizována pro zobrazení na monitoru s rozlišením alespoň 1024 x 768 bodů, při nižším rozlišení mohou být skryty některé ovládací prvky.

ČSOB CEB je určena pro klienty firemního a korporátního bankovnictví. Detailní podmínky pro poskytování jsou k dispozici na stránkách www.csob.cz/podminky v části elektronického bankovnictví a zahrnují:

  • podmínky pro poskytování služby ČSOB CEB jako takové
  • podmínky pro ČSOB Identitu a přihlašovací či bezpečnostní prvky jednotlivých uživatelů služby

Zpoplatnění služby se řídí platným sazebníkem pro firemní resp. korporátní klienty.

  • Popis služby
  • Účty a přehled služeb
  • Platební styk
  • Karty
  • Virtuální pobočka
  • CEB Mobile
  • CEB Info
  • Správa služby
  • Business Connector
  • Finanční trhy

ČSOB CEB vám nabízí komplexní obsluhu vašich firemních účtů a dalších produktů v bance. Mimo tradiční funkce internetového bankovnictví – tedy ovládání účtů, zadávání plateb a přehled o pohybech – jsme připravili i další vychytávky pro váš větší komfort, například:

  • napojení na účetní software pro automatizaci platebního styku
  • přehled a nastavování vašich platebních karet
  • Virtuální pobočka pro elektronické podepisování smluv a dokumentů
  • online nastavení oprávnění jednotlivých uživatelů za vaši firmu
  • mobilní aplikace s vybranými klíčovými funkcemi služby CEB

Chcete se dozvědět z konkrétní oblasti více? Zvolte v levém menu téma, které vás zajímá.

Spolu se zadáváním plateb je klíčovou funkcí služby i přehled a online kontrola vašich účtů. Služba ČSOB CEB nabízí:

  • přehled vašich účtů včetně nejdůležitějších informací o nich
  • přehled pohybů na vašich účtech s komplexními možnosti vyhledávání a filtrování
  • výpisy a avíza v různých formátech – PDF i datové extrakty pro váš účetní software
  • jednotlivé i hromadné stažení výpisů a dat
  • přehled plateb čekajících na zpracování, případně zamítnutých
  • možnost exportu údajů například formou tabulky pro další zpracování u vás

Nejdůležitější funkcí u elektronického bankovnictví je ovládání účtů. Služba ČSOB CEB vám nabídne:

  • zadávání tuzemských, zahraničních a dalších typů plateb s intuitivním rozhraním
  • možnost hromadných plateb
  • import plateb v dávkách z vašeho účetního software
  • sofistikované nastavení pravidel pro autorizaci plateb a kombinaci až tří podpisů
  • možnost nastavení kontroly čtyř očí před podpisem platby
  • zasílání příkazů k inkasu – jednorázově nebo i v dávce
  • správu svolení k inkasu, trvalých příkazů a další funkce
  • ovládání účtů mimo ČSOB prostřednictvím sítě SWIFT (MT101)

ČSOB CEB umožní spravovat platební karty vydané ČSOB, například:

  • nastavit limit pro platební karty
  • nastavit (povolit nebo zakázat) platby přes internet (CNP platby)
  • získat přehled transakcí realizovaných konkrétní kartou
  • exportovat data o transakcích za účelem dalšího zpracování ve vaší firmě

Virtuální pobočka nabízí zabezpečenou komunikaci mezi vámi a bankou, včetně plně elektronického podepisování smluv a podobných dokumentů. Vaše požadavky zaslané přes Virtuální pobočku vyřídíme rychle a ušetříme tak váš čas i peníze.

Jak to celé funguje:

  • vy nám zašlete požadavek k vyřízení
  • jednodušší věci vyřídíme obratem
  • v případě, že váš požadavek znamená přípravu smlouvy (například jde o novou platební kartu), pošleme vám návrh smlouvy ke kontrole nebo k revizi
  • detaily smlouvy a parametry produktu doladíme
  • vy smlouvu podepíšete a my zajistíme další kroky (například vydání nové platební karty)

Hlavní výhody:

  • můžete jednoduše a pohodlně zřizovat nové služby a produkty, případně měnit nastavení těch stávajících
  • podpis za obě smluvní strany probíhá pomocí kvalifikovaného certifikátu (I.CA), takovýto podpis je dle platné legislativy považován za ekvivalent fyzického podpisu
  • podepisovat za vaši firmu mohou osoby v roli statutárního orgánu, případě můžete pro vybrané oblasti a úkony zmocnit konkrétní zaměstnance
  • smlouvy máte k dispozici v elektronickém archivu přímo ve službě a máte tak online kontrolu toho, kdo, kdy a který dokument podepsal

Co je vám v rámci Virtuální pobočky k dispozici:

  • žádosti o čerpání úvěru a dokládání úvěrové dokumentace (dle úvěrové smlouvy)
  • zřízení nových běžných a spořicích účtů a nastavení výpisů k nim
  • objednávky výběru hotovosti, včetně závozu na vaši provozovnu (služba FlexiCash Plus)
  • nové platební (debetní i kreditní) a vkladové karty  vašim účtům
  • přidávat nové uživatele a účty do služby ČSOB CEB
  • online archiv elektronicky podepsaných smluv a další služby

Pro lepší představu o fungování Virtuální pobočky se můžete podívat na video:

Kompletní výčet dokumentů, které můžeme vzájemně podepisovat a posílat v rámci Virtuální pobočky:

V době chytrých telefonů nemusíte nutně používat počítač, pokud chcete mít okamžitý přehled. V aplikaci ČSOB CEB Mobile dostupné pro smartphone s operačním systémem Android můžete snadno:

  • zadávat platby
  • kontrolovat zůstatky vašich účtů
  • mít přehled o zaúčtovaných transakcích
  • podepisovat platby – jak vámi zadané, tak příkazy zadané jiným uživatelem služby
  • případně využívat další vybrané funkce služby ČSOB CEB

CEB Mobile připravujeme také pro zařízení s operačním systémem iOS (iPhone resp. iPad). Používání služby CEB Mobile je spjato s další aplikací – ČSOB Smart klíčem, pomocí které se do mobilní aplikace přihlašujete, nebo v ní podepisujete transakce. Přehled funkcí služby shrnuje videoukázka:

Chcete využívat ČSOB CEB Mobile? Vyhledejte jej v obchodě Google Play, nebo použijte přímý odkaz ke stažení v podobě QR kódu:

QR kód

Pomocí CEB Info si snadno nastavíte upozornění na to, co vás zajímá a co nesmí uniknout vaší pozornosti. Pošleme vám SMS nebo e-mail třeba v následujících případech:

  • zaúčtování transakce na účtu (v konkrétní výši, konkrétního typu atp.)
  • dosažení vámi stanoveného zůstatku na účtu
  • platby čekající na vaši autorizaci
  • změna nastavení uživatelů a účtů v rámci služby
  • nový požadavek (například návrh smlouvy) v rámci služby Virtuální pobočka
  • použití firemní platební karty u obchodníka

Dále vám můžeme pravidelně zasílat například výpisy z vašich účtů, kurzovní lístky, nebo upozornit na blížící se konec platnosti vaší platební karty. Službu CEB Info si jednoduše a pohodlně nastavíte online. Rádi bychom upozornili, že zasílání informací formou SMS je zpoplatněno dle sazebníku – v případě potřeby lze tuto možnost zablokovat přímo ve službě.

Správa služby vám nabízí online nastavení uživatelů a účtů a zároveň okamžitý přehled v oprávněních. Stačí si zvolit osobu administrátora, který bude mít tuto část služby k dispozici a bude moci nastavovat:

  • oprávnění jednotlivých uživatelů a účty, na které mají přístup
  • limity u uživatelů, účtů
  • autorizační pravidla pro platby a inkasa – tedy to, kdo může co podepsat
  • možnost upravovat dávky platebních příkazů ve službě ČSOB CEB
  • další vybrané parametry služby – například dostupnost SMS notifikací nebo služby Business Connector

Osoba administrátora může tyto změny provádět samostatně s využitím elektronického podpisu. V případě potřeby může být administrátorů i více, a volitelně mohou změny v nastavení potvrzovat ve dvojici (kontrola čtyř očí).

Vaše účetnictví je to místo, kde se odehrává veškerá fakturace a od banky potřebujete pouze rozhraní pro import plateb a stahování výpisů a avíz? Služba ČSOB CEB bude pro vás i tak zajímavá - kromě dalších funkcí nabídne i Business Connector pro:

  • automatický přenos dat (platebních dávek) z vašeho systému do banky
  • platební dávky mohou být podepsané dle standardu CAdES (stejnými uživateli, jako by je podepisovali ve službě), v tom případě budou rovnou zpracovány
  • nebo může jít o data, která vám uložíme pro pozdější podpis ve službě ČSOB CEB
  • automatické stahování výpisů a avíz pro datové zpracování u vás ve firmě – stačí nastavit cílový adresář u vás ve firmě

Služba Business Connector je zabezpečena serverovými certifikáty pro přenos dat a ověření vaší identity, zabezpečení a samotné povolení služby přitom spravujete vy. Business Connector je zároveň názvem aplikace připravené bankou, která pro vás může zajistit automatizovaný přenos souborů oběma směry. Pokud máte vlastní systémy a preferujete vlastní řešení, můžete podle připravené dokumentace naprogramovat i vlastní systém pro přenos souborů – více informací na www.csob.cz/businessconnector.

Chcete online prodávat nebo nakupovat cizí měnu? Ve službě ČSOB CEB vám nabízíme obchodování na finančních trzích, díky kterému můžete:

  • monitorovat kurzy vybraných měn
  • provádět online konverze měnových párů (včetně forwardů a swapů)
  • získat přehled o realizovaných obchodech za vaši firmu
  • potvrzovat již uzavřené obchody formou tzv. konfirmace tam, kde je to smluvně vyžadováno

Obchodování na finančních trzích je k dispozici pro ty, kteří s ČSOB uzavřou Rámcovou smlouvu o obchodování na finančních trzích, kde mj. stanoví osoby s oprávnění takto obchodovat nebo konfirmovat obchody.

  • Podpora služby
  • Příručky a programy
  • Videoukázky
  • Formáty pro import plateb
  • Formáty pro výpisy z účtů

Zkušený tým kolegů na helpdesku služby ČSOB CEB je připraven vám asistovat jak při zprovoznění služby, tak při řešení konkrétních dotazů. K dispozici jsou každý pracovní den od 7:00 do 20:00 a kontaktovat je můžete:

Při asistenci lze využít vzdálený pasivní náhled zástupce helpdesku.

Snažili jsme se službu ČSOB CEB připravit tak, aby byla co nejvíce návodná a uživatelsky přívětivá. Pro lepší vysvětlení některých funkcí nabízíme příručky:

Pro používání čipových karet budete potřebovat obslužný software SecureStore Card Manager. Stáhněte si verzi dle vámi používaného operačního systému:

V případě, že využíváte čipové karty ISABEL (již nejsou nabízeny), je nutné instalovat jejich obslužný software:

Aplikaci Business Connector pro automatizované přenosy dat z vašeho účetního software do banky a opačným směrem je k dispozici na samostatné stránce www.csob.cz/businessconnector.

Pro větší komfort můžete platby zadávat nejen ručně, ale také používat import platebních dávek ve formátech, které podporuje váš účetní software. K dispozici je více formátů podle typu platby, a navíc i textový formát pro import bankovních spojení a vzorů plateb. Zvolte popis formátu, který chcete používat, nebo který podporuje váš účetní software:

Všechny formáty pro zadávání plateb jsou podporovány také službou Business Connector.

Většina běžně používaných účetních programů umí zpracovávat datové výpisy z bank a ušetří vám tak práci v účetnictví. Volitelně můžete využít i avíza – tedy datové extrakty s transakcemi zaúčtovanými v průběhu dne (intra-day výpisy). Služba ČSOB CEB nabízí následující formáty výpisů a avíz:

Výpisy resp. avíza můžete stahovat také automaticky službou Business Connector. Tímto způsobem si ušetříte práci a data pro vedení vašeho účetnictví již mohou být na vašem počítači nebo serveru před tím, než dorazíte do práce.

Poraďte se s námi

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám do 24 hodin.