Přejít k obsahu

Průvodce bezpečností

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu

Chraňte své finance i soukromí

Nákupy v e-shopech, platbami kartou online nebo transakcemi přes mobilní telefon si můžete udělat velkou radost, ale i způsobit vážné problémy. Přestože neustále vylepšujeme ochranné prvky našich produktů a služeb, můžete se snadno stát obětí důmyslných vynálezů zloděje. Stačí k tomu chvilka nepozornosti nebo otálení s aktualizací počítače či telefonu. Přistupujte ke svým prostředkům a přístrojům, které používáte k bankovním operacím, zodpovědně a postavte se spolu s námi kybernetickým útočníkům!

Rychlá pomoc

Máte obavy, že došlo, nebo může brzy dojít ke zneužití vašich dat? Ihned nás kontaktujte na Helpdesku Platebních karet a Elektronického bankovnictví. Poradíme vám, jak postupovat.

Klienti ČSOB: +420 495 800 111
Klienti Ery: +420 495 800 121

Více informací o Helpdesku