Virtuální pobočka

Nový rozměr elektronického bankovnictví pro vaši firmu

Benefit 1
Rychlé a pohodlné zřízení služeb a produktů
Benefit 2
Změny nastavení stávajících produktů
Benefit 3
Dokumenty k dispozici v online archivu
Benefit 4
Online správa uživatelů a jejich oprávnění
Internetbanking 24

Klíčové výhody Virtuální pobočky

Benefit 1
Zašlete nám požadavek k vyřízení
jednodušší věci vyřídíme obratem
Benefit 2
Pošleme vám návrh smlouvy ke kontrole
detaily smlouvy a parametry produktu doladíme
Benefit 3
Smlouvu podepíšete elektronicky
a my zajistíme další kroky (např. vydání nové platební karty)

Jak si sjednat Virtuální pobočku

  1. Službu Virtuální pobočka si sjednáte ve své pobočce.
  2. Nastavíme pro Virtuální pobočku oprávněné osoby.
  3. Další nastavení již můžete měnit přes Virtuální pobočku.
Nahrávám přehrávač...

Virtuální pobočka

Virtuální pobočka nabízí zabezpečenou komunikaci mezi vámi a bankou, včetně plně elektronického podepisování smluv a podobných dokumentů. Vaše požadavky vyřídíme rychle a ušetříme tak váš čas i peníze.

V rámci Virtuální pobočky můžete:

  • Žádat o čerpání úvěru a dokládat úvěrové dokumenty
  • Zřizovat nové běžné a spořicí účty a nastavovat výpisy k nim
  • Objednávat výběry hotovosti včetně závozu na provozovnu
  • Žádat o nové platební (debetní i kreditní) a vkladové karty
  • Přidávat nové uživatele a účty do služby ČSOB CEB
  • Sjednat služby akceptace platebních karet - terminály nebo platební bránu
  • Využívat online archiv elektronicky podepsaných smluv a další služby

Podívejte se na video.

Jak funguje Virtuální pobočka

Přihlášení do služby je možné jménem a heslem s potvrzením v aplikaci Smart klíč, ještě vyšší míru zabezpečení nabízí čipové karty s certifikáty. Požadavky Virtuální pobočky je možné podepisovat pouze kvalifikovaným certifikátem v souladu se zákonem o el. podpisu.
Veškerá komunikace s bankou je šifrována (https)
Podepisování kvalifikovaným certifikátem nebo Smart klíčem
  • Podpis za obě smluvní strany probíhá pomocí kvalifikovaného certifikátu (I.CA), který je dle legislativy ekvivalentem fyzického podpisu.
  • Podepisovat mohou osoby v roli statutárního orgánu, případně můžete pro vybrané oblasti a úkony zmocnit konkrétní zaměstnance.
  • Smlouvy máte k dispozici v elektronickém archivu. Máte tak online kontrolu, kdo, kdy, který dokument podepsal.

Kompletní výčet dokumentů, které můžeme vzájemně podepisovat a posílat prostřednictvím Virtuální pobočky

Seznam dokumentů doručovaných prostřednictvím služby ČSOB CEB

Do služby doporučujeme vstupovat vždy přes stránky banky, a to z bezpečnostních důvodů. Prosíme, nepoužívejte vstup přes vyhledávače nebo stránky třetích stran, případně přes odkazy v e-mailech. Při přihlášení ověřte, že stránka používá protokol https: (zabezpečené a šifrované spojení) a že má certifikát vydaný na Československou obchodní banku, a.s. Kompletní tipy a doporučení pro bezpečné chování při používání elektronického bankovnictví (a nejen jeho) naleznete na stránkách www.csob.cz/bezpecnost.

Podmínky a podpora

Virtuální pobočka je určena pro klienty firemního a korporátního bankovnictví. Zkušený tým kolegů na helpdesku služby ČSOB CEB je připraven vám asistovat jak při zprovoznění služby, tak při řešení konkrétních dotazů.
Vzdálený pasivní náhled zástupce helpdesku
Helpdesk k dipozici v pracovní dny 7:00 - 20:00

Detailní podmínky pro poskytování jsou k dispozici na stránkách obchodních podmínek a zahrnují:

  • Podmínky pro poskytování služby ČSOB CEB
  • Podmínky pro ČSOB Identitu a přihlašovací či bezpečnostní prvky jednotlivých uživatelů služby

Pracovníci helpdesku ČSOB CEB jsouk dispozici každý pracovní den od 7:00 do 20:00 a kontaktovat je můžete:

  • Telefonicky na čísle (+420) 499 900 500
  • E-mailem na adrese helpdeskceb@csob.cz
  • Při asistenci lze využít vzdálený pasivní náhled zástupce helpdesku.

Videoukázky

HW a SW požadavky

Hardware

Služba ČSOB CEB je optimalizována pro zobrazení na monitoru s rozlišením alespoň 1024 x 768 bodů, při nižším rozlišení mohou být skryty některé ovládací prvky.

Pro přihlašování nebo podepisování pomocí čipových karet

  • čtečka čipových karet a obslužný software SecureStore Card Manager pro správu čipových karet,
  • čipová karta s platným certifikátem.

Pro používání čipových karet je nutná komunikace i se servery certifikační autority. V případě potřeby ověřte konfiguraci síťového připojení (možnost spojení s *.ica.cz, porty 80 a 443).

Pro přihlašování nebo podepisování pomocí aplikace Smart klíč

  • smartphone se systémem Android, iOS nebo Windows Phone a aktivovaná aplikace Smart klíč (aplikaci Smart klíč využijete i pro službu ČSOB CEB Mobile).

Software

Pro používání služby doporučujeme následující vybavení, v závislosti na vámi zvoleném způsobu přihlašování a podepisování:

Operační systém

  • MS Windows 7 SP1
  • MS Windows 8, 8.1+
  • MS Windows 10+
  • macOS 10.11+

Operační systém doporučujeme udržovat aktualizovaný a zabezpečený v souladu s doporučeními jeho dodavatele.

Prohlížeč

  • Microsoft Internet Explorer 11+
  • Google Chrome 30+ (platí pro OS Windows a macOS)
  • Opera 15+ (platí pro OS Windows a macOS)
  • Firefox 45+ (platí pro OS Windows a macOS)
  • Safari 9.0+ (platí pro macOS)

Prohlížeč musí podporovat (mít zapnuto) skriptování a cookies. V případě používání čipových karet jsou pro prohlížeče k dispozici doplňky pro komunikaci mezi prohlížečem a čipovou kartou (standardní doplňky pro Chrome a Mozilla Firefox, prvky Active X pro Internet Explorer, resp. JAVA pro Safari).

Dále by vás mohlo zajímat