Přejít k obsahu

Vyzkoušejte náš ČSOB Smart a mějte své finance jednoduše pod palcem i v mobilu

    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Dokumenty určené pro dodavatele skupiny ČSOB / KBC

    Československá obchodní banka, a. s., KBC Group, Shared Service Center CZ, jakožto členové finanční skupiny KBC Group, se v rámci svých cílů plně identifikují s principy udržitelného rozvoje a společenské i environmentální odpovědnosti. Naplnění těchto idejí je nemyslitelné bez úzké spolupráce s partnery, jejichž úsilí je motivováno shodnými zásadami.

    Nový nákupní portál pro dodavatele

    https://kbc.bravosolution.com

    Pro přístup do nákupního portálu je nutné se zaregistrovat prostřednictvím formuláře Registrační formulář dodavatele odeslaným na adresu nakup@csob.cz, zpět obdržíte informace nezbytné k přihlášení.

    Pro lepší orientaci v nákupním portálu můžete využít přiložený návod.

    V případě potřeby či případných dotazů můžete kontaktovat pracovníky Nákupu na emailové adrese nakup@csob.cz