Card Loss and Theft Insurance
Insurance of loss or theft of payment cards

Pojistěte si kartu, mobil i doklady na rok zdarma. Když si sjednáte pojištění ztráty nebo krádeže karty ve variantě Basic, uhrazený poplatek za pojištění Vám pošleme zpátky na účet. Detaily najdete v podmínkách akce.
Take out Card Loss and Theft Insurance
Variants and indemnity limits
Type of insurance | BASIC | CLASSIC | EXTRA |
---|---|---|---|
Annual insurance fee | CZK 135 | CZK 390 | CZK 800 |
Financial loss insurance | CZK 30 000 | CZK 100 000 | CZK 500 000 |
Reissue of the PIN code | |||
Express issue of a new card (within 3 days) | |||
Issue of a replacement card or cash abroad | |||
Insurance against loss or theft of personal belongings (documents, keys, wallet) | CZK 5 000 | CZK 15 000 | CZK 50 000 |
Insurance against loss or theft of glasses | |||
Insurance against loss or theft of mobile phone | CZK 10 000 | CZK 15 000 | CZK 25 000 |
Insurance against loss or theft of tablet / laptop / e-book reader | CZK 10 000 | CZK 15 000 | |
Insurance against loss or theft of a smartwatch (or a bracelet) | CZK 15 000 | ||
Insurance against loss or theft of a handbag / briefcase / backpack | CZK 15 000 |
Fees stated in this section are just an extract from the full version which can be found in our Price List.
ČSOB Pojišťovna, a.s. is the insurance provider. ČSOB, a.s. is a policyholder.
Would you like to report an insured claim?
1. Block your payment card immediately at + 420 495 800 111,
2. then drop into any of our branches to fill out a short form.
Which documents will be needed to process an insured claim
Často kladené otázky
Kdo si může pojištění sjednat a kdo je pojištěný?
Pojištění si může sjednat každý, kdo vlastní platební kartu od nás, ať už fyzickou, digitální, debetní, nebo kreditní. Pojištěný je majitel platební karty. Pokud chcete pojistit kartu svému dítěti mladšímu 18 let, můžete to udělat na pobočce nebo po telefonu na 495 300 300.
Sčítají se pojistné limity, pokud mám pojištěných více karet a všechny mi odcizí?
Ano, limity se sčítají. Při hlášení škody pak jen nezapomeňte vyplnit Oznámení škodní události pro každou kartu zvlášť, vždy ale uveďte celou částku dohromady. Nejlepší je příklad. Řekněme, že máte 2 karty. Jedna má pojištění finanční ztráty na 30 000 Kč a druhá na 100 000 Kč. Obě karty někdo zneužije. Z první vám vyčerpá 10 000 Kč a z druhé 120 000 Kč. Vyplníte 2 oznámení o škodní události s celkovou škodou 130 000 Kč. My vám pak proplatíme až 130 000 Kč.
Kryje pojištění i hotovost?
Ano, pojištění kryje i hotovost, pokud vám byla zcizena pod pohrůžkou násilí. A to u těchto 2 případů:
- k přepadení došlo do 24 hodin od výběru hotovosti,
- útočník vás k vybrání hotovosti donutil.
Vztahuje se pojištění na věci určené pro práci?
Pojištění se vztahuje i na věci, které máte od zaměstnavatele propůjčené k práci – třeba služební telefon nebo notebook. Proplatíme vám pak částku, kterou po vás bude chtít zaměstnavatel. Budeme od vás tedy potřebovat písemný doklad o požadované částce.
Kde zjistím, jakou mám variantu Pojištění ztráty nebo krádeže karty?
Vše o svém pojištění najdete v aplikaci ČSOB Smart – Moje produkty – Pojištění. Využít můžete i internetové bankovnictví.
Co mám dělat, když ztratím nebo mi ukradnou platební kartu?
- Kartu zablokujte. Můžete to udělat kdykoli po telefonu na čísle 495 800 111 nebo v aplikaci ČSOB Smart v sekci Karty. Pokud kartu nezablokujete, nevznikne vám nárok na pojistné plnění. Pokud nedošlo k žádné finanční škodě, nemusíte nám nic dál hlásit. V opačném případě pokračujte dál.
- Vyřešte škodu a od všeho si schovejte doklady. Pokud jste přišli o celou peněženku nebo třeba mobil, pořiďte si nové srovnatelné kvality. A nezapomeňte si od všeho schovat účtenky. Jestliže došlo ke zneužití karty se škodou vyšší než 5 000 Kč nebo škody, u nichž došlo ke spáchání trestného činu (např. loupežné přepadení), je potřeba vše oznámit Policii ČR.
- Nahlaste nám, co se stalo. K tomu je potřeba zajít na pobočku, kde s vámi vše probereme. S sebou si vezměte také občanku, bez ní totiž nemůžeme ověřit vaši totožnost. Rovnou nám také přineste všechny doklady o vzniklé škodě – například účtenky od nově pořízených osobních věcí, Policejní protokol a doklady od ztracené nebo odcizené věci.
- Sjednejte si nové pojištění. Pojištění vám zaniká podáním formuláře Oznámení škodní události, je pak tedy třeba sjednat si nové. To je možné přímo zaškrtnutím vybrané varianty ve zmíněném formuláři nebo v ČSOB Smart v sekci Nabídka.
Do kdy je nutné nahlásit pojistnou událost?
Oznámení o škodní události doporučujeme podat na naší pobočce co nejdříve po nahlášení ztráty nebo odcizení platební karty, resp. jejím zablokování.
Pokud vám byly odcizeny i osobní věci a doklady, nejdříve si ale pořiďte nové srovnatelné kvality. Na pobočku nám pak rovnou můžete přinést i účtenky a další doklady, které potřebujeme k vyhodnocení škodní události.
Jak rychle mi škodu proplatíte?
To závisí hlavně na tom, jak rychle nám předáte všechny potřebné dokumenty. Výplata plnění poté trvá zpravidla 1–2 týdny.
Jak budu pojištění platit a jak dlouho trvá?
O platbu pojištění se starat nemusíte. Částka se strhne z vašeho účtu automaticky ke konci měsíce, ve kterém bylo pojištění sjednáno. Následně se každý rok automaticky strhne ve výročí pojištění.
Pokud pojištění na další rok nechcete, je třeba ho zrušit nejpozději 7 dní před výročím. Řekněme, že má pojištění výročí 31. března. Pak je potřeba ho zrušit nejpozději 24. března.
Pojištění můžete ukončit po telefonu na 495 300 300, osobně na pobočce nebo nám můžete poslat písemnou žádost na centrálu.
Při zrušení nebo změně varianty pojištění se poplatek za už zaplacené pojištění nevrací.
Download documents
What else you will definitely find useful
Card Travel Insurance
Do you travel abroad often? Add travel insurance to your card in case something happens abroad.
- Valid all year round with your card and protects you anywhere in the world
- You no longer have to think about insurance before every trip