Transactions at Czech Post

Withdraw, deposit and pay by card at more than 3,200 post offices

Stále jsme vám nablízku

Některé pošty sice budou od léta zavřené (viz Informace České pošty k rušeným pobočkám), ale i tak nás stále najdete prakticky na každém rohu. Navštívit nás můžete všude, kde uvidíte logo ČSOB – na kterékoli poště, pobočce ČSOB nebo můžete využít naše bankomaty.

Podnikatelé nebo právnické osoby s podpisovým vzorem na rušené poště

Máme pro vás Seznam nových kontaktních pošt pro výplatu hotovosti třetím osobám

Jak vybrat hotovost

  • Zdarma z bankomatů ČSOB
  • 1x měsíčně zdarma na poště s Poštovním účtem
  • Zdarma při platbě v obchodech (služba CashBack)

Jak na účet a platby

  • Osobně na každé poště nebo naší pobočce
  • Jednoduše a bezpečně přes mobil nebo počítač

Stáhněte si banku do mobilu

Co umí ČSOB Smart

  • Jednodušší placení na pár kliknutí
  • Chytrý přehled o vašich penězích
  • Pomoc virtuální asistentky Kate nonstop
  • Bezpečné zobrazení zapomenutého PINu
  • Snadné sjednání služeb ve skupině ČSOB

Stavte se na kterékoli poště

Máte nás blíž, než se zdá. Základní věci totiž zdarma vyřídíte i na každé poště, kterých je téměř 3 000 po celé republice. Nemusíte tak nutně na naši pobočku.
Vybírejte nebo vkládejte peníze na účet
Zadejte platební příkazy a plaťte kartou za poštovní služby

Proč využít Českou poštu

  • Vložené peníze máte ihned na účtu
    Peníze dorazí na účet okamžitě, nejpozději do následujícího pracovního dne.
  • Zvláštní limit
    Týdenní limit pro transakce na České poště je zcela nezávislý na limitu pro výběry v bankomatech či platby u obchodníků.
  • Vybrané pošty otevřené večer i o víkendu
    Vložit nebo vybrat peníze můžete na vybraných poštách i v době, když už jsou banky běžně zavřené.
  • Bezpečné platby
    Platby kartou vždy potvrzujete PINem. Pro nadlimitní platby v korunách (v přepočtu více než 1 000 EUR) od vás budeme potřebovat občanský průkaz.

Přečtěte si praktické tipy

Kolik můžete nejvíc vybrat/vložit?
Záleží na velikosti pošty. Vysoké vklady a výběry (desítky až stovky tisíc Kč) doporučujeme dohodnout 3 dny předem telefonicky či osobně na konkrétní poště.

Kolikrát můžete zadat chybně PIN?
Karta bude “zmrazena” po 3 chybných zadáních. Pracovník pošty vám poradí, jak dále postupovat, protože při dalším nesprávném zadání už hrozí zneplatnění a odebrání karty.

Kde je možné reklamovat platby kartou?
V kterékoli naší pobočce nebo na poště.

Je možné na poště provést i transakce v cizí měně?
Bohužel ne. Výběry, vklady nebo platby jsou možné pouze v korunách a k účtům vedeným v české měně.

Jaké karty můžete na poště použít?
Téměř všechny naše karty (debetní, kreditní, vkladové, VISA i Mastercard). Výjimku tvoří:

  • Dětské karty VISA Electron Baby
  • Korporátní karty
  • Karty k účtům v cizích měnách
  • Kreditní karty se zkrácenou platností (2 roky)

Jak zaplatíte kartou?
Stačí použít přepážku označenou logem ČSOB. Pracovník vloží kartu do přístroje u sebe za přepážkou a vás požádá o zadání PINu na terminálu. Poté vám předá stvrzenku o transakci.

Jak zadáte odchozí úhradu?
Stačí vyplnit jednoduchý formulář a předat ho pracovníkovi na přepážce.

Price List

Selected services Fee
Payment for the services of Česká pošta, s.p., using a debit or credit card free of charge
Cash deposit to a current payment account by a credit card free of charge
Cash deposit credited to a current payment account on the basis of a debit card CZK 10
Cash withdrawal made with a debit card CZK 40

The fees listed in this section are taken from the applicable full version, which is available in our Pricelist.