Internet Risk Insurance with our Accounts

You can get your newly arranged Internet Risk Insurance free of charge for up to six months. All you need is to have a current account with our bank where at least CZK 15,000 per month is credited, and to pay at least 5 times monthly with your card.
When your insurance might come in handy
Financial compensation (per claim limit) |
Legal consultation | Legal protection (per year limit) |
IT assistance | |
---|---|---|---|---|
Purchase of goods and services online | CZK 50,000 | unlimited | CZK 500,000 | 4x 30 min. /year |
Misuse of payment card or other electronic payment instruments | CZK 50,000 | |||
Misuse of the insured person´s identity | CZK 250,000 | |||
Damage to reputation on the internet and social media | CZK 50,000* |
*) It is not a financial compensation but an amount to be incurred by the insurer to prevent or impede access to negative information about the client on web pages.
If you wish to arrange the insurance cover in a different way than with current account in the ČSOB Smart app, we also have a solution for you.
How to report a claim and ask for support
A lawyer and IT technician are always here to help you.

Nonstop line
466 100 777 (select 0)

Fees stated in this section are just an extract from the full version which can be found in our Price List.
ČSOB Pojišťovna, a. s. is the insurance provider. ČSOB, a. s. is a policyholder.
Často kladené otázky
Co kryje pojištění nákupů na internetu?
Pomůžeme vám, pokud se něco pokazí – třeba vám nový monitor dorazí se škrábancem nebo koupíte zájezd a cestovní kancelář začne dělat mrtvého brouka.
To nejdůležitější, co potřebujete vědět:
- pojištěné máte nákupy nových věcí a vybraných služeb v ceně nad 650 Kč,
- pokud se nám nepodaří zajistit nápravu, dostanete částku, o kterou jste přišli (až 50 tisíc korun), uhradíme cenu včetně DPH,
- na nákup zboží „z druhé ruky“ přes Aukro, Vinted, Bazoš.cz., Sbazar apod. se pojištění nevztahuje.
Co kryje pojištění zneužití platební karty?
Pojištění vám pomůže, když vám někdo odcizí platební kartu a vybere s ní peníze z bankomatu nebo zaplatí v obchodě. A je jedno, jestli máte fyzickou kartu nebo elektronickou/digitální třeba v mobilu. Pomůžeme vám získat zpět peníze, případně vám vyplatíme náhradu do výše limitu 50 000 Kč.
Jak mě ochrání Pojištění internetových rizik při zneužití mých osobních údajů na internetu?
Nabourané internetové bankovnictví, falešná půjčka na vaše jméno – bohužel i to se stává. Pokud se stanete obětí podvodníka, pomůžeme vám a uhradíme vzniklou škodu do 250 tis. Kč. Ať můžete v klidu spát.
Pojištění nekryje případy, kdy z vlastní vůle předáte nebo přepošlete peníze podvodníkovi, případně si vědomě nainstalujete aplikaci pro vzdálený přístup a pustíte zloděje do svého bankovnictví.
Podívejte se na nejčastější triky podvodníků na www.csob.cz/branteserozumem.
Co kryje pojištění poškození pověsti na internetu a sociálních sítích?
Papír snese všechno, internet ještě víc. Proto vám pomůžeme, když se někdo na internetu pokusí poškodit vaši pověst. Zabráníme dalšímu šíření pomluv a lží, pokusíme se nepravdy odstranit, najít viníka a zajistit od něj omluvu.
U tohoto pojištění nevyplácíme finanční náhradu. Na práci nutnou k ochraně vaší pověsti ale vynaložíme až 50 tisíc korun.
Na co je možné využít IT asistenci?
Když se vám vzbouří technika, pomůžeme vám ji po telefonu zkrotit. Zavolat nám můžete třeba v těchto případech:
- chcete pomocnou ruku s nainstalováním počítače nebo tiskárny,
- nový mobil nebo tablet se ne a ne rozběhnout,
- chytrá televize stávkuje,
- internetový prohlížeč nebo e-mail hlásí chybu,
- nedaří se nainstalovat program – např. antivirus.
IT asistenci můžete využít až 4× ročně, a to vždy v délce 30 minut.
Kdo si může pojištění sjednat a kdo je pojištěný?
Pojištění si můžete sjednat, pokud u nás máte běžný účet a už vám bylo 18 let. Pojištěné jsou pak i další osoby, které s vámi bydlí v jedné domácnosti. Na trvalém pobytu nezáleží.
Jak budu pojištění platit a jak dlouho pojištění trvá?
Platba za pojištění probíhá automaticky, nemusíte se tak o nic starat. Vždy v půlce měsíce se částka strhne z vašeho účtu.
Pojištění se sjednává na dobu neurčitou. Pokud už pojištění nechcete, můžete ho kdykoli bezplatně zrušit, a to přímo v aplikaci ČSOB Smart. Přestane pak platit koncem měsíce. Když tedy pojištění zrušíte třeba 11. června, přestane platit až 30. června.