Hlavní obsah
Nový klient
Nový klient

Krok 1: Přihlásit se do IB
-
Na www.csob.cz klikněte v pravém horním rohu na oranžové tlačítko "Přihlášení" a zvolte
"Internetové bankovnictví".
-
Do kolonky "Uživatelské jméno" vyplňte identifikační číslo z dokumentu Dohoda o ČSOB Identitě.
Ten máte v e-mailu, nebo vytištěný z pobočky.
-
Heslo jsme vám poslali SMSkou. Opište ho a klikněte na Přihlásit.
-
Vložte ověřovací kód, který vám mezitím pošleme SMSkou.
-
Teď si vytvořte nové přihlašovací údaje – uživatelské jméno a heslo, tedy svou ČSOB Identitu.
Zároveň zadejte svůj e-mail.
-
Na následující obrazovce zkontrolujte, jestli všechny údaje sedí.
-
Otevřete si svou e-mailovou schránku, kam vám pošleme ověřovací odkaz. Jakmile vám přijde,
klikněte na něj.
-
Hotovo. Do internetového bankovnictví se teď přihlásíte vlastním uživatelským jménem a heslem.
Krok 2: Stažení a instalace aplikace ČSOB Smart Klíč
Aplikaci ČSOB Smart Klíč si stáhnete v Obchodě Play, App Store nebo Huawei AppGallery. Otevřete ji aktivujte a s aktivací postupujte podle pokynů (nebo si přečtěte podrobný návod).
Krok 3: Stažení a instalace aplikace ČSOB Smart
ČSOB Smart: mobilní bankovnictví, které bez Smart klíče funguje jen v omezeném, náhledovém režimu.
- V mobilu si otevřete aplikaci Obchod Play nebo App Store. Vyhledejte ČSOB Smart a stáhněte si ho.
- Otevřete si ČSOB Smart, na úvodní straně stisknete oranžové tlačítko „Přihlásit se“ a následně pod textem „Přihlásíte se ČSOB Smart klíčem“ znovu tlačítko „Přihlásit se“.
- Aplikace si vyžádá potvrzení ve Smart klíči, který už máte. Stačí otisk prstu nebo FaceID (případně PIN) a jste tam.