Nový klient

#JakNaTo

Nechytáte se? Tady vám poradíme

Nový klient

Krok 1: Přihlásit se do IB

  1. Na www.csob.cz klikněte v pravém horním rohu na oranžové tlačítko "Přihlášení" a zvolte "Internetové bankovnictví".
  2. Do kolonky "Uživatelské jméno" vyplňte identifikační číslo z dokumentu Dohoda o ČSOB Identitě. Ten máte v e-mailu, nebo vytištěný z pobočky.
  3. Heslo jsme vám poslali SMSkou. Opište ho a klikněte na Přihlásit.
  4. Vložte ověřovací kód, který vám mezitím pošleme SMSkou.
  5. Teď si vytvořte nové přihlašovací údaje – uživatelské jméno a heslo, tedy svou ČSOB Identitu. Zároveň zadejte svůj e-mail.
  6. Na následující obrazovce zkontrolujte, jestli všechny údaje sedí.
  7. Otevřete si svou e-mailovou schránku, kam vám pošleme ověřovací odkaz. Jakmile vám přijde, klikněte na něj.
  8. Hotovo. Do internetového bankovnictví se teď přihlásíte vlastním uživatelským jménem a heslem.

Krok 2: Stažení a instalace aplikace ČSOB Smart Klíč

Aplikaci ČSOB Smart Klíč si stáhnete v Obchodě Play, App Store nebo Huawei AppGallery. Otevřete ji aktivujte a s aktivací postupujte podle pokynů (nebo si přečtěte podrobný návod).

https://www.csob.cz/sklic Stáhnout

 

Krok 3: Stažení a instalace aplikace ČSOB Smart

ČSOB Smart: mobilní bankovnictví, které bez Smart klíče funguje jen v omezeném, náhledovém režimu.

  1. V mobilu si otevřete aplikaci Obchod Play nebo App Store. Vyhledejte ČSOB Smart a stáhněte si ho.
  2. Otevřete si ČSOB Smart, na úvodní straně stisknete oranžové tlačítko „Přihlásit se“ a následně pod textem „Přihlásíte se ČSOB Smart klíčem“ znovu tlačítko „Přihlásit se“.
  3. Aplikace si vyžádá potvrzení ve Smart klíči, který už máte. Stačí otisk prstu nebo FaceID (případně PIN) a jste tam.