Internetové bankovnictví

#JakNaTo

Nechytáte se? Tady vám poradíme

Internetové bankovnictví

První přihlášení do iternetového bankovnictví

  1. Na www.csob.cz klikněte v pravém horním rohu na oranžové tlačítko "Elektronické bankovnictví" a zvolte "Internetové bankovnictví".
  2. Do kolonky "Uživatelské jméno" vyplňte identifikační číslo z dokumentu Dohoda o ČSOB Identitě. Ten máte v e-mailu, nebo vytištěný z pobočky.
  3. Heslo jsme vám poslali SMSkou. Opište ho a klikněte na Přihlásit.
  4. Vložte ověřovací kód, který vám mezitím pošleme SMSkou.
  5. Teď si vytvořte nové přihlašovací údaje – uživatelské jméno a heslo, tedy svou ČSOB Identitu. Zároveň zadejte svůj e-mail.
  6. Na následující obrazovce zkontrolujte, jestli všechny údaje sedí.
  7. Otevřete si svou e-mailovou schránku, kam vám pošleme ověřovací odkaz. Jakmile vám přijde, klikněte na něj.
  8. Hotovo. Do internetového bankovnictví se teď přihlásíte vlastním uživatelským jménem a heslem.

Jak se přihlásit

  1. Na www.csob.cz klikněte v pravém horním rohu na oranžové tlačítko " Elektronické bankovnictví" a zvolte "Internetové bankovnictví".
  2. Přihlaste se do internetového bankovnictví uživatelským jménem a heslem.
  3. Přihlášení potvrdíte Smart klíčem nebo SMS klíčem.
  4. Po přihlášení vidíte hlavní stránku, na které máte přehledně seřazené všechny své produkty. Vlevo je navigační menu.
  5. Jakmile si všechno vyřídíte, nezapomeňte se odhlásit tlačítkem vpravo nahoře. Kdybyste na to náhodou zapomněli, pro jistotu vás po pár minutách odhlásíme sami.

Přihlášení pomocí QR kódu

TIP: Vypisovat uživatelské jméno a heslo už není třeba. Stačí vám jen aktivní Smart klíč.

  1. Na www.csob.cz klikněte v pravém horním rohu na oranžové tlačítko " Elektronické bankovnictví" a zvolte "Internetové bankovnictví".
  2. Na přihlašovací stránce nic nezadávejte, jen sjeďte dolů ke QR kódu.
  3. Otevřete aplikaci ČSOB Smart klíč a vpravo dole klikněte na ikonku s foťákem.
  4. Namiřte foťákem na QR kód a počkejte, než se načte.
  5. Přihlášení potvrdíte tlačítkem "Potvrdit" a ověření biometrií nebo PINem.
  6. Na mobilu se zobrazí potvrzovací obrazovka.
  7. A je hotovo - jste přihlášeni.

Odblokování/změna hesla

  1. Na www.csob.cz klikněte v pravém horním rohu na oranžové tlačítko "Elektronické bankovnictví" a zvolte "Internetové bankovnictví".
  2. Na přihlašovací stránce klikněte na "Odblokování/změna hesla".
  3. Zdejte své uživatelské jméno a klikněte na zelené tlačítko "Pokračovat".
  4. Opište ověřovací kód, který jsme vám poslali e-mailem a potvrďte zeleným tlačítkem.
  5. Nastavte si nové heslo.
  6. Potvrďte požadavek Smart klíčem nebo SMS kódem.
  7. Hotovo, máte nastavené nové heslo.

Správa přihlašovacích údajů

  1. Na www.csob.cz klikněte v pravém horním rohu na oranžové tlačítko "Elektronické bankovnictví" a zvolte "Internetové bankovnictví".
  2. Přihlaste se svým uživatelským jménem a heslem.
  3. Přihlášení potvrdíte Smart klíčem nebo SMS klíčem.
  4. Na hlavní stránce klikněte na své jméno v hlavičce a vyberte "Můj profil".
  5. V sekci ČSOB Identita si můžete měnit a spravovat svou ČSOB Identitu, prihlašovací údaje nebo aktivovat ČSOB Smart klíč.

Textové návody

Kde najdu výpisy nebo potvrzení o zaúčtování platby?

Výpisy naleznete v levé liště pod položkou „Přehledy“ a následně zvolíte „Výpisy“. Potvrzení o zaúčtování pak v „Pohybech“ na účtu. Všechny výpisy jsou také k dispozici i v naší mobilní aplikaci ČSOB Smart.

Neotvírá se mi investiční/ penzijní/ hypoteční portál. Místo toho se mi ukazuje hláška o vyskakovacích oknech.

Abychom vás mohli přesměrovat, musíte mít povolené vyskakování oken v internetovém prohlížeči.

Edge:
V pravém horním rohu klikněte na tři vodorovné tečky a vyberte možnost „Nastavení“. V levém menu zvolte „Oprávnění pro soubory cookie a weby“. V seznamu zvolte „Všechna oprávnění“ a kliknete na „Automaticky otevíraná okna a přesměrovaní“. V sekci „Povolit“ kliknete na tlačítko „Přidat“ a do textového pole napište [*.]csob.cz.

Chrome:
V pravém horním rohu klikněte na tři svisle tečky a vyberte možnost „Nastavení“ a v levém menu zvolte „Ochrana soukromí a zabezpečení“. Vyberte „Nastavení webu“ a klikněte na „Vyskakovací okna a přesměrování“. V sekci „Povolení zobrazovat vyskakovací okna a používat přesměrování“ klikněte na tlačítko „Přidat“ a do textového pole napište [*.]csob.cz.

Často kladené dotazy

Co najdu v internetovém bankovnictví?

Využijte naší nápovědy a vyberte v levém menu téma, které vás zajímá.

Jaké jsou limity pro platby v internetovém bankovnictví?

Pokud zaplatíte v internetovém bankovnictví, sníží se vám limit pro platby i ve Smartu. Více o limitech.

Některé platby se do limitů nepočítají. Například převod mezi vlastními účty, splátka kreditky nebo převod ze spořicího účtu na běžný.

Nemohu se přihlásit do Internetového bankovnictví. Nepřichází mi SMS kód/ požadavek do Smart klíče.

Ujistěte se, že zadáváte správné přihlašovací údaje.

  1. Uživatelské jméno – Najdete ho v aplikaci Smart. Po přihlášení klikněte na své jméno vlevo nahoře. Otevře se váš profil, kde najdete mimo jiné i své „ČSOB ID/Uživatelské jméno“. Na uživatelské jméno se můžete zeptat i virtuální asistentky Kate.
  2. Heslo – Má 9 – 30 znaků. Vždy obsahuje velká i malá písmena a čísla. Pokud ho zapomenete, nezbývá než si jej obnovit pomocí videonávodu „Odblokování nebo změna hesla“ pod záložkou „Internetové bankovnictví“.
Zobrazuje se mi chyba, bílá stránka nebo se točí kolečko apod.
  • Promažte mezipaměť v internetovém prohlížeči.
  • Když to nepomůže, zkuste se přihlásit v jiném prohlížeči nebo počítači.
  • Zkontrolujte antivirový program, možná vám blokuje připojení.
  • Ověřte si, že na počítači nemáte zastaralý operační systém a internetový prohlížeč.
  • Restartuje počítač, ze kterého se přihlašujete. Vypněte a zapněte internetový modem/ router.
Jak se přihlásím přes bankovní identitu?

Přihlašovací údaje do ČSOB Identity jsou stejné jako do internetového bankovnictví.