Kontakty a informace pro neslyšící a nedoslýchavé

Informace pro případ ztráty, odcizení, zneužití nebo neoprávněného použití platebních prostředků

Máte napadený účet, řešíte zneužití přihlašovacích údajů?

Zavolejte s pomocí blízkého nebo tlumočníka ze znakového jazyka na naši nonstop linku pro hlášení internetových podvodů, podezřelých telefonátů, neznámých plateb z vašeho účtu nebo zneužití vašeho elektronického bankovnictví nebo bankovní identity Více o hlášení podvodů

+420 499 900 010

Potřebujete zablokovat kartu?

Přes nonstop linku

Požádejte blízkého nebo tlumočníka ze znakového jazyka, ať nám zavolá na linku Podpory elektronického bankovnictví a platebních karet.

24 hodin, 7 dní v týdnu

Přes virtuální asistentku Kate

Napište naší Kate v mobilní aplikaci ČSOB Smart: „Zablokuj kartu.“ Ona už vám poradí, jak to přesně udělat.

S čímkoli se na nás můžete obrátit i osobně. Rádi vás přivítáme na jakékoli naší pobočce.