Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    ČSOB Smart klíč

    Usnadněte si práci

    Benefit 1
    Konec přepisování SMS kódů
    Benefit 2
    Vše je maximálně bezpečné
    Benefit 3
    Ověření trvá doslova jen pár sekund
    Benefit 4
    Pro internetové bankovnictví i další služby od ČSOB
    ČSOB Smart Klíč

    Proč používat Smart klíč?

    Benefit 1
    Všechno potvrdíte rychle a jednoduše
    Otiskem prstu, Face ID nebo svým vlastním PINem
    Benefit 2
    Bezpečnost především
    Přes internet se nepřenášejí citlivá data, jen šifrované jednorázové klíče
    Benefit 3
    Aplikace funguje i offline
    Nemusíte hledat Wi-Fi ani spotřebovávat data

    SMS kódy už vás obtěžovat nebudou

    Přihlašování a potvrzování plateb je se Smart klíčem jednodušší a rychlejší než s klasickými SMS kódy. Zvlášť pokud máte v mobilu čtečku otisků prstů nebo rozpoznávání tváře Face ID. Jednou vyzkoušíte a už nebudete chtít jinak.

    Aktivace krok za krokem

    1. Stáhněte a nainstalujte si Smart klíč do mobilu. Najdete ho na Google PlayApple Store
    2. V internetovém bankovnictví (záložka Nastavení > Aplikace) požádejte o aktivaci Smart klíče.
    3. Teď je to naposled, co přepisujete SMS kód do internetového bankovnictví.
    4. Zobrazený aktivační kód zadejte do Smart klíče – ručně nebo naskenováním QR kódu.
    5. Zvolte si PIN a vyberte si, jestli budete vše potvrzovat s ním, nebo otiskem prstu / Face ID.

    TIP: Nemáte po ruce počítač? Aktivační kód vám vygeneruje i bankomat ČSOB.

    Nejčastější dotazy

    Můžu Smart klíč používat na více mobilních zařízeních?

    Ano, můžete ho používat na kolika mobilech a tabletech chcete.

    Přišel jsem o mobil a potřebuju Smart klíč deaktivovat na dálku. Co mám dělat?

    Neprodleně volejte náš Helpdesk (495 800 111), případně zajděte na nejbližší pobočku ČSOB.

    Jak se Smart klíčem přihlásím do internetového bankovnictví a jak potvrdím transakci?

    Přihlaste se svými přihlašovacími údaji, a pak otevřete aplikaci Smart klíč nebo počkejte, až přijde PUSH notifikace. Aplikaci poté použijte k potvrzení přihlášení nebo transakce.

    Jak používat Smart klíč, když se nemůžu z mobilu připojit na internet?

    Na přihlašovací stránce zadejte své údaje a z internetového bankovnictví načtěte Smart klíčem QR kód. Smart klíčem vytvořený bezpečnostní kód pak zadejte zpět do internetového bankovnictví. Přes QR kód také potvrdíte platby a další transakce.

     

    Už žádné přepisování SMS kódů

    ČSOB Živě
    Minimalizovat