Přejít k obsahu

ČSOB Smart klíč

Aplikace pro pohodlné přihlašování do Internetového bankovnictví

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu
Ocenění produktu Computerworld 2015 - finalista

ČSOB Smart klíč je aplikace pro chytré telefony a tablety, která vám ulehčí přihlašování a potvrzování plateb či nastavení v Internetovém bankovnictví – slouží jako komfortní alternativa k SMS kódům zasílaným na mobil.

Pokud si jej aktivujete, budete přihlášení nebo transakci v Internetovém bankovnictví už jenom pohodlně potvrzovat v chytrém telefonu. Toto potvrzení se pak automaticky přenese do Internetového bankovnictví, kde pokračujete v práci. Aktivace Smart klíče je bezplatná.

Co vás čeká v nejnovější verzi

V nadcházejících týdnech uveřejníme novou verzi aplikace postupně pro jednotlivé operační systémy. Aplikace se zaktualizuje standardním způsobem – buď automaticky (máte-li nastavenou automatickou aktualizaci), nebo manuálně. Při prvním spuštění po aktualizaci prosím následujte instrukce aplikace. Pro úspěšné dokončení aktualizace budete vyzváni k zadání PINu, který ve Smart klíči běžně používáte. Po celou dobu je nutné být on-line. Aktualizace zabere jen několik vteřin.

Náhledy obrazovek aktualizačního procesu najdete níže:

Přehled novinek v aktualizované verzi Aktualizace aplikace Zadáni pinu pro pokračování v aktualizaci Průbeh migrace Úspešná aktualizace

Jak funguje

Nahrávám přehrávač...
Podepisování otiskem

Android a iOS umožňují podepisování otiskem prstu

Pokud ještě nemáte podepisování otiskem v aplikaci povolené, zapněte si jej v menu Smart klíče. První potvrzení ještě proběhne postaru pomocí PIN, ale dále již budete vše potvrzovat svým otiskem prstu. Pravda, občas vás Smart klíč vyzve, abyste místo otisku prstu použili PIN. To proto, abyste jej nezapomněli. Pokud na svém zařízení nemáte nastavené potvrzováni otiskem prstu, nastavte si jej dle návodu od výrobce svého zařízení.

Kde stáhnout

V elektronickém obchodu s aplikacemi Vašeho chytrého telefonu/tabletu (Apple AppStore, Google Play, Windows Store) si stáhněte aplikaci ČSOB Smart klíč:

A jak aktivovat?

Je to jednoduché a netrvá to více, než 3 minuty:

  • v Internetovém bankovnictví (záložka Nastavení) požádejte o aktivaci služby,
  • zobrazí se vám alfanumerický kód, který zadejte do aplikace Smart klíč, kterou jste si stáhli do vašeho mobilu či tabletu,
  • zvolte si vlastní PIN, kterým budete potvrzovat všechny transakce v aplikaci ČSOB Smart klíči.

Získejte aktivační kód Vložte aktivační kód Dokončete aktivaci

Časté dotazy

Co je Smart klíč?
Komfortní metoda přihlašování a schvalování transakcí v aplikacích ČSOB InternetBanking 24 a ČSOB Investice přes chytrý mobil/tablet. Smart klíč funguje i bez připojení k internetu.
K čemu Smart klíč slouží?
Pro zabezpečené přihlašování a potvrzování transakcí i změn nastavení v aplikacích ČSOB InternetBanking 24 a ČSOB Investice.
Jak začít Smart klíč používat?
Nejdříve požádejte o aktivační kód v ČSOB InternetBankingu 24, bankomatu či pobočce. Aktivaci kódem dokončete ve Smart klíči podle průvodce.
Kde získám nový aktivační kód?
Požádejte o něj v ČSOB InternetBankingu 24, bankomatu či pobočce.
Co mám udělat, pokud ztratím mobil/tablet s aktivovaným Smart klíčem?
Neprodleně volejte náš Helpdesk (495 800 111). Nemůžete-li volat, navštivte nejbližší pobočku ČSOB.
Mám nový mobil/tablet. Jak získám nový aktivační klíč? (staré zařízení s aktivovaným Smart klíčem již nemám)
Požádejte o něj v bankomatu či na pobočce.
Jak v bankomatu ČSOB získám aktivační kód Smart klíče?
Vložte platební kartu a zadejte její PIN, v menu pak zvolte Smart klíč a potvrďte aktivaci. Z vytištěné stvrzenky zadejte aktivační kód do Smart klíče v mobilu/tabletu. Průvodce vás provede celou aktivací.
Jaká je platnost aktivačního kódu pro aktivaci Smart klíče?
Aktivační kód je jednorázový, na jeho zadání máte 30 dní. V případě potřeby ho můžete nechat zneplatnit na pobočce nebo zavoláním na Helpdesk (495 800 111).
Jak se Smart klíčem přihlásím do aplikací ČSOB InternetBanking 24 nebo ČSOB Investice?
Otevřete Smart klíč a potvrďte přihlášení.
Jak se Smart klíčem přihlásím do aplikací ČSOB InternetBanking 24 nebo ČSOB Investice bez připojení k internetu?
Z přihlašovací stránky ČSOB InternetBanking 24 nebo ČSOB Investice načtěte Smart klíčem QR kód. Smart klíčem vytvořený bezpečnostní kód pak zadejte zpět do příslušné aplikace otevřené ve webovém prohlížeči.
Jak Smart klíčem podepíšu transakci v aplikacích ČSOB InternetBanking 24 nebo ČSOB Investice?
Otevřete Smart klíč a potvrďte transakci.
Jak Smart klíčem podepíšu transakci bez připojení k internetu?
Transakci z ČSOB InternetBankingu 24 nebo ČSOB Investice načtěte Smart klíčem přes QR kód. Smart klíčem vytvořený bezpečnostní kód pak zadejte zpět do příslušné aplikace otevřené ve webovém prohlížeči.
Jak v ČSOB InternetBankingu 24 získám aktivační kód Smart klíče?
Zvolte Nastavení > Bezpečnostní > Smart klíč, kde požádejte o aktivační kód.
Je možné používat Smart klíč na více mobilech/tabletech?
Ano, můžete ho používat na několika zařízeních.
Potřebuji aktivovat Smart klíč v druhém zařízení (jeden mobil/tablet s aktivovaným Smart klíčem již mám). Jak získám další aktivační kód?
V ČSOB InternetBankingu 24 si nejprve pomocí zařízení s aktivovaným Smart klíčem požádejte o nový aktivační kód a až poté ho zadejte do druhého zařízení. Získat aktivační kód můžete také v bankomatu či na pobočce.
Deaktivuji Smart klíč i v mobilu/tabletu, který u sebe nemám či je nefunkční?
Ano, stačí zavolat náš Helpdesk (495 800 111) nebo navštívit nejbližší pobočku ČSOB.
Potřebuji uvést mobil/tablet do továrního nastavení. Jak mám postupovat při nové aktivaci Smart klíče?
V ČSOB InternetBankingu 24 si pomocí stávajícího zařízení s aktivovaným Smart klíčem požádejte o nový aktivační kód a zapište si ho. Poté uveďte mobil či tablet do továrního nastavení a aktivujte Smart klíč zapsaným aktivačním kódem. Nový aktivační kód získáte také v bankomatu či na pobočce.
Jak deaktivuji Smart klíč v mobilu/tabletu?
Zavolejte náš Helpdesk (495 800 111) nebo navštivte nejbližší pobočku ČSOB.
Jaká povolení jsou nutná pro správné fungování Smart klíče?

Smart klíč potřebuje přístup k těmto funkcím mobilu/tabletu:

  • fotografování - čtení QR kódů (pro fungování bez připojení k internetu)
  • přijímání dat z internetu - online komunikace s ČSOB (pro online použítí, automatické přijímání a zobrazení transakcí k autorizaci)
  • zabránění v přechodu do režimu spánku - příjem "push" notifikací (pro automatické zobrazení transakcí k autorizaci)
  • čtení stavu a ID zařízení - aktivace Smart klíče na mobilu/tabletu
(iOS) Nepovolil jsem přijímání dat z internetu, jak postupovat?
V Nastavení mobilu/tabletu zvolte "Smart klíč > Oznámení" a povolte oznámení.
(iOS) Nepovolil jsem fotografování, jak postupovat?
V Nastavení mobilu/tabletu zvolte "Smart klíč" a povolte "Fotoaparát".
(iOS) Jak můžu v Smart klíči potvrzovat otiskem prstu?
Pokud tomu tak již není, zapněte Touch ID v menu Smart klíče. První potvrzení ještě proběhne postaru pomocí PIN, ale dále již budete vše potvrzovat svým otiskem prstu. Pravda, občas vás Smart klíč vyzve, abyste místo otisku prstu použili PIN. To proto, abyste jej nezapomněli. Pokud na svém zařízení nemáte nastavené potvrzováni otiskem prstu, nastavte si jej dle návodu od výrobce svého zařízení.