Přejít k obsahu

Transparentní účet

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu
Benefit 4 Kontrola stavu a pohybů na účtu
Benefit 1 Pro neziskové organizace, obce, města a kraje, bytová družstva a SVJ
Benefit 2 Zdarma k běžnému účtu
Benefit 3 Zdarma i více transparentních účtů

Pomocí služby poskytnete veřejnosti detailní informace o:

  • výši přijatých příspěvků
  • výši přijatých darů
  • původu finančních prostředků
  • využívání finančních prostředků

Jak získat službu

  • Službu si můžete zřídit ve kterékoli pobočce současně se založením běžného účtu
  • Pokud již jste klientem ČSOB, službu si můžete zřídit ve své domovské pobočce

Spravujeme transparentní účty pro

Poraďte se s námi

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám do 24 hodin.