Pojištění ztráty nebo krádeže platebních karet

Ochráníme vaše peníze i osobní věci

Pojištění ztráty nebo krádeže karty

Pokud přijdete o svou platební kartu, peníze a osobní věci,
uhradíme vám škodu.

Chci sjednat

Proplacení ztráty
Proplacení ztráty
Uhradíme vám až 500 000 Kč, když někdo zneužije vaši kartu v obchodě nebo na internetu.
Nová karta zdarma
Nová karta zdarma
Pokud vám někdo platební kartu ukradne, novou vám vydáme zdarma. Můžete ji mít i do 3 dnů.
Úhrada osobních věcí
Úhrada osobních věcí
Zaplatíme ztracený mobil nebo peněženku a uhradíme výměnu třeba i dokladů a klíčů.

Kdy pojištění oceníte nejvíc?

Můžete se na nás spolehnout, když vám ukradnou batoh nebo kabelku, kde máte platební kartu a další osobní věci. Stejně tak, když je někde omylem zapomenete nebo vytratíte.

Založte si pojištění ztráty nebo krádeže karty

Telefonicky

Na pobočce

Sjednat schůzku

Varianty a limity pojistného plnění

Typ pojištění BASIC CLASSIC EXTRA
Roční poplatek za pojištění 135 Kč 390 Kč 800 Kč
Pojištění finanční ztráty 30 000 Kč 100 000 Kč 500 000 Kč
Opakované vydání PIN Ne Ano Ano
Expresní vydání karty (do 3 dnů) Ne Ano Ano
Vydání náhradní karty nebo hotovosti v zahraničí Ne Ne Ano
Pojištění ztráty nebo krádeže osobních věcí (doklady, klíče, peněženka) 5 000 Kč 15 000 Kč 50 000 Kč
Pojištění ztráty nebo krádeže brýlí Ne
Pojištění ztráty nebo krádeže mobilního telefonu 10 000 Kč 15 000 Kč 25 000 Kč
Pojištění ztráty nebo krádeže tabletu / notebooku / elektronické čtečky knih Ne 10 000 Kč 15 000 Kč
Pojištění ztráty nebo krádeže chytrých hodinek (popř. náramku) Ne Ne 15 000 Kč
Pojištění ztráty nebo krádeže kabelky/aktovky/batohu Ne Ne 15 000 Kč

Poplatky uvedené v této části jsou výňatkem z plného znění, které naleznete v našem Sazebníku.

Poskytovatelem pojištění je ČSOB Pojišťovna, a. s. Pojistníkem je ČSOB, a. s.

Chcete nahlásit pojistnou událost?

1. Zablokujte neprodleně svou platební kartu na + 420 495 800 111,

2. pak se stavte na jakékoli naší pobočce, kde vyplníte krátký formulář.

Jaké doklady budou potřeba při pojistné události

Často kladené otázky

Kdo si může pojištění sjednat a kdo je pojištěný?

Pojištění si může sjednat každý, kdo vlastní platební kartu od nás, ať už fyzickou, digitální, debetní, nebo kreditní. Pojištěný je majitel platební karty. Pokud chcete pojistit kartu svému dítěti mladšímu 18 let, můžete to udělat na pobočce nebo po telefonu na 495 300 300.

Sčítají se pojistné limity, pokud mám pojištěných více karet a všechny mi odcizí?

Ano, limity se sčítají. Při hlášení škody pak jen nezapomeňte vyplnit Oznámení škodní události pro každou kartu zvlášť, vždy ale uveďte celou částku dohromady. Nejlepší je příklad. Řekněme, že máte 2 karty. Jedna má pojištění finanční ztráty na 30 000 Kč a druhá na 100 000 Kč. Obě karty někdo zneužije. Z první vám vyčerpá 10 000 Kč a z druhé 120 000 Kč. Vyplníte 2 oznámení o škodní události s celkovou škodou 130 000 Kč. My vám pak proplatíme až 130 000 Kč.

Kryje pojištění i hotovost?

Ano, pojištění kryje i hotovost, pokud vám byla zcizena pod pohrůžkou násilí. A to u těchto 2 případů:

  • k přepadení došlo do 24 hodin od výběru hotovosti,
  • útočník vás k vybrání hotovosti donutil.
Vztahuje se pojištění na věci určené pro práci?

Pojištění se vztahuje i na věci, které máte od zaměstnavatele propůjčené k práci – třeba služební telefon nebo notebook. Proplatíme vám pak částku, kterou po vás bude chtít zaměstnavatel. Budeme od vás tedy potřebovat písemný doklad o požadované částce.

Kde zjistím, jakou mám variantu Pojištění ztráty nebo krádeže karty?

Vše o svém pojištění najdete v aplikaci ČSOB Smart – Moje produkty – Pojištění. Využít můžete i internetové bankovnictví.

Co mám dělat, když ztratím nebo mi ukradnou platební kartu?
  1. Kartu zablokujte. Můžete to udělat kdykoli po telefonu na čísle 495 800 111 nebo v aplikaci ČSOB Smart v sekci Karty. Pokud kartu nezablokujete, nevznikne vám nárok na pojistné plnění. Pokud nedošlo k žádné finanční škodě, nemusíte nám nic dál hlásit. V opačném případě pokračujte dál.
  2. Vyřešte škodu a od všeho si schovejte doklady. Pokud jste přišli o celou peněženku nebo třeba mobil, pořiďte si nové srovnatelné kvality. A nezapomeňte si od všeho schovat účtenky. Jestliže došlo ke zneužití karty se škodou vyšší než 5 000 Kč nebo škody, u nichž došlo ke spáchání trestného činu (např. loupežné přepadení), je potřeba vše oznámit Policii ČR.
  3. Nahlaste nám, co se stalo. K tomu je potřeba zajít na pobočku, kde s vámi vše probereme. S sebou si vezměte také občanku, bez ní totiž nemůžeme ověřit vaši totožnost. Rovnou nám také přineste všechny doklady o vzniklé škodě – například účtenky od nově pořízených osobních věcí, Policejní protokol a doklady od ztracené nebo odcizené věci.
  4. Sjednejte si nové pojištění. Pojištění vám zaniká podáním formuláře Oznámení škodní události, je pak tedy třeba sjednat si nové. To je možné přímo zaškrtnutím vybrané varianty ve zmíněném formuláři nebo v ČSOB Smart v sekci Nabídka.
Do kdy je nutné nahlásit pojistnou událost?

Oznámení o škodní události doporučujeme podat na naší pobočce co nejdříve po nahlášení ztráty nebo odcizení platební karty, resp. jejím zablokování.

Pokud vám byly odcizeny i osobní věci a doklady, nejdříve si ale pořiďte nové srovnatelné kvality. Na pobočku nám pak rovnou můžete přinést i účtenky a další doklady, které potřebujeme k vyhodnocení škodní události.

Jak rychle mi škodu proplatíte?

To závisí hlavně na tom, jak rychle nám předáte všechny potřebné dokumenty. Výplata plnění poté trvá zpravidla 1–2 týdny.

Jak budu pojištění platit a jak dlouho trvá?

O platbu pojištění se starat nemusíte. Částka se strhne z vašeho účtu automaticky ke konci měsíce, ve kterém bylo pojištění sjednáno. Následně se každý rok automaticky strhne ve výročí pojištění.

Pokud pojištění na další rok nechcete, je třeba ho zrušit nejpozději 7 dní před výročím. Řekněme, že má pojištění výročí 31. března. Pak je potřeba ho zrušit nejpozději 24. března.

Pojištění můžete ukončit po telefonu na 495 300 300, osobně na pobočce nebo nám můžete poslat písemnou žádost na centrálu.

Při zrušení nebo změně varianty pojištění se poplatek za už zaplacené pojištění nevrací.

Co se vám ještě určitě hodí

Cestovní pojištění ke kartě

Cestujete často do zahraničí? Přihoďte si ke své kartě i cestovní pojištění, kdyby se v zahraničí něco přihodilo.

  • Platí po celou dobu platnosti karty a ochrání vás kdekoli na světě
  • Nemusíte řešit pojištění před každou cestou