Přejít k obsahu
Info:
Tento web používá soubory cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním a používáním souborů cookies.
Více informací o cookies
Rozumím

Důležité kontakty

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu
Dovolujeme si upozornit, že hovory na našich linkách jsou nahrávány. Více najdete v Informacích o zpracování osobních údajů.
Infolinka ČSOB
800 300 300
  • bezplatná infolinka
    provozní doba Po–Ne 6.00–24.00,
  • služby telefonního bankovnictví
    provozní doba Po–Ne 6.00–24.00,
  • informace o produktech a službách ČSOB,
  • řešení podnětů, stížností nebo reklamací,
  • pro volání ze zahraničí +420 495 800 137,
  • e-mail info@csob.cz
Napište nám přes WhatsApp
Přidejte si číslo +420 607 275 105
Helpdesk platebních karet
+420 495 800 111
  • hlášení ztráty/krádeže
  • provozní doba 24/7
Helpdesk Elektronického bankovnictví
+420 495 800 111
  • e-mail helpdeskeb@csob.cz,
  • ČSOB Internetové bankovnictví a ČSOB Smartbanking – provozní doba 24/7,
  • ČSOB BusinessBanking 24
    provozní doba Po–Pá 7.00–20.00.
Reklamace
800 300 300
Ombudsman skupiny ČSOB

Nesouhlasíte s výsledkem reklamace? Nebo máte podnět ke zlepšení našich služeb? Kontaktujte ombudsmana skupiny ČSOB – ochránce vašich práv.

Jak využít pomoc ombudsmana?

Centrála ČSOB
+420 224 111 111

Československá obchodní banka, a. s.
Radlická 333/150
150 57 Praha 5
BIC (SWIFT) CEKOCZPP
Datová schránka 8qvdk3s

Společenská odpovědnost
V případě otázek týkajících se odpovědného podnikání a filantropie je nejjednodušší způsob napsat nám na csr@csob.cz.
Linka Centra skupinového souhlasu
800 023 003
  • bezplatná infolinka
    provozní doba Po – Pá 7.00–19.00
  • informace o ochraně osobních údajů a Souhlasu se zpracováním osobních údajů
  • e-mail osobni-data@csob.cz
API kompetenční centrum

Pokud máte dotaz k otevřenému bankovnictví či bankovnímu API, napište nám na api-cc@csob.cz