Přejít k obsahu

Vyzkoušejte náš ČSOB Smart a mějte své finance jednoduše pod palcem i v mobilu

    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Kontakty

    Přednostní volání

    Jste naším klientem?

    Klikněte na ikonu Ikona telefonu v kontaktech vašeho ČSOB Smartu nebo internetového bankovnictví a my vám obratem zavoláme.

    Budete obslouženi přednostně a pohodlně bez dalších ověrovacích otázek.

    Potřebuji informace

    Informace, obsluha a možnost sjednání našich produktů a služeb

    800 300 300

    Ze zahraničí volejte +420 495 800 137

    Po–Pá 7.00–22.00
    So–Ne 8.00–22.00

    Potřebuji pomoc

    Hlášení ztráty/krádeže platební karty
    Podpora Internetového bankovnictví

    +420 495 800 111
    24 hodin, 7 dní v týdnu

    Videohovor

    Pokud potřebujete pomoci s něčím ohledně elektronickéhomobilního bankovnictví či investic, můžeme vám tyto služby názorně ukázat ve videohovoru.

    Na našich linkách se vám ozve hlasový operátor Klientského centra ČSOB

    Protože si vážíme vašeho velkého zájmu o naši asistenci s nastavením produktů a služeb podle vašich představ, připravili jsme pro vás našeho hlasového operátora. Ten vás dokáže přepojit rychleji a přesněji na správného specialistu než dříve používaná tlačítková volba.

    Není to žádná věda, náš robotický operátor porozumí vašim sdělením a pokud bude potřebovat větší detail, sám se vás doptá. Ve vybraných oblastech, například když se chystáte aktivovat Smartklíč nebo třeba změnit limit na vaší kartě, vám zvládne i sám poradit. Také s vámi umí projít nastavení krok za krokem nebo poslat návod esemeskou. A své záležitosti si můžete vyřídit, až na ně budete mít čas.

    Pokud si snad s naším hlasovým operátorem nebudete rozumět, nebojte se, sám vás přepojí na živého specialistu.

    Centrála ČSOB

    Československá obchodní banka, a. s.
    Radlická 333/150
    150 57 Praha 5

    BIC (SWIFT) CEKOCZPP
    Datová schránka 8qvdk3s

    Chatbot Radim
    Restartovat konverzaci
    minimalizovat
    otevřít
    Jen upozorňujeme, že hovory na našich linkách nahráváme. To abychom pro vás mohli služby co nejvíce vylepšit. Více najdete v Informacích o zpracování osobních údajů.