ČSOB Smart klíč

#JakNaTo

Nechytáte se? Tady vám poradíme

ČSOB Smart klíč

Aktivace Smart klíče přes bankomat

  1. Vložte kartu do bankomatu ČSOB a zadejte PIN. Bezkontaktně to nejde.
  2. Hned na úvodní obrazovce zvolte „Smart klíč“.
  3. Potvrďte aktivaci ČSOB Smart klíče.
  4. Klikněte na "Pokračovat" a počkejte si na stvrzenku.
  5. Na stvrzence najdete 2 QR kódy. Začněte spodním QR kódem pro stažení aplikace. Načtěte ho foťákem do mobilu.
  6. Odkaz v QR kódu vás přesměruje do obchodu s aplikacemi. Stáhněte si ČSOB Smart klíč a otevřete aplikaci.
  7. Na otázku "Kde chcete aktivovat?" odpovězte "V bankomatu ČSOB".
  8. Klikněte na „Načíst aktivační kód“.
  9. Foťákem v mobilu načtete QR kód z lístku (ten horní). Když to nepůjde, kód opište.
  10. Zvolte si 5místný PIN a zopakujte ho. Aplikace vám hned sama nabídne biometrické potvrzování. A máte hotovo. Odteď potvrzujete požadavky Smart klíčem.

Aktivace přes Internetové bankovnictví
Krok 1: Získání aktivačního kódu

  1. Přihlaste se do internetového bankovnictví uživatelským jménem a heslem.
  2. Opište SMS kód, který jsme vám poslali na mobil.
  3. V levém menu zvolte "Mobilní aplikace" a v dlaždici ČSOB Smart klíč klikněte na "Aktivovat".
  4. Zobrazí se vám aktivační QR kód, který pak načtete do aplikace ČSOB Smart klíč.

Aktivace přes Internetové bankovnictví
Krok 2: Stažení aplikace

  1. V mobilu otevřete aplikaci Obchod Play, App Store nebo Huawei App Gallery, vyhledejte ČSOB Smart klíč a dejte Instalovat/Získat.
  2. Otevřete aplikaci, projděte si úvodní obrazovky a klikněte na "Aktivovat".
  3. Na otázku "Kde chcete aktivovat" odpovězte "Online v prohlížeči".
  4. Projděte si návod a na konci zvolte "Načíst aktivační kód".
  5. Aktivační kód z internetového bankovnictví načtěte do aplikace ČSOB Smart klíč. Kdyby to nešlo, přepište kód ručně.
  6. Ve Smart klíči si zvolte 5místný PIN a zopakujte ho. Aplikace vám hned sama nabídne i biometrické potvrzování.
  7. Aplikace vás upozorní, abyste se vrátili zpět do internetového prohlížeče. Udělejte to.
  8. V internetovém prohlížeči zvolte „Dokončit“ (tlačítko u přehledu zařízení s aktivovaným Smart klíčem) a potvrďte.
  9. Aktivaci potvrdíte zadáním hesla a SMS kódu, který vám pošleme na mobil.
  10. Nakonec vám pošleme e-mail s potvrzovacím odkazem.
  11. Otevřete si e-mailovou schránku a odkaz rozklikněte.

 

Obnova aplikace ČSOB Smart klíč

TIP: Tento postup využijte, pokud máte nastavené přihlašování Smart klíčem, ale nemáte po ruce mobil s funkční aplikací.

  1. Na identita.csob.cz se přihlaste uživatelským jménem a heslem do ČSOB Identity (vaše přihlašovací údaje do banky).
  2. Pokud máte aktivní Smart klíč, v modrém rámečku klikněte na odkaz „Aktivujte si ho znovu".
  3. Pokud nemáte žádný funkční Smart klíč, pokračujte tlačítkem „Zavolejte mi”.
  4. Obratem vám zavolá robot a požádá vás o potvrzení stisknutím klávesy „1“ na mobilu.
    Pozor: Tímto krokem se vám smažou všechny aktivní Smart klíče a zruší všechny platné aktivační kódy.
  5. Pošleme vám SMS potvrzení, že si můžete Smart klíč znovu aktivovat.
  6. V prohlížeči klikněte na „Jít na přihlášení“.
  7. Znovu se přihlaste uživatelským jménem a heslem do ČSOB Identity. Přihlášení potvrďte SMS kódem, který vám přijde na mobil.
  8. V prohlížeči se zobrazí se aktivační kód pro Smart klíč. Pokračujte podle návodu „Stažení a aktivace Smart klíče v internetovém bankovnictví- krok 2“.

Deaktivace aplikace

TIP: Smart klíč mějte aktivní vždy aspoň na jednom mobilu. Pokud například přecházíte na nový mobil, aktivujte si nejdřív Smart klíč na něm a teprve pak aplikaci smažte ze starého mobilu.
Pokud už původní mobil se Smart klíčem nemáte, postupujte podle návodu „Obnova aplikace ČSOB Smart klíč“.

  1. Spusťte Smart klíč.
  2. Ve spodním menu klikněte na "Další" a "Deaktivovat".
  3. Potvrďte tlačítkem "Deaktivovat".
  4. Potvrďte své rozhodnutí kliknutím na "Deaktivovat".
  5. Hotovo, aplikace deaktivována.

Přihlášení a potvrzení požadavku online

TIP: Tento postup použijte, pokud máte přístup k internetu.

  1. Přihlaste se do internetového bankovnictví uživatelským jménem a heslem.
  2. Otevřete si v mobilu aplikaci ČSOB Smart klíč.
  3. Ve Smart klíči zkontrolujte požadavek, a pokud všechno sedí, zvolte "POTVRDIT".
  4. Potvrďte požadavek biometricky nebo PINem.
  5. Stiskněte tlačítko "Pokračovat".
  6. Hotovo, jste v internetovém bankovnictví.

Aktivace biometrie

  1. Spusťte aplikaci Smart klíč a ve spodním menu klikněte na položku "Další".
  2. Zvolte "Předvolby".
  3. Volbu "Biometrie" zapnete pomocí posuvného tlačítka.
  4. Zadejte PIN ke Smart klíči.
  5. Odteď požadavky potvrzujete biometricky.

Deaktivace biometrie

  1. Spusťte aplikaci Smart klíč a ve spodním menu klikněte na položku "Další".
  2. Následně zvolte "Předvolby".
  3. Volbu "Biometrie" vypnete pomocí posuvného tlačítka.
  4. Hotovo. Odteď požadavky potvrzujete PINem.

Textové návody

Aktivace na pobočce nebo České poště
  1. Stáhněte a nainstalujte aplikaci ČSOB Smart klíč ze svého obchodu s aplikacemi (App Store, Google Play).
  2. Navštivte nejbližší pobočku ČSOB a požádejte o aktivační kód pro Smart klíč. Naši kolegové vám ho vytisknou na papír.
  3. Na mobilu spusťte aplikaci Smart klíč, klikněte na „Aktivovat“ a „Mám aktivační kód“.
  4. Foťákem v mobilu načtěte aktivační kód do aplikace Smart klíč.
  5. Ve Smart klíči si zvolte 5místný PIN. Aplikace vám hned sama nabídne i biometrické potvrzování.
Přihlášení a potvrzení požadavku off-line

TIP: Tento způsob použijte, pokud nemáte přístup k internetu. Offline potvrzení QR kódem nejde použít pro potvrzování plateb kartou na internetu, na to potřebujete ePIN.

  1. Přihlaste se do internetového bankovnictví uživatelským jménem a heslem.
  2. Klikněte na „QR kód". Pokud se do internetového bankovnictví přihlašujete z mobilu, kód si uložte do galerie nebo si ho zkopírujte.
  3. Spusťte aplikaci Smart klíč, klikněte na ikonu s foťákem v pravém spodním rohu a vyfoťte QR kód. Pokud se do internetového bankovnictví přihlašujete z mobilu, načtěte QR kód z galerie.
  4. Zkontrolujte požadavek a zvolte „Potvrdit".
  5. Potvrďte biometrií nebo PINem.

Často kladené dotazy

Ztratil jsem telefon, kde jsem měl Smart klíč. Co mám dělat?

Zavolejte co nejdřív na 499 900 010 a my vám aplikaci na ztraceném mobilu zablokujeme. Jakmile budete mít náhradní mobil, nainstalujte si na něm Smart klíč znovu.

Mám nový telefon. Jak na něm znovu aktivuji svůj Smart klíč?

Nejjednodušší je, pokud u sebe pořád máte starý telefon se Smart klíčem. V takovém případě postupujte podle videonávodu „Správa přihlašovacích údajů“ v sekci „Internetové bankovnictví“.

Pokud už starý telefon se Smart klíčem nemáte, a Smart klíč jste si na něm nedeaktivovali, přihlaste se uživatelským jménem a heslem do internetového bankovnictví. Na obrazovce, kde potvrzujete přihlášení, klikněte na "Aktivujte si ho znovu" v horním rámečku a postupujte podle instrukcí na obrazovce.

Nepamatuji si PIN pro potvrzování ve Smart klíči. Kde ho najdu?

PIN ke Smart klíči nikde nenajdete. Pokud si nevzpomenete, nezbývá, než si aplikaci obnovit a nastavit si nový PIN. Postupujte podle videonávodu na této stránce „Obnova aplikace ČSOB Smart klíč“.

Kde získám nový aktivační kód?

Nový aktivační kód získáte v internetovém bankovnictví, v bankomatech ČSOB nebo na pobočkách ČSOB.

Internetové bankovnictví: kód najdete v hlavním menu v položce „Mobilní aplikace“.

bankomatech ČSOB získáte aktivační kód v hlavním menu kliknutím na „Smart klíč“. Bankomat vám vydá stvrzenku s aktivačním QR kódem, který načtete během aktivace aplikace. Pro získání kódu zvolte v bankomatu češtinu a použijte plastovou kartu (kartou nahranou v mobilu nebo chytrých hodinkách to nejde).

Na pobočce ČSOB získáte aktivační kód také, kolegové vám zároveň rádi pomůžou i se stažením a aktivací aplikace.

Aktivační kód platí 30 dní a je jednorázový.

Jak používat Smart klíč off-line, když se nemůžu z mobilu připojit na internet?

Potvrzovat platby v internetovém bankovnictví Smart klíčem není problém, dokonce ani když na mobilu nemáte signál, nebo vám došly data.

TIP: Tento způsob použijte, pokud nemáte přístup k internetu. Off-line potvrzení QR kódem nejde použít pro potvrzování plateb kartou na internetu, na to potřebujete ePIN.

  1. Přihlaste se do internetového bankovnictví uživatelským jménem a heslem.
  2. Klikněte na „QR kód". Pokud se do internetového bankovnictví přihlašujete z mobilu, kód si uložte do galerie nebo si ho zkopírujte.
  3. Spusťte aplikaci Smart klíč, klikněte na ikonu s foťákem v pravém spodním rohu a vyfoťte QR kód. Pokud se do internetového bankovnictví přihlašujete z mobilu, načtěte QR kód z galerie.
  4. Zkontrolujte požadavek a zvolte „Potvrdit".
  5. Potvrďte biometrií nebo PINem.
Můžu Smart klíč používat na více mobilních zařízeních?

Ano, můžete ho používat na kolika mobilech a tabletech chcete.

Nefunguje mi přihlašování nebo potvrzování plateb Smart klíčem ve Smartu. Co s tím?

Pokud se i tak dostanete do Smartu, začněte tím, že si v něm obnovíte výchozí nastavení. Otevřete aplikaci ČSOB Smart, klikněte na záložku „Menu", v sekci „ČSOB Smart“ zvolte „O aplikaci", pak zvolte „Obnovit výchozí nastavení" a „Obnovit". Když to nezabere, volejte 495 800 111.

Co dělat, když mi nechodí push notifikace?

V aplikaci Smart klíč klikněte vpravo dole na „Nastavení“. V menu zvolte „Spravovat nastavení“ a povolte notifikace pro aplikaci Smart klíč.

Co potřebujete k instalaci

  • Mobil nebo tablet s Androidem 7.0 a vyšším nebo iOS 14.0 a vyšším
  • Datové připojení ke stažení a aktivaci aplikace
  • ČSOB Smart klíč funguje také na novějších mobilech Huawei a Honor. Stáhněte si jej z oficiálního aplikačního obchodu Huawei AppGallery.