Přejít k obsahu

Vyzkoušejte náš ČSOB Smart a mějte své finance jednoduše pod palcem i v mobilu

    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    ČSOB Půjčky

    Odklad splátky

    Co je odklad splátky

    • Po dobu odkladu nesplácíte jistinu ani úroky
    • Můžete si zvolit délku odkladu na 1–6 měsíců
    • Odkladem dojde k prodloužení splatnosti
    • Odklad je zdarma
    • Měsíčně platíte pouze poplatek za pojištění úvěru (pokud ho máte sjednané)
    • Měsíčně platíte poplatky sjednané ve smlouvě (správa úvěru, papírový výpis)
    • Žádost o změnu pečlivě posoudíme

    Snížení splátky

    Co je snížení splátky

    • Měsíčně budete splácet méně než doposud
    • Snížením splátky dojde k prodloužení splatnosti
    • Snížení je zdarma
    • V případě, že máte sjednáno pojištění k úvěru, poplatek se přizpůsobí nové splátce
    • Měsíčně platíte poplatky sjednané ve smlouvě (správa úvěru, papírový výpis)
    • Žádost o změnu pečlivě posoudíme

     

    Časté dotazy ohledně problémů se splácením spotřebitelských úvěrů

    Jaké možnosti mám v případě, že nejsem schopen půjčku splácet?

    Společně budeme hledat řešení, při potížích se splácením je nejdůležitější řešit situaci ihned.

    Možné varianty pro vás:

    • Odklad/snížení splátky v rámci Flexi balíčku (sjednáno v úvěrové smlouvě)
    • Odklad/snížení splátky mimo Flexi balíček (restrukturalizace)
    • Individuální restrukturalizace více úvěrů

    Pokud se s námi chcete poradit volejte na bezplatnou telefonní linku +420  800 300 300 nebo se přijďte poradit na kteroukoli naši pobočku.

    Máte-li sjednané pojištění úvěru, ověřte si možnost jeho uplatnění. Při nepříznivé životní situaci, jako je ztráta zaměstnání či dlouhodobá pracovní neschopnost, může pojišťovna hradit splátky za vás, pokud se pojištění na vaši situaci vztahuje.

    V případě, že jste se dostali do finančních problémů u více věřitelů a situace je vážná, můžete se obrátit například na nezávislou Poradnu při finanční tísni na bezplatné lince +420 800 722 722, Skypu (Poradna při finanční tísni) nebo na e-mailu poradna@financnitisen.cz.

    Nejsem schopen splácet Autopůjčku, co mám dělat?

    Při potížích se splácením je nejdůležitější řešit situaci ihned. Kontaktujte přímo ČSOB Leasing na telefonním čísle +420 230 029 111, případně využijte e-mail info@csobleasing.cz. V případě, že jste se dostali do finančních problémů u více věřitelů a situace je vážná, můžete se obrátit například na nezávislou Poradnu při finanční tísni na bezplatné lince +420 800 722 722, Skypu (Poradna při finanční tísni) nebo na e-mailu poradna@financnitisen.cz.

    Co znamená odklad/snížení splátky v rámci Flexi balíčku?

    Odklad splátky znamená přerušení splácení za dobu „života“ půjčky. V rámci Flexi balíčku jej lze odložit až na 3 měsíce. Po dobu odkladu nesplácíte jistinu ani úroky, platíte pouze poplatek za pojištění úvěru (pokud je úvěr pojištěný). Z důvodu odkladu jistiny i úroků vám může být prodloužena splatnost o více splátek, než byla doba odkladu.

    Snížení splátky znamená, že vaše měsíční splátka bude nižší než doposud, a to až do konce splatnosti půjčky. Díky tomu může dojít k prodloužení splatnosti úvěru (maximálně však o 24 měsíců). Nejdelší možná splatnost u Půjčky na cokoliv a Konsolidace činí 9 let, u Půjčky na bydlení 12 let. O snížení můžete požádat maximálně 3× za dobu „života“ půjčky.

    Uvedené změny u úvěru mohou být spojené se zápisem do Bankovního registru klientských informací, Nebankovního registru klientských informací případně i registru SOLUS, což může mít negativní dopad při žádosti o další půjčky.

    O odklad i snížení můžete žádat nejdříve po šesti uhrazených splátkách a maximálně 1× za 12 měsíců. Flexi balíček musíte mít sjednán ve smlouvě nebo musí být součástí obchodních podmínek.

    Zobrazit více dotazů