Přejít k obsahu
Přepisování SMS v InternetBankingu končí s ČSOB Smart klíčem Více informací
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Převeďte si účet k nám

    Je to jednodušší, než se na první pohled zdá

    Benefit 2
    Stačí jeden podpis a převod vyřídíme za vás
    Benefit 3
    Přejít k nám nic nestojí
    Benefit 4
    Převedeme zůstatek, trvalé platby i inkasa
    Benefit 1
    Vše vyřídíte online, po telefonu i v každé pobočce
    Plus-konto

    Plus Konto si zkrátka oblíbíte

    Proč se vám účet u nás bude líbit?

    • Můžete mít vedení účtu úplně zdarma
    • K účtu vám poskytneme 2 karty – pro vás i partnera
    • Z našich bankomatů vybíráte hotovost bezplatně
    • Za úhrady v rámci ČR nezaplatíte ani korunu
    Sjednat po telefonu

    Jak přechod k nám probíhá?

    Postup je snadný – a stačí si k němu připravit občanský průkaz s číslem původního účtu.
    Převod účtu rádi vyřídíme za vás.

    Jak si převést účet k nám

    Online
    • Vyplníte krátký online formulář, díky kterému si Plus Konto sjednáte
    • Do 24 hodin se vám ozveme a po telefonu s vámi vyplníme žádost o změně platebního účtu
    • Pro dokončení převodu budeme potřebovat váš podpis, proto se s vámi do 2 dnů spojí kurýr a domluvíte si termín podepsání smlouvy
    • Při podpisu mějte u sebe občanský průkaz a číslo původního účtu pro případnou kontrolu údajů
    • Jakmile se nám dokumenty vrátí zpět, pošleme vám SMS o aktivaci Plus Konta a začneme zařizovat převod z vaší původní banky
    Na pobočce
    • Vyberte si kteroukoli pobočku a sjednejte si schůzku
    • Připravte si občanský průkaz a číslo původního účtu (vezmete-li i výpis z účtu u původní banky, budeme moci celý proces vyřídit rychleji)
    • Vše vyplníme na místě a svůj nový účet můžete začít používat okamžitě
    • Do 10 dnů na něj převedeme zůstatek z původního účtu a nastavíme trvalé platby
    Po telefonu
    • Zanechte na sebe kontakt nebo nám zavolejte na 800 300 300
    • Nejprve společně vyplníme žádost o Plus Konto
    • Poté se ozveme do 24 hodin ještě jednou a vyplníme žádost o změnu platebního účtu
    • Pro dokončení převodu budeme potřebovat váš podpis, proto se s vámi do 2 dnů spojí kurýr a domluvíte si termín podepsání smlouvy
    • Při podpisu mějte u sebe občanský průkaz a číslo původního účtu pro případnou kontrolu údajů
    • Jakmile se nám dokumenty vrátí zpět, pošleme vám SMS o aktivaci Plus Konta a začneme zařizovat převod z vaší původní banky

    Mobilita klientů

    Aby byla změna účtu co nejjednodušší, řídí se většina bank tzv. mobilitou klientů. To ve zkratce znamená, že se o převod mezi účty postarají samy a vám tak stačí dodat jen minimum informací.

    Odejít samozřejmě můžete i od banky, která tento kodex nepodepsala. Je jen potřeba počítat s několika dokumenty navíc:

    • Připravte si 3 poslední výpisy, seznam pravidelných plateb, a pokud využíváte služeb SIPO, nezapomeňte spojovací číslo
    • Staré trvalé příkazy bude potřeba zrušit, nové si poté nastavit v elektronickém bankovnictví nebo na pobočce (platí i pro svolení k inkasu a SIPO)

    Kromě nastavení nových svolení nezapomeňte o změně účtu informovat všechny společnosti, u kterých máte na svém účtu nastavené svolení k inkasu.

    Koho mám informovat o změně účtu?

    Určitě nezapomeňte změnu nahlásit:

    • Svému zaměstnavateli, aby věděl, kam zaslat výplatu
    • Školní jídelně, družině a dalším institucím, kterým posíláte peníze
    • Svému telefonnímu operátorovi a poskytovateli internetu i energií

    TIP: Aby pro vás informování o změně čísla účtu bylo co nejjednodušší, připravili jsme vám tento formulář. Jednoduše vyplníte, odešlete a je to.

    Na co nemám při převodu zapomenout?

    • Na původním účtu si raději nechte dostatek peněz pro dobíhající trvalé platby, inkasa a SIPO. Jakmile dojde ke zrušení původního účtu, převedeme zbylé peníze na váš nový účet u nás.
    • Platební kartu ke svému starému účtu si nechte do okamžiku, než obdržíte naši kartu.
    • V případě úvěrových produktů navázaných na starý účet (např. kreditní karta, povolené přečerpání, úvěr, hypotéka aj.) si v původní bance dohodněte splácení z nového účtu u nás nebo plné doplacení z původního.

    Pokud si s něčím nebudete jisti, rádi vám pomůžeme na kterékoli pobočce nebo na infolince 800 300 300.

    Dokumenty ke stažení