Převeďte si účet k nám

Je to jednodušší, než se na první pohled zdá

Benefit 2
Stačí jeden podpis a převod vyřídíme za vás
Benefit 3
Přejít k nám nic nestojí
Benefit 4
Převedeme zůstatek, trvalé platby i inkasa
Benefit 1
Vše vyřídíte online, po telefonu i v každé pobočce
Plus-konto

Plus Konto si zkrátka oblíbíte

Proč se vám účet u nás bude líbit?

  • Můžete mít vedení účtu úplně zdarma
  • K účtu vám poskytneme 2 karty – pro vás i partnera
  • Z našich bankomatů vybíráte hotovost bezplatně
  • Za úhrady v rámci ČR nezaplatíte ani korunu
Sjednat po telefonu

Jak přechod k nám probíhá?

Postup je snadný – a stačí si k němu připravit občanský průkaz s číslem původního účtu.
Převod účtu rádi vyřídíme za vás.

Jak si převést účet k nám

Online
  • Vyplníte krátký online formulář, díky kterému si Plus Konto sjednáte
  • Do 24 hodin se vám ozveme a po telefonu s vámi vyplníme žádost o změně platebního účtu
  • Pro dokončení převodu budeme potřebovat váš podpis, proto se s vámi do 2 dnů spojí kurýr a domluvíte si termín podepsání smlouvy
  • Při podpisu mějte u sebe občanský průkaz a číslo původního účtu pro případnou kontrolu údajů
  • Jakmile se nám dokumenty vrátí zpět, pošleme vám SMS o aktivaci Plus Konta a začneme zařizovat převod z vaší původní banky
Na pobočce
  • Vyberte si kteroukoli pobočku a sjednejte si schůzku
  • Připravte si občanský průkaz a číslo původního účtu (vezmete-li i výpis z účtu u původní banky, budeme moci celý proces vyřídit rychleji)
  • Vše vyplníme na místě a svůj nový účet můžete začít používat okamžitě
  • Do 10 dnů na něj převedeme zůstatek z původního účtu a nastavíme trvalé platby
Po telefonu
  • Zanechte na sebe kontakt nebo nám zavolejte na 800 300 300
  • Nejprve společně vyplníme žádost o Plus Konto
  • Poté se ozveme do 24 hodin ještě jednou a vyplníme žádost o změnu platebního účtu
  • Pro dokončení převodu budeme potřebovat váš podpis, proto se s vámi do 2 dnů spojí kurýr a domluvíte si termín podepsání smlouvy
  • Při podpisu mějte u sebe občanský průkaz a číslo původního účtu pro případnou kontrolu údajů
  • Jakmile se nám dokumenty vrátí zpět, pošleme vám SMS o aktivaci Plus Konta a začneme zařizovat převod z vaší původní banky

Mobilita klientů

Aby byla změna účtu co nejjednodušší, řídí se většina bank tzv. mobilitou klientů. To ve zkratce znamená, že se o převod mezi účty postarají samy a vám tak stačí dodat jen minimum informací.

Odejít samozřejmě můžete i od banky, která tento kodex nepodepsala. Je jen potřeba počítat s několika dokumenty navíc:

  • Připravte si 3 poslední výpisy, seznam pravidelných plateb, a pokud využíváte služeb SIPO, nezapomeňte spojovací číslo
  • Staré trvalé příkazy bude potřeba zrušit, nové si poté nastavit v elektronickém bankovnictví nebo na pobočce (platí i pro svolení k inkasu a SIPO)

Kromě nastavení nových svolení nezapomeňte o změně účtu informovat všechny společnosti, u kterých máte na svém účtu nastavené svolení k inkasu.

Koho mám informovat o změně účtu?

Určitě nezapomeňte změnu nahlásit:

  • Svému zaměstnavateli, aby věděl, kam zaslat výplatu
  • Školní jídelně, družině a dalším institucím, kterým posíláte peníze
  • Svému telefonnímu operátorovi a poskytovateli internetu i energií

TIP: Aby pro vás informování o změně čísla účtu bylo co nejjednodušší, připravili jsme vám tento formulář. Jednoduše vyplníte, odešlete a je to.

Na co nemám při převodu zapomenout?

  • Na původním účtu si raději nechte dostatek peněz pro dobíhající trvalé platby, inkasa a SIPO. Jakmile dojde ke zrušení původního účtu, převedeme zbylé peníze na váš nový účet u nás.
  • Platební kartu ke svému starému účtu si nechte do okamžiku, než obdržíte naši kartu.
  • V případě úvěrových produktů navázaných na starý účet (např. kreditní karta, povolené přečerpání, úvěr, hypotéka aj.) si v původní bance dohodněte splácení z nového účtu u nás nebo plné doplacení z původního.

Pokud si s něčím nebudete jisti, rádi vám pomůžeme na kterékoli pobočce nebo na infolince 800 300 300.

Dokumenty ke stažení