Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Měníme poskytovatele letištních salónků

    Od 1. července vám bude na letištích nově k dispozici více než 1 100 salónků společnosti Lounge Key (program Priority Pass ukončujeme k 30. 6. 2019).

    S Lounge Key už nebudete potřebovat žádnou další kartičku, nově se budete prokazovat jen svou platební kartou – debetní kartou MC World Elite (Karta dobré vůle), MC Business Premium, MC Business Gold nebo kreditní Premium Kartou MC World Elite.

    Jaké změny můžete očekávat?

    LoungeKey je jednodušší a levnější. Od 1. 7. 2019 máte nové 4 bezplatné vstupy ročně* (1 osoba = 1 vstup). Navíc v saloncích Lounge Key jsou poplatky za další vstupy levnější (nově 32 dolarů za osobu). Při vstupu do salonku stačí, když se obsluze prokážete svou kartou.

    Od 1. července 2019 si na webu LoungeKey (viz níže) můžete vytvořit i účet (stačí zadat číslo své karty), a tak vždy budete mít po ruce seznam salónků i počet využitých návštěv.

    Držitelé debetní karty MC World Elite (Karta dobré vůle) použijí pro registraci na webu Lounge Key tento odkaz: www.loungekey.com/CSOBPBA

    Klienti Premium s kreditní kartou MC World Elite použijí pro registraci na webu Lounge Key tento odkaz: www.loungekey.com/CSOBPremium

    Firemní klienti s debetní kartou MC Business Premium použijí pro registraci na webu Lounge Key tento odkaz: www.loungekey.com/CSOBBusPrem a držitelé karet MC Business Gold pak www.loungekey.com/CSOBBusGold

    Pozor: Ujistěte se, že máte u své karty povolené internetové platby, jinak ji obsluha salónků nemůže akceptovat. Stačí jednoduchá úprava v internetovém bankovnictví (Moje produktyKarty → u své karty MC World Elite si nastavte Platby na internetu) nebo smartbankingu (v sekci Platební karty si u své karty MC World Elite zapněte Ochranu 3D Secure a zkontrolujte si, že máte nastavený Limit pro e-shopy).

    * u produktu MC Business Premium jsou poskytovány zdarma pouze 2 vstupy ročně

    Často kladené dotazy

    Váš účet LoungeKey

    Nebyl jsem vpuštěn do salonku, protože systém nerozpoznal moji kartu

    Naše čtečky karet jsou nastaveny tak, aby rozpoznaly všechny karty partnerů zapojených do programu LoungeKey. Pokud Vám byl zamítnut vstup, protože Vaše karta nebyla rozpoznána, prosím kontaktujte banku.

    Může někdo jiný použít mou platební kartu pro vstup do salonku?

    Ne, pouze držitel karty, jehož jméno je uvedeno na platební kartě, může použít kartu pro vstup do salonku. Obsluha salonku kontroluje jméno držitele karty oproti palubní vstupence a průkazu totožnosti/pasu.

    Moje platební karta je stále platná, ale nebyl jsem vpuštěn do salonku. Proč?

    Prosím kontaktujte banku, která prověří Vaši kartu.

    Nemám s sebou svou platební kartu, mohu vstoupit do salonku?

    Bohužel, salonek nemá možnost ověřit, že máte nárok vstoupit do salonku bez použití platební karty v terminálu.

    Ukradli mi mou platební kartu a čekám na novou. Mohu vstoupit do salonku?

    Bohužel, salonek nemá možnost ověřit, že máte nárok vstoupit do salonku bez použití platební karty v terminálu.


    Klientský servis

    Byl mi naúčtován vstup do salonku, ale myslím si, že neměl být účtovaný. Co mám dělat?

    Pro veškeré dotazy týkající se účtovaní poplatků kontaktujte banku.

    Nebyl jsem spokojený s mou návštěvou salonku. Jak si mohu stěžovat?

    Prosím kontaktujte svého bankéře a podejte stížnost. Vždy uvádějte jméno salonku, datum, čas a přesné znění stížnosti.

    Zaměstnanec salonku mi neřekl, že budu platit poplatek za hosta. A poplatek mi byl naúčtován

    Z povahy LoungeKey nemá salonek přístup k informacím, jakým způsobem jsou účtovány poplatky za vstup na Vaši kartu. Při vstupu do salonku si vždy zkontrolujte počet návštěvníků, který podepisujete na potvrzení o vstupu do salonku. Pro další informace kontaktujte banku.


    V salonku

    Mohu s sebou vzít dítě zdarma?

    Mnoho salonků umožňují vstup dětí za výhodnějších podmínek. Na konkrétní podmínky se vždy podívejte na konkrétní salonek v seznamu salonků na webu LoungeKey nebo v mobilní aplikaci.

    Dostanu digitální kartu, která mi umožní přímý přístup do salonku?

    Ne, do salonku vstoupíte pomocí Vaší platební karty, na jejímž základě salonek ověří nárok na vstup. Pro více informací kontaktujte banku.

    Mému doprovodu byl zamítnut vstup do salonku

    Je plně v kompetenci salonku určit, kolik hostů si můžete s sebou do salonku vzít. Na konkrétní podmínky se vždy podívejte na konkrétní salonek v seznamu salonků na webu LoungeKey nebo v mobilní aplikaci.

    Jak dlouho můžu zůstat v salonku?

    Každý salonek má vlastní omezení, jak dlouho můžete zůstat v salonku. U salonků, které mají časově omezený pobyt, může být možné po uplynutí této doby do salonku znovu vstup. Toto je plně v kompetenci salonku. Na konkrétní podmínky se vždy podívejte na konkrétní salonek v seznamu salonků na webu LoungeKey nebo v mobilní aplikaci.

    Já a můj doprovod máme oba platební kartu, která má LoungeKey jako benefit. Máme při vstupu do salonku předkládat kartu oba dva?

    Ano, abyste zajistili, že Vám nebudou účtovány žádné zbytečné poplatky za návštěvu, například pokud máte každý stále ještě nevyčerpané volné vstupy.

    Jaká jsou pravidla pro vstup doprovodu do salonku?

    Do salonku s sebou můžete vzít doprovod. Většina salonků povoluje jakýkoliv počet hostů. Pokud salonek má omezení na počet hostů, jsou tyto podmínky v seznamu salonků na webu LoungeKey nebo v mobilní aplikaci. Pro informaci o výši poplatku za doprovod kontaktujte banku nebo se podívejte do sazebníku. Pokud má Váš doprovod platební kartu, která je zařazena do LoungeKey, měl by ji také předložit, například pokud má stále nevyčerpané volné vstupy.

    Pokud má můj let zpoždění nebo je zrušen, může mi obsluha salonku pomoci najít jiný let?

    Bohužel ne. V tomto případě kontaktujte zákaznický servis Vašeho dopravce.


    Jak najít salonek

    Nemůžu najít salonek – jak se dozvím, kam mám jít?

    Podívejte se do seznamu salonků na webu LoungeKey nebo v mobilní aplikaci, kde najdete informaci o umístění salonku.

    Umožňuje mi LoungeKey využít službu fast track?

    Ne, LoungeKey poskytuje pouze vstupy do salonků zařazených do programu LoungeKey. Detaily k jednotlivým salonkům najdete v seznamu salonků na webu LoungeKey nebo v mobilní aplikaci.

    Umožňuje mi LoungeKey prioritní nebo expresní nástup do letadla?

    Ne, LoungeKey poskytuje pouze vstupy do salonků zařazených do programu LoungeKey. Detaily k jednotlivým salonkům najdete v seznamu salonků na webu LoungeKey nebo v mobilní aplikaci.


    Jak používat mobilní aplikaci pro chytré telefony?

    Mohu využít mobilní aplikaci pro chytré telefony?

    Pokud chcete využít mobilní aplikaci pro chytré telefony, je potřeba si zřídit uživatelský účet na webu LoungeKey prostřednictvím odkazu poskytnutým bankou. Pro zřízení je potřeba zadat údaje o platební kartě. Na jejich základě dojde k ověření, že je karta zařazena do programu LoungeKey a bude zařazena do správného programu podle počtu volných vstupů. Zároveň dojde k ověření platební karty u vydavatelské banky. Po zřízení uživatelského účtu si můžete stáhnout aplikaci LoungeKey z Google Play Store nebo Apple App Store. Po přihlášení prostřednictvím vytvořeného uživatelského jména a hesla můžete aplikaci začít využívat.