Garmin Pay

Pípněte si u pokladny chytrými hodinkami

Garmin Pay

Pípněte si u pokladny chytrými hodinkami

  • Vždycky máte čím zaplatit, i při sportu
  • Zaplatíte všude, kde berou bezkontaktní karty, i v bankomatech
  • Do Garmin Pay přidáte všechny karty, včetně kreditky
  • Pro všechny už od 16 let
  • Žádná citlivá data, přenášejí se jen jednorázové šifrované kódy
  • Už nikdy nebudete bez peněz, hodinky máte všude s sebou

Platit s Garmin Pay je hračka

  1. V menu hodinek klikněte na peněženku
  2. Pokud je potřeba, zadejte heslo peněženky
  3. Vyberte kartu a přiložte hodinky k terminálu

Vybírejte bezkontaktně z bankomatů

  1. Najděte nejbližší bezkontaktní bankomat (pozor, některé banky ve svých bankomatech zatím Garmin Pay nepodporují)
  2. V menu hodinek klikněte na peněženku, případně zadejte heslo peněženky
  3. Vyberte kartu a přiložte hodinky k bezkontaktnímu snímači
  4. Zadejte PIN plastové karty
  5. Pokračujte stejně, jak jste zvyklí při běžném výběru z bankomatu

Jak aktivovat Garmin Pay

Co potřebujete:

  • Chytré hodinky Garmin s NFC čipem pro placení
  • Synchronizovanou aplikaci Garmin Connect v mobilu
  • Digitalizovat můžete jakoukoli debetní nebo kreditní kartu od ČSOB a Poštovní spořitelny. Pokud kartu nemáte po ruce, všechny údaje o kartě najdete v aplikaci ČSOB Smart v sekci Karty. Garmin Pay nepodporuje tzv. stravenkové karty.

Aktivace přes aplikaci Garmin Connect

  1. V hlavním menu zvolte Zařízení Garmin a vyberte své hodinky
  2. Klikněte na Garmin Pay, zvolte Vytvořit peněženku a nastavte si čtyřmístný kód pro odemknutí hodinek pro placení
  3. Zadejte typ karty a údaje o kartě, případně kartu naskenujte foťákem. Můžete doplnit i nepovinné kontaktní údaje
  4. Odsouhlaste podmínky a odešlete, přepište kód z ověřovacího SMS klíče a je hotovo (nebo vás aplikace vyzve kontaktovat Klientské centrum pro dokončení)

Aktivace Garmin Pay

Časté dotazy

Jsou platby s Garmin Pay bezpečné?

Ano. Vaše karta je uložena pod speciálním číslem a číslo karty se do mobilu ani hodinek neukládá. K citlivým datům se nedostane ani obchodník, platba probíhá přes jednorázový šifrovaný kód.

Která zařízení podporují Garmin Pay?

Vybrané druhy hodinek značky Garmin s NFC čipem.

Jak se ověřuje platba hodinkami?

Čtyřmístným kódem peněženky. Ten zadáváte jednou za 24 hodin nebo při první platbě a po každém nandání hodinek na ruku, jako bezpečnostní opatření pro případ krádeže hodinek.

Jaký mám nastavený limit pro placení s Garmin Pay?

Placení s Garmin Pay spadá pod limit pro platby u obchodníků pro vaší plastovou kartu.

Je nutné mít na kartě povolené internetové platby?

Ano, je to důležité pro jednoduchou aktivaci služby v aplikaci Garmin Connect (aplikace je v EU dostupná od 16 let), která vyžaduje ověření přes SMS kód. Pokud platby na internetu u digitalizované karty nemáte povoleny, bude potřebné telefonovat na Klientské centrum pro dokončení digitalizace karty bez SMS.

Internetové platby lehce nastavíte v Internetovém bankovnictví (menu Karty) nebo v ČSOB Smart.

Mohu s pomocí Garmin Pay platit i v zahraničí?

Ano. Vaše hodinky se chovají jako vaše platební karta.

Musím být při platbě připojen k internetu?

Ne, pouze pokud chcete digitalizovat kartu, případně digitalizovanou kartu odstranit.

Musím mít hodinky při platbě připojeny k telefonu?

Ne, pouze pokud měnit nastavení (např. kód peněženky, digitalizovat kartu, případně digitalizovanou kartu odstranit).

Je tato služba zdarma?

Digitalizování karty do Garmin Pay je zdarma. Protože jde o digitální klon vaší plastové karty, neplatíte nic navíc. Poplatky pro bezkontaktní placení a výběry z bankomatu jsou shodné s poplatky za platby plastovou kartu.

Mohu do svých hodinek přidat více karet?

Ano, do Garmin Pay je možné přidat více karet.

Jednu fyzickou/plastovou kartu můžete digitalizovat opakovaně a do různých zařízení. V jeden okamžik můžete mít maximálně 10 digitalizovaných karet k jedné plastové kartě.

Jaký je nastavený limit na digitální kartě v mobilu?

Limit pro platby u obchodníků je stejný jako na plastové kartě.

Co mám dělat, když ztratím hodinky?

Platební kartu lze z hodinek odebrat pomocí aplikace Garmin Connect na vašem chytrém telefonu.

Můžu své plastové karty i nadále používat, když je odstraním z Garmin Pay?

Ano. Na druhou stranu, pokud zablokujete svou plastovou kartu, automaticky se zablokuje i v Garmin Pay.

Kde uvidím přehled svých plateb s Garmin Pay?

Všechny platby kartou (jak plastovou, tak Garmin Pay) najdete přehledně v internetovém bankovnictví, v ČSOB Smart i ve výpisu.

Co se stane, když vyprší platnost platební karty?

Pokud skončí platnost plastové platební karty, automaticky se zablokují i všechny její digitální karty.

Pokud Vám banka automaticky vydá novou platební kartu, tak po její aktivaci se automaticky obnoví i digitální karty. Novou kartu si aktivujte ještě před ukončením platnosti původní karty, aby nedošlo k žádnému přerušení platnosti digitálních karet.

Pokud se u nové karty mění typ (např. z Mastercard na Visa a naopak), je potřeba ji nahrát do mobilního zařízení znovu.

Co když zapomenu PIN peněženky v hodinkách?

Pokud si na PIN nevzpomenete, je potřeba smazat celou peněženku Garmin Pay v rámci mobilní aplikace Garmin Connect. Pak vytvořit novou peněženku s novým PINem a znovu nahrát platební karty.

Možný problém s kartou při nahrávání do Garmin Pay
  • Neplatná nebo neaktivní karta
  • Karta není podporována pro Garmin Pay
  • Kartě brzy končí platnost
  • Ještě vám nebylo 16 let (pro samotnou aplikaci Connect je požadovaná věková hranice v EU 16 let)
Můžu mobilem platit i na poště?

Na poště zaplatíte mobilem za běžné zboží a služby (známky, obálky, poštovné atd.), jako v obchodě. S mobilním telefonem nebo hodinkami však nelze provést transakce specifické pro Českou poštu, např. vklad na účet, výběr z účtu, příkaz k úhradě, platba složenek atd.

Lze vkládat hotovost do vkladového bankomatu pomocí digitalizované karty?

Bohužel tuto transakci lze provést pouze s plastovou kartou.