Transakce na České poště

Na více než 3 200 poštách můžete peníze vybírat, vkládat i platit kartou

Hledáte nejbližší poštu?

Stačí si ji vyhledat na naší přehledné mapě.

Najít poštu

Jak služby nastavit?

S naší kartou můžete na všech poštách v ČR vybírat a vkládat peníze, platit za služby či zadávat platby. Stačí mít tyto služby na kartě povolené.

Jak služby povolit

Výběry hotovosti, vklady i platby kartou za služby České pošty máte povolené automaticky.

  • Zadávání plateb vám rádi nastavíme v naší pobočce nebo na bezplatné lince 800 300 300
  • Konkrétní nastavení plateb kartou na poště najdete ve své smlouvě o vydání platební karty
Nastavení limitů

Každá karta má pro platby na České poště nastavený zvláštní limit:

  • debetních karet je limit nejčastěji ve stejné výši jako limit pro výběry z bankomatu a platby u obchodníka
  • Kreditní kartou můžete platit do výše nevyčerpaného úvěrového limitu

Vše o transakcích

Máte nás blíž, než se na první pohled zdá. Základní operace totiž zdarma vyřídíte i na České poště, kterých je 3 200 po celé republice. Nemusíte tak nutně na naši pobočku.
Vybírejte nebo vkládejte peníze na účet na poště
Zadejte úhrady nebo plaťte kartou za služby České pošty

Proč využít Českou poštu

  • Vložené peníze máte ihned na účtu
    Peníze dorazí na účet okamžitě, nejpozději do následujícího pracovního dne.
  • Zvláštní limit
    Týdenní limit pro transakce na České poště je zcela nezávislý na limitu pro výběry v bankomatech či platby u obchodníků.
  • Vybrané pošty otevřené večer i o víkendu
    Vložit nebo vybrat peníze můžete na vybraných poštách i v době, když už jsou banky běžně zavřené.
  • Bezpečné platby
    Platby kartou vždy potvrzujete PINem. Pro nadlimitní platby v korunách (v přepočtu více než 1 000 EUR) od vás budeme potřebovat občanský průkaz.

Přečtěte si praktické tipy

Kolik můžete nejvíc vybrat/vložit?
Záleží na velikosti pošty. Vysoké vklady a výběry (desítky až stovky tisíc Kč) doporučujeme dohodnout 3 dny předem telefonicky či osobně na konkrétní poště.

Kolikrát můžete zadat chybně PIN?
Karta bude “zmrazena” po 3 chybných zadáních. Pracovník pošty vám poradí, jak dále postupovat, protože při dalším nesprávném zadání už hrozí zneplatnění a odebrání karty.

Kde je možné reklamovat platby kartou?
V kterékoli naší pobočce nebo na poště.

Je možné na poště provést i transakce v cizí měně?
Bohužel ne. Výběry, vklady nebo platby jsou možné pouze v korunách a k účtům vedeným v české měně.

Jaké karty můžete na poště použít?
Téměř všechny naše karty (debetní, kreditní, vkladové, VISA i Mastercard). Výjimku tvoří:

  • Dětské karty VISA Electron Baby
  • Korporátní karty
  • Karty k účtům v cizích měnách
  • Kreditní karty se zkrácenou platností (2 roky)

Jak zaplatíte kartou?
Stačí použít přepážku označenou logem ČSOB. Pracovník vloží kartu do přístroje u sebe za přepážkou a vás požádá o zadání PINu na terminálu. Poté vám předá stvrzenku o transakci.

Jak zadáte odchozí úhradu?
Stačí vyplnit jednoduchý formulář a předat ho pracovníkovi na přepážce.

Sazebník

Vybrané služby Cena
Platba za služby České pošty, s.p.
debetní nebo kreditní kartou
zdarma
Vklad hotovosti připisovaný na účet vedený ke kreditní kartě
na základě kreditní karty
zdarma
Vklad hotovosti připisovaný na běžný platební účet
na základě debetní karty
10 Kč
Výběr hotovosti debetní kartou 40 Kč

Poplatky uvedené v této části jsou výňatkem z plného znění, které naleznete v našem Sazebníku.