ČSOB Smartbanking
Ovládejte svůj účet jednoduše i z mobilu
Vaše banka v kapse či kabelce
ihned vidíte zůstatek i historii pohybů
úhradu, splátku kreditky či dobití kreditu odešlete odkudkoliv
zobrazíte si PIN, zůstatek nebo nastavíte limity
Podívejte se, jak to funguje
Váš účet doslova na dlani
Jaké výhody vám ČSOB Smartbanking přinese?
- Máte přehled o svých účtech – ihned vidíte zůstatek a historii pohybů
- Zaplatíte snadno a rychle – zadáte jednorázové i pravidelné odchozí úhrady nebo pošlete splátku kreditní karty
- Bude klíčem k vaší kartě – najdete zde nezaúčtované platby, nastavíte limity, povolíte platby na internetu nebo si zobrazíte PIN
- Vaše pojistka na cesty – sjednáte si cestovní pojištění i povinné ručení k autu
- Přihlásíte se pohodlně bez SMS kódů – jednoduše zadáním PINu nebo otiskem prstu
- Funguje bez SIM karty v telefonu – aplikace je tedy dostupná, kdykoli potřebujete
- Široký výběr zařízení – funguje na mobilech, tabletech i chytrých hodinkách
- Dobijete si kredit mobilního telefonu – a to platí i pro virtuální operátory
- Pomůže, když budete potřebovat další peníze – přímo z telefonu si zažádáte o půjčku či kreditní kartu
- Nejrychlejší cesta k výběru hotovosti – seznam poboček, bankomatů, vkladových bankomatů a obchodů se službou CashBack s navigací k nejbližším ve vašem okolí
- Žádost o platbu QR kódem – vaši známí vám mohou peníze vracet přes QR kód, který jim jednoduše vytvoříte
- Pomůže i lidem se zrakovým postižením – aplikace totiž podporuje prediktivní čtení pro nevidomé či slabozraké
Chcete si naši banku v mobilu nejprve vyzkoušet nanečisto?
Stačí si aplikaci stáhnout a spustit tlačítkem DEMO.
Kolik ČSOB Smartbanking stojí?
Aplikace i její aktivace jsou zcela zdarma. Další akce prováděné v internetovém bankovnictví se řídí aktuálním Sazebníkem.
Jaké účty obsluhuji přes ČSOB Smartbanking a jaké jsou limity pro platby?
V aplikaci máte stejné účty a limity jako v internetovém bankovnictví. A obě prostředí jsou provázané, pokud tedy provedete platbu v internetovém bankovnictví, sníží se vám zbývající limit i v ČSOB Smartbankingu.
Operátor mi vyměnil moji SIM kartu za jinou. Musím kvůli tomu jít do banky, aby mi ČSOB Smartbanking dál fungoval?
Nebojte, aplikace bude fungovat i nadále – není vázána na konkrétní SIM kartu.
Často slýchávám o napadeních chytrých telefonů, je ČSOB Smartbanking bezpečný?
Ano, bezpečnost je pro nás to hlavní. Například aktivace služby proto probíhá pomocí tzv. dvoufaktorového ověření, kdy musíte znát svůj bezpečnostní PIN a mít k dispozici telefon, na který vám chodí autorizační SMS klíč. Zadání každé platby je poté podmíněno potvrzením PINem.
Ztratil jsem telefon, kde jsem měl aktivovaný ČSOB Smartbanking. Co mám dělat?
Co nejdříve kontaktujte náš ČSOB Helpdesk na čísle 495 800 121, kde vám Smartbanking na ztraceném zařízení deaktivujeme.
Pokud ztracený telefon používáte i pro příjem autorizačních SMS do internetové bankovnictví, nezapomeňte na toto našeho pracovníka upozornit. Jakmile budete mít nové zařízení, nainstalujte a aktivujte si na něm aplikaci znovu.
Tablet, na kterém mám ČSOB Smartbanking, používá celá rodina. Mohu na něm mít nahráno více těchto aplikací?
Bohužel to není možné, na jednom zařízení můžete mít pouze jednu aplikaci Smartbanking.
Co se stane, pokud si přístup do ČSOB Smartbankingu zablokuji? Bude mi fungovat internetové bankovnictví?
Zablokováním jedné služby dojde kvůli bezpečnosti i k blokaci dalších služeb elektronického bankovnictví. Rádi vám však se vším pomůžeme na kterékoliv pobočce.