Přejít k obsahu

Pojištění ztráty a krádeže karty

Ochráníme vaše peníze i osobní věci

Benefit 1 Ochrana karty a osobních věcí 24 hodin denně
Benefit 2 Zaplatíme i ztracený mobil nebo peněženku
Benefit 1 Zaplatíme výměnu dokladů, klíčů a zámku
Benefit 4 Možnost expresního vydání ztracené karty
Jak vám ještě pomůžeme

Situace, kdy pojištění oceníte:

  • vrátíme neoprávněně použité peníze z vaší karty
  • vrátíme hotovost, kterou vám ukradnou do 2 hodin po výběru kartou
  • získáte peníze také za věci odcizené spolu s kartou – např. za mobil nebo klíče
  • zaplatíme výměnu klíčů i zámku
  • při změně jména kartu vyměníme bezplatně

Poraďte se s námi

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám do 24 hodin.

Typ pojištění BASIC CLASSIC EXTRA
Roční poplatek 135 Kč 390 Kč 800 Kč
Pojištění finanční ztráty 20 000 Kč 100 000 Kč 500 000 Kč
Vydání PIN - ANO ANO
Expresní vydání karty (do 3 dnů) - ANO ANO
Vydání náhradní karty nebo hotovosti v zahraničí - - ANO
Pojištění osobních věcí 5 000 Kč 15 000 Kč 50 000 Kč
Pojištění ztráty mobilního telefonu 2 000 Kč 5 000 Kč 10 000 Kč
  • Jak to probíhá
  • Kdy pojištění platí
  • Když se něco přihodí

Pojištění si sjednáte snadno:

  • Telefonicky na bezplatné infolince 800 300 300
  • Osobně v nejbližší pobočce

Pojištění můžete sjednat ke všem našim platebním kartám, a to ke každé kartě zvlášť i dodatečně.

Kdy pojištění začne platit

Pokud si pojištění sjednáte zároveň s platební kartou, začne platit od převzetí platební karty.

Pokud si pojištění ke kartě sjednáte dodatečně, začne platit od následujícího dne (od 0:00).


 

Kdy pojištění zaniká

Pojištění zaniká dnem ukončení platnosti karty nebo na základě vaší žádosti.

  • V případě pojistné události následující den po podání tiskopisu Oznámení škodní události (neboť se jedná o jednorázové a nikoliv opakované pojištění)

Každou ztrátu karty je třeba okamžitě nahlásit.


Jak nahlásit pojistnou událost?

Nahlaste nám ji prosím co nejdříve osobně v pobočce.

Jaké doklady potřebujete ve všech případech?

  • Do 2 měsíců od nahlášení je třeba předložit formulář „Oznámení o škodné události“

Kromě tohoto formuláře můžete potřebovat také další doklady

  • Při finanční ztrátě – kopii trestního oznámení
  • Při ztrátě osobních dokladů a klíčů – kopii policejní zprávy a doklady o zaplacení nákladů na znovupořízení věcí
  • Při ztrátě peněženky a mobilu – kopii policejní zprávy a doklady o zaplacení nákladů na znovupořízení věci ve srovnatelné hodnotě
  • Při odcizení hotovosti – kopii policejní zprávy a kopii stvrzenky z bankomatu, případně kopii výpisu z účtu

Kdy přebíráme odpovědnost za neoprávněné transakce

Ihned po telefonickém oznámení ztráty karty přebíráme odpovědnost za neoprávněné transakce s výjimkou těch, u kterých není zjistitelný čas z účtenky nebo z autorizačních systémů. U takových transakcí odpovědnost majitele účtu končí ve 24:00 dne, kdy nám byla událost telefonicky oznámena. Za čas hlášení se bere čas platný v ČR.

  • Vlastnosti a výhody
  • Dokumenty ke stažení

Co když ztratíte platební kartu a možná i další osobní věci společně s peněženkou? Nebo vám někdo odcizí peníze, které jste si vybrali z bankomatu?

Díky pojištění – dostanete zpět peníze včetně hodnoty předmětů, o které jste přišli společně s kartou.

  • Vrátíme vám peníze
    • při zneužití karty
    • při krádeži hotovosti vybrané kartou nebo v pobočce loupežným přepadením do 2 hodin po vybrání
  • Zaplatíme za vás
    • mobilní telefon
    • výměnu klíčů a zámku k trvalému bydlišti
    • pořízení osobních dokladů
    • ztracenou nebo ukradenou peněženku
  • Zdarma vám vydáme novou kartu
    • při změně jména
    • po ztrátě, zničení nebo krádeži

Poraďte se s námi

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám do 24 hodin.