Přejít k obsahu

InternetBanking 24

Celá banka ve vašem počítači

Benefit 1 Zdarma ke všem účtům
Benefit 2 Platby zadáte rychle a levněji než v pobočce
Benefit 3 Neustálý přístup ke všemu, co u nás využíváte
Benefit 4 Vše vyřídíte sami přes počítač
ČSOB InternetBanking 24

Internetové bankovnictví nejsou jen platby

  • upravíte parametry účtu, karet i úvěru
  • máte přehled o svých investicích i hypotéce
  • upravíte si zasílání výpisů či informačních zpráv
  • dobijete kredit, požádáte o úvěr a dostanete se i do datové schránky

Poraďte se s námi

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám do 24 hodin.

  • Jak sjednat

Internetové bankovnictví získáte zdarma ke kterémukoli běžnému účtu. Přístup vám vyřídíme automaticky při založení, případně kdykoli později v některé z našich poboček.

Vyřízení je jednoduché
Vše, co potřebujete je 1 doklad totožnosti. A hned při první návštěvě dostanete přístupové údaje - identifikační číslo a PIN.

Chcete vědět, jak naše internetové bankovnictví vypadá?
Vyzkoušejte demoverzi. Zadejte platby, projděte si virtuální účet.

  • Vlastnosti a výhody
  • Info 24
  • Komfortní vyúčtování
  • Technické požadavky
  • Dokumenty ke stažení

Internetové bankovnictví vám umožňuje řešit vaše finance vždy, když potřebujete. Je levnější, rychlejší a pohodlnější, než návštěva pobočky.

  • Máte přehled o svých účtech - zůstatek, historie pohybů pro běžné, spořicí i úvěrové účty
  • Vidíte i vše ostatní - sledujte vývoj svých investic, penzijního spoření i stav hypotéky
  • Zaplatíte snadno a rychle - zadáte jednorázové i pravidelné platby včetně plateb do zahraničí, zadáte, změníte i zrušíte SIPO a inkaso, navíc levněji než v pobočce
  • Dobijete kredit mobilního telefonu - včetně virtuálních operátorů
  • Klíč k vaší kartě - najdete ještě nezaúčtované platby, nastavíte limity karty i platby na internetu (3D Secure) a v případě ztráty kartu zablokujete
  • Když potřebujete další peníze - uvidíte, kolik jsme si pro vás již připravili, a rovnou můžete požádat o úvěr

Naše internetové bankovnictví toho umí mnohem více:

Banku můžete mít v kapse
Pokud vám vyhovuje internetové bankovnictví a máte chytrý telefon nebo tablet, určitě vás osloví aplikace SmartBanking.

Mějte neustálý přehled o svém účtu a kartě
Nastavte si v internetovém bankovnictví službu Info 24 a při každé autorizaci platby kartou nebo pohybu na účtu vám pošleme e-mail nebo SMS.

Nonstop asistence
V případě potřeby můžete 24 hodin denně využít technickou podporu na čísle +420 495 800 111 nebo e-mailu helpdeskeb@csob.cz.

Bezpečnost
Internetové bankovnictví je maximálně zabezpečené - jak přihlášení, tak platby. Způsob a komfort potvrzování si můžete zvolit - SMS klíč, čipová karta a nově přes aplikaci pro chytré telefony ČSOB Smart klíč. Veškerá komunikace je samozřejmě šifrována.

Komfortní vyúčtování
Už nemusíte údaje z faktury přepisovat, když chcete zaplatit. Faktury od O2, MF Dnes nebo např. UPC vám přijdou do internetového bankovnictví a jedním kliknutím je můžete rovnou zaplatit.

S Info 24 máte přes SMS nebo e-maily neustálý přehled o účtu a kartu v bezpečí – SMS vás například upozorní v případě, že kartu ztratíte a někdo se s ní pokusí platit.

Jaké informace vám například můžeme ještě posílat:

  • neprovedení platebního příkazu z důvodu nedostatku peněz na účtu
  • aktuální zůstatek účtu (ve vámi zvolený čas a den)
  • zadání tuzemské nebo zahraniční platby

Tip: Službu si můžete sami nastavit v ČSOB InternetBanking 24 nebo s bankéřem na čísle 800 300 300.

Nechte si posílat faktury přímo do internetového bankovnictví. Vše si snadno zkontrolujete a obratem zaplatíte bez opisování údajů. Všechna vyúčtování navíc 18 měsíců archivujeme. Vyúčtování si tak kdykoli snadno stáhnete do počítače a navíc daňově uznatelné podobě.

V současné době službu využijete pro placení služeb společností:

  • MF DNES a Lidové noviny (Mafra)
  • O2
  • UPC Česká republika
  • ČSOB Pojišťovna
  • a dalších partnerů, s nimiž spolupráci připravujeme

Službu si snadno nastavíte sami v internetovém bankovnictví – v záložce Účty a transakce, volba Komfortní vyúčtování, kde najdete také postup pro nastavení. Komfortní vyúčtování je zdarma.

Software
Internetový prohlížeč (se 128bitovým šifrováním, povoleným skriptováním a cookies, s nejnovější aktualizací)
  • Microsoft Internet Explorer 7 a vyšší
  • Mozilla FireFox 3.0 a vyšší
  • Google Chrome 14 a vyšší
  • Opera 10 a vyšší (pro pasivní přístup)
  • Safari 3.0 a vyšší
Operační systém Microsoft Windows (s nejnovější aktualizací)
  • Vista – Service Pack 2,
  • Windows 7 – Service Pack 1
  • Windows 8
Pro elektronický podpis navíc potřebujete
  • Aplikaci SecureStore
  • JAVA
Hardware
Osobní počítač
  • procesor Intel Pentium, příp. AMD (nebo obdobný)
  • rozlišení monitoru 1024 × 768 bodů nebo vyšší
Operační paměť 512 MB a více.
Pro elektronický podpis navíc potřebujete
  • čtečku čipových karet podporující komunikaci přes rozhraní PC/SC
  • volný port pro připojení čtečky (podle čtečky – USB nebo PCMCIA)
  • na čipové kartě instalované platné certifikáty pro přihlašování a podepisování příkazů zasílaných do ČSOB (vydané při zřízení služby)

ČSOB InternetBanking 24

Pozn.: Jedná se pouze o ukázky, které nemusí plně odpovídat aktuální aplikaci.

Jak zobrazíte pdfplatný certifikát v Komfortním vyúčtování
Podívejte se, jak správně pdfzadat zahraniční platební příkazy
Návody pro práci s certifikáty - pdfPříručka pro uživatele čipových karet


Info 24


Čipové karty Starcos 3.0

altalt

Upozornění: před instalací nové verze SecureStore 2.32.2 vyjměte čipovou kartu ze čtečky, odinstalujte stávající aplikaci, proveďte restart PC a poté můžete zahájit novou instalaci aplikace. Postup naleznete v instalační příručce SecureStore.

  • Potvrzení platby
  • Smart klíč
  • Bezpečnostní tipy

U nás si můžete vybrat, jakým způsobem budete potvrzovat platby a přihlašovat se do internetového bankovnictví. Nabízíme:

  • Smart klíč – rychlá a pohodlná aplikace pro chytré telefony a tablety
  • SMS klíč – potvrzovací kódy zaslané běžnou SMS na jakýkoli mobilní telefon
  • Čipová karta s elektronickým podpisem – možné pouze přes počítač s nainstalovanou bezpečnostní aplikací

Pokud máte chytrý telefon nebo tablet, Smart klíč může nahradit opisování kódu z SMS klíče při přihlašování do internetového bankovnictví i schvalování plateb. Vše je tak rychlejší a pohodlnější.

Jak Smart klíč funguje

1. V internetovém bankovnictví zadáte platbu, jak jste zvyklí
2. V telefonu se objeví upozornění na platbu, kterým spustíte aplikaci
3. Platbu zkontrolujete a potvrdíte PINem aplikace

A to je vše!

Nemá váš telefon připojení k internetu? Smart klíčem vyfotíte QR kód u platby a v aplikaci si vygenerujete potvrzovací kód pro internetové bankovnictví.


Jak klíč nainstalujete a nastavíte?

Aplikaci stáhnete podle typu operačního systému v Google Play, AppStore nebo Windows Store.

Před prvním použitím Klíč aktivujte v internetovém bankovnictví v sekci Nastavení > Bezpečnostní > Smart klíč.

Aktivaci můžete provést také přes bankomat nasnímáním QR kódu účtenky nebo v pobočce.

I když se snažíme naše internetové bankovnictví zabezpečit co nejvíce, některé věci bohužel neovlivníme. Dali jsme dohromady alespoň několik rad, kterými je dobré se řídit:

  • Buďte obezřetní při zacházení s osobními údaji a identifikačním číslem a PINem - kromě vstupu do zabezpečené části elektronického bankovnictví po vás takové informace nikdy nepožadujeme; žádá-li po vás někdo přes telefon či e-mail číslo karty, přístupové údaje, heslo nebo jiný důvěrný údaj, může se jednat o podvod
  • Věnujte pozornost změně ve vzhledu stránek, neobvyklým výzvám k instalaci dodatečných metod zabezpečení, ověření již realizovaných plateb
  • Mějte zabezpečený počítač s antivirovým programem , příp. firewallem, používejte legální a pravidelně aktualizovaný software
  • Buďte obezřetní, e-maily i e-mailové adresy je snadné podvrhnout
  • Dejte si pozor na e-maily se špatnou češtinou, chybami nebo s obsahem, který není věrohodný – v takových e-mailech neotvírejte přílohy a neklikejte na odkazy
  • Nenechte se zmást výhrůžkou exekuce, odkazem na objednávku, kterou jste neprovedli, apod.
  • Vždy, když si nejste jistí, kontaktujte odesílatele, na kterého se zpráva odvolává, jinou cestou – např. telefonicky
  • Čtěte dialogy zobrazené počítačem, věnujte pozornost požadavkům na změny nastavení

Více na bezpecnost.csob.cz

Zpoplatnění nejčastějších služeb a transakcí

Zřízení služby1)

zdarma

Měsíční poplatek za vedení služby v rámci aktuálně nabízených osobních kont

zdarma

SMS zprávy pro přihlašování a potvrzování transakcí

zdarma

SMS zprávy zaslané v rámci služby ČSOB Info 24

2 Kč

E-mailové zprávy v rámci služby ČSOB Info 24 v rámci všech osobních kont

zdarma

E-mailové zprávy v rámci služby ČSOB Info 24 mimo osobní konta

1 Kč

Opětovné poskytnutí PIN

100 Kč

Odchozí platba tuzemského platebního styku

3 Kč

Převody mezi účty téhož klienta (do počtu 1 000 měsíčně)

zdarma

Trvalý příkaz k převodu (za odchozí položku tuzemského platebního styku)

3 Kč

Inkaso, SIPO (za odchozí položku, netýká se splátek úvěru)

6 Kč

Odchozí platba v rámci zahraničního platebního styku ve prospěch klienta ČSOB v ČR a v SR

9 Kč

Odchozí SEPA převod do max. částky 50 000 EUR2)

250 Kč

Odchozí platba do zahraničí v Kč a v cizí měně a do tuzemska v cizí měně

1 %, min. 250 Kč, max. 1 500 Kč

 

1) Služba ČSOB InternetBanking 24 se poskytuje společně se službou ČSOB Linka 24.

2) SEPA převod je platba v měně EUR v rámci Jednotného eurového platebního prostoru (SEPA), tj. země EU/EHP, Monako a Švýcarsko, s uvedením čísla účtu plátce a příjemce ve formátu IBAN, banky plátce a příjemce ve formátu BIC, kódem zpoplatnění SHA a bez jakýchkoli specifických požadavků na zpracování.

Nenašli jste, co jste hledali? Všechny poplatky naleznete v našem Sazebníku.

Poraďte se s námi

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám do 24 hodin.