Přejít k obsahu

Internetové bankovnictví

Celá banka ve vašem počítači

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu
Benefit 1 Zdarma ke všem účtům
Benefit 2 Platby zadáte rychle a levněji než v pobočce
Benefit 3 Neustálý přístup ke všemu, co u nás využíváte
Benefit 4 Vše vyřídíte sami přes počítač

Internetové bankovnictví nejsou jen platby

  • Upravíte parametry účtu, karet i úvěru
  • Máte přehled o svých investicích i hypotéce, pojištění či penzijku
  • Změníte si frekvenci zasílání výpisů či informačních zpráv
  • Dobijete kredit a požádáte o úvěr
  • Snadno se přihlásíte a potvrdíte platby s aplikací pro chytré telefony ČSOB Smart klíč místo přepisování SMS

Poraďte se s námi

Zadejte své telefonní číslo a my vám zavoláme.

  • Jak sjednat

Internetové bankovnictví získáte zdarma ke kterémukoli běžnému účtu. Přístup vám vyřídíme automaticky při založení, případně kdykoli později v některé z našich poboček.

Vyřízení je jednoduché

Vše, co potřebujete je 1 doklad totožnosti. A hned při první návštěvě dostanete přístupové údaje – identifikační číslo a PIN.

S přístupem do ČSOB Internetového bankovnictví získáváte automaticky i možnost aktivace mobilní aplikace ČSOB SmartBanking, se kterou můžete banku nosit s sebou v kapse.

  • Vlastnosti a výhody
  • Moje info
  • Technické požadavky
  • Časté dotazy

Internetové bankovnictví vám umožňuje řešit vaše finance vždy, když potřebujete. Je levnější, rychlejší a pohodlnější, než návštěva pobočky.

  • Máte přehled o svých účtech – zůstatek, historie pohybů pro běžné, spořicí i úvěrové účty
  • Na jednom místě najdete všechny informace – podrobnosti o produktech od nás i našich dceřiných společností (například penzijko, hypotéku či pojištění)
  • Zaplatíte snadno a rychle – zadáte jednorázové i pravidelné platby včetně plateb do zahraničí, zadáte, změníte i zrušíte SIPO a inkaso, navíc levněji než v pobočce
  • Dobijete kredit mobilního telefonu – včetně virtuálních operátorů
  • Klíč k platební kartě – zobrazíte si PIN karty, najdete zde ještě nezaúčtované platby, nastavíte limity karty i platby na internetu (3D Secure) a kartu můžete dočasně zablokovat
  • Když potřebujete další peníze – v předschválených limitech uvidíte, kolik jsme si pro vás již připravili, a rovnou můžete požádat o úvěr

Naše internetové bankovnictví toho umí mnohem více:

Banku můžete mít v kapse

Pokud vám vyhovuje internetové bankovnictví a máte chytrý telefon nebo tablet, určitě vás osloví aplikace ČSOB SmartBanking.

Mějte neustálý přehled o svém účtu a kartě

Nastavte si v internetovém bankovnictví službu Moje info a při každé autorizaci platby kartou nebo pohybu na účtu vám pošleme e-mail nebo SMS.

Nonstop asistence

V případě potřeby můžete 24 hodin denně využít technickou podporu na čísle +420 495 800 111 nebo e-mailu helpdeskeb@csob.cz.

Bezpečnost

Internetové bankovnictví je maximálně zabezpečené – jak přihlášení, tak platby. Standardně se do něj přihlásíte pomocí jednorázového SMS klíče. Pokud ovšem máte chytrý telefon, můžete využívat naši aplikaci ČSOB Smart klíč a do svého internetového bankovnictví se dostanete ještě rychleji, bez nutnosti cokoli přepisovat.

Mějte neustálý přehled o svém účtu, nechte si zasílat SMS či e-mailem.

Jaké informace vám například můžeme posílat:

  • Neprovedení platebního příkazu z důvodu nedostatku peněz na účtu
  • Aktuální zůstatek účtu (ve vámi zvolený čas a den)
  • Zadání tuzemské nebo zahraniční platby
  • Blížící se konec platnosti karty

Tip: Službu si můžete sami nastavit v ČSOB Internetovém bankovnictví nebo s bankéřem na čísle 800 300 300.

Software
Internetový prohlížeč (se 128bitovým šifrováním, povoleným skriptováním a cookies, s nejnovější aktualizací)
  • Microsoft Internet Explorer 11 a vyšší
  • Mozilla FireFox 30.0 a vyšší (mimo uživatele čipových karet)
  • Google Chrome 30 a vyšší
  • Opera 15 a vyšší
  • Safari 9.0 a vyšší
  • Microsoft Edge (mimo uživatele čipových karet)
Operační systém (s nejnovější aktualizací)
  • Windows 7 – Service Pack 1
  • Windows 8
  • Windows 8.1
  • Windows 10
  • macOS
Hardware
Osobní počítač
  • procesor Intel Pentium, příp. AMD (nebo obdobný)
  • rozlišení monitoru 1024 × 768 bodů nebo vyšší
Operační paměť 512 MB a více
Jak si změním PIN po přihlášení?
PIN si změníte přímo v Internetovém bankovnictví. Po kliknutí na vaše jméno v hlavičce se zobrazí nabídka, jejíž součástí je i změna PIN.
Jak si změním telefonní číslo pro zasílání autorizačních SMS zpráv?
Telefonní číslo můžete z bezpečnostních důvodů změnit pouze v pobočce. Můžete si k tomu vybrat kteroukoli. Další možností je potvrzování prostřednictvím mobilní aplikace ČSOB Smart klíč.
Kde najdu přihlašovací číslo a PIN do internetového bankovnictví?
Obálku s přihlašovacími údaji jste dostali na pobočce při sjednání elektronického bankovnictví. V případě, že ji nemůžete najít, stačí zavolat na naši bezplatnou linku 800 300 300.
Kolik je pokusů pro zadání PIN při přihlášení do Internetového bankovnictví (kolikrát mohu udělat chybu)?
Na zadání PINu máte 3 pokusy, poté dojde z bezpečnostních důvodů k blokaci. Odblokování je možné pouze v pobočce. Můžete si k tomu vybrat kteroukoli.
Proč mi nefunguje tlačítko „Zaslat SMS klíč“?
Po pěti chybných zadáních SMS klíče dojde k zablokování podepisování SMS klíčem a deaktivaci tlačítka. Z bezpečnostních důvodů je odblokování možné pouze v pobočce nebo telefonicky na helpdesku (495 800 111).
Můžu potvrzovat přihlášení nebo transakce jinak než přepisováním SMS?

Ano, můžete. Jednodušší způsob potvrzování transakcí je prostřednictvím aplikace ČSOB Smart klíč. Postup je jednoduchý:

  1. Stáhněte si ji do svého chytrého telefonu nebo tabletu
  2. Aktivujte v sekci Nastavení elektronického bankovnictví
  3. Přihlášení nebo transakce potvrzujte pohodlně v chytrém telefonu nebo tabletu
  4. Již žádné potvrzovací SMS a zdržování! Přečtěte si více informací o aplikaci.
Mám nastaveno podepisování pomocí Smart klíče. Nyní však dávám mobil do opravy. Co mám udělat?
Doporučujeme Smart klíč aktivovat ještě na jiném zařízení (mobilu nebo tabletu) poté jej na opravovaném mobilu deaktivovat. Deaktivaci můžete provést v menu aplikace Smart klíč, telefonicky přes helpdesk na čísle 495 800 111 nebo v kterékoli pobočce.
Aktivoval jsem si Smart klíč, jak nastavím zpět SMS zprávy?
Kontaktujte helpdesk na čísle 495 800 111 nebo navštivte kteroukoli pobočku.
Ztratil jsem mobil, který používám pro přihlašování a potvrzování plateb. Co mám dělat?
Pokud jste v něm neměl uvedené své přihlašovací údaje, pak se není čeho obávat. Pro jistotu si ale můžete nechat zablokovat přístup do internetového bankovnictví, dokud vám nebude vydána nová SIM a původní deaktivována. Zablokovat jej můžete telefonicky přes helpdesk na čísle 495 800 111 nebo v kterékoli pobočce.
Zablokoval jsem si přístup do elektronického bankovnictví. Jak ho odblokuji?
Odblokování je z bezpečnostních důvodů možné pouze v pobočce. Můžete si k tomu vybrat kteroukoli.
Jak mohu odblokovat zablokovaný SMS klíč?
Po pěti chybných pokusech je SMS klíč v zájmu ochrany vašich peněz zablokován. Tento problém vyřešíte telefonicky na helpdesku (495 800 111) nebo při návštěvě pobočky.
Nabízíte kromě internetového bankovnictví i jiné varianty elektronického bankovnictví?
Ano, využívat můžete mobilní aplikaci ČSOB SmartBanking, která obsahuje nejběžnější funkce vašeho účtu. Pro společnosti pracující například s velkým množstvím obratů jsou určeny odpovídající aplikace, s jejichž výběrem vám nejlépe poradí váš bankéř.
Při pokusu o podepsání transakce Smart Klíčem nebo SMS se mi objevuje hláška „Překročen denní limit“. Můžu ho změnit?
Ano, je však potřeba zajít na pobočku. Internetové bankovnictví používá z bezpečnostních důvodů denní a týdenní limity. Pokud denní (týdenní) limit překročíte, není možné platbu podepsat. Výši limitu zjistíte v detailu účtu, který otevřete kliknutím na příslušnou dlaždici v Internetovém bankovnictví.
Při pokusu o podepsání transakce Smart klíčem nebo SMS se mi objevuje hláška „Překročen limit na transakci“. Můžu ho změnit?
Ano, je však z bezpečnostních důvodů potřeba zajít na pobočku. Limit na transakci si stanovuje a může změnit pouze majitel účtu. V opačném případě nemůžete podepsat transakci, která převyšuje hodnotu limitu.
Do kdy můžu nejpozději zadat platbu, aby byla provedena ještě ten samý den?
Pokud tuzemskou platbu zadáte přes Internetové bankovnictví v pracovní dny do 20.00, odešleme platbu ještě ten den. Pokud ji zadáte v jiném termínu (např. po 20.00 nebo o víkendu), odejde až následující pracovní den. Podívejte se na aktuální platné lhůty pro tuzemské i zahraniční platby v obchodních podmínkách.
Potřebuji poslat peníze do jiné banky v Česku v cizí měně. Jak mám postupovat?
Využijte volbu Platby / Tuzemské platby / Devizová platba v rámci ČR v Internetovém bankovnictví. Zde můžete vyplnit číslo účtu i v běžném tvaru, nikoliv v dlouhém a složitém IBAN tvaru.
Zadal jsem chybně platbu. Můžu ji ještě změnit nebo zrušit?

Pokud má příkaz budoucí splatnost, najdete jej přímo na dlaždici příslušného účtu mezi „čekajícími platbami“. Zde je možné vybrané čekající příkazy upravit nebo úplně zrušit. Příkaz je možné změnit či zrušit nejpozději do 20.00 hodin pracovního dne předcházejícího zadanému datu platby.

Poté již platbu změnit nebo zrušit nelze. Doporučení pro postup v takovém případě vám podáme na Infolince (800 300 300) nebo na pobočce.

Kde najdu pohyby na svém účtu a jak hluboko do historie je mohu zobrazit?
Pohyby na účtu (historii účtu) si můžete zobrazit až 550 dní do minulosti. Pohyby si zobrazíte ve volbě Pohyby na dlaždici příslušného účtu. Pokud si přejete jiné, než nejobvyklejší zobrazení plateb za uplynulých 30 dní, můžete si zvolit například období, typ a výši platby podle svých potřeb.
Jaký je rozdíl mezi disponibilním a aktuálním zůstatkem?

Aktuální zůstatek je ten, který máte v danou chvíli na účtu a z kterého se počítají úroky.

Disponibilní zůstatek je pak ten, který můžete v dané chvíli použít k zaplacení (oproti aktuálnímu zůstatku může být navýšen o částku povoleného přečerpání, příp. snížen o zatím nezaúčtované transakce platební kartou).

Potřebuji starší výpisy, ale už je nevidím v internetovém bankovnictví. Jak je můžu získat?
Starší výpisy získáte jednoduše, stačí kontaktovat náš helpdesk na čísle 495 800 111. Výpisy vám vygenerujeme a zašleme do internetového bankovnictví. Vytvoření výpisu je zpoplatněno dle platného sazebníku.
Jaký je rozdíl mezi příkazem k inkasu a svolením k inkasu?
Svolením k inkasu povolujete protistraně (například telekomunikační společnosti, dodavateli elektřiny či plynu) strhnout si určitou částku z vašeho účtu. K tomu protistrana použije příkaz k inkasu prostřednictvím své banky. Ve svolení stanovujete maximální limit v určitém období (týden, měsíc) a účet vašeho dodavatele, na který smějí peníze odejít. Pokud protistrana vámi nastavený limit svým příkazem k inkasu překročí, či nemáte na účtu dostatek peněz, peníze z účtu neodejdou.
Můžu si přes internetové bankovnictví zablokovat a odblokovat platební kartu?
Kartu zde můžete zablokovat nebo odblokovat pouze dočasně, což vás neuchrání před odpovědností za případné transakce. V případě ztráty nebo krádeže karty je nutné provést blokaci trvalou, kterou provedete telefonicky přes náš helpdesk na čísle 495 800 111.
Můžu si změnit limit na platební kartě?
Limit si můžete změnit na dlaždici příslušené karty, kterou najdete ve volbě Moje produkty / Karty v Internetovém bankovnictví. Změnu limitu provedeme s okamžitou platností.
Nejsem si jistý, jestli banka přijala moji platbu či jiný pokyn ke zpracování (přerušení internetového spojení, výskyt chybové hlášky po autorizaci platby apod.). Jak zjistím, jestli ano?
Zkontrolujte čekající platby a pohyby na dlaždici příslušného účtu. Zadané souhlasy s inkasem, trvalé příkazy apod. naleznete v menu ve volbě Přehledy. Pokud zadanou platbu nenajdete, případně máte stále pochybnosti, kontaktujte prosím helpdesk na čísle 495 800 111.
Mohu v Internetovém bankovnictví používat Čipovou kartu (Certifikát)?
Internetové bankovnictví jejich použití zatím neumožňuje. Všichni klienti, kteří mají čipové karty, mohou využít původní ČSOB Internetbanking 24. Pokud používáte čipovou kartu jen k potvrzování velkých plateb, můžete pro všechny ostatní operace využít nové Internetové bankovnictví
Místo přihlašovací stránky internetového bankovnictví se mi objevilo, že mí připojení není důvěryhodné. Co to znamená?
Stránky jsou chráněny serverovými certifikáty a tím ověřeny akreditovanou certifikační autoritou GlobalSign. Nainstalováním tzv. kořenového certifikátu potvrdíte, že důvěřuje této instituci a toto chybové hlášení se vám již nebude zobrazovat. Podívejte se na postup instalace certifikátu. S instalací vám rádi pomůžeme na našem helpdesku na čísle 495 800 111. Aktuální technické požadavky naleznete v záložce Technické požadavky na našich webových stránkách.
Jak si ověřím, že se opravdu jedná internetové bankovnictví ČSOB?

Nejbezpečnější způsob přihlášení do internetového bankovnictví ČSOB je vždy přes naše webové stránky. Kliknutím na tlačítko pro přihlášení se dostanete na přihlašovací stránku na zabezpečené adrese. Tu poznáte například podle zámečku pod certifikátem.

Co je přehled vybraných produktů klienta v rámci skupiny ČSOB a jak funguje?
Na úvodní stránce v dlaždicovém přehledu najdete nově všechny produkty, které u nás máte. Kromě nich jsme do přehledu umístili i dlaždice s našimi službami (Moje schránka, Výdaje a rozpočty a Svět odměn). Pokud využíváte služby některého z našich partnerů, můžete snadno vstoupit bez dalšího přihlašování do jejich portálů (například investic nebo penzijka).
Co je služba Moje schránka a jak funguje?
Ve schránce naleznete všechny novinky a důležité zprávy. A zároveň v přehledné složce i všechny elektronické smluvní dokumenty. Ikona v hlavičce vás vždy upozorní na počet nepřečtených zpráv.
Co je služba Rozpočty a výdaje a jak funguje?
Služba, která vám usnadní orientaci ve vašich financích. V jednoduchých grafech zjistíte, za co utrácíte nejvíc, kde můžete ušetřit anebo kde vám výdaje nečekaně rostou.
Co je služba Svět odměn a jak funguje?
Svět odměn je věrnostní program, ve kterém sbíráte body za to, co běžně děláte. V katalogu odměn si sami vyberete, jaké dárky a výhody se nejvíc zamlouvají právě vám. Více informací najdete na www.svetodmen.cz.
Existuje nějaký návod, který mi pomůže zorientovat se v novém internetovém bankovnictví?

Ano, existuje. Nové internetové bankovnictví vám představí náš průvodce při prvním přihlášení nebo jej můžete vyvolat i kdykoli později kliknutím na příslušnou položku průvodce, kterou najdete dole na stránce.

Proč stále funguje původní internetové bankovnictví, když jste již spustili nové? Jak dlouho původní ještě poběží?
Původní internetové bankovnictví je i nadále provozu, aby vám usnadnilo přechod na vylepšené Internetové bankovnictví a abyste se mohli s novými funkcemi v klidu seznámit. Po několika měsících bude přístup do původního ČSOB InternetBankingu 24 ukončen, kromě těch klientů, kteří používají čipové karty.
  • Potvrzení platby
  • ČSOB Smart klíč
  • Bezpečnostní tipy

U nás si můžete vybrat, jakým způsobem budete potvrzovat platby a přihlašovat se do internetového bankovnictví. Nabízíme:

  • ČSOB Smart klíč – rychlá a pohodlná aplikace pro chytré telefony a tablety
  • SMS klíč – potvrzovací kódy zaslané běžnou SMS na jakýkoli mobilní telefon

Pokud máte chytrý telefon nebo tablet, ČSOB Smart klíč může nahradit opisování kódu z SMS klíče při přihlašování do internetového bankovnictví i schvalování plateb. Vše je tak rychlejší a pohodlnější.

Jak ČSOB Smart klíč funguje

  1. V internetovém bankovnictví zadáte platbu, jak jste zvyklí
  2. V telefonu se objeví upozornění na platbu, kterým spustíte aplikaci
  3. Platbu zkontrolujete a potvrdíte PINem aplikace

A to je vše!

Nemá váš telefon připojení k internetu? ČSOB Smart klíčem vyfotíte QR kód u platby a v aplikaci si vygenerujete potvrzovací kód pro internetové bankovnictví.


Jak klíč nainstalujete a nastavíte?

Aplikaci stáhnete podle typu operačního systému v Google Play, AppStore nebo Windows Store.

Android


Stáhnout aplikaci ČSOB Smart klíč pro Android

Apple


Stáhnout aplikaci ČSOB Smart klíč pro Apple

Windows Phone


Stáhnout aplikaci ČSOB Smart klíč pro Windows Phone

 

Před prvním použitím Klíč aktivujte v internetovém bankovnictví v sekci Nastavení > Bezpečnostní > ČSOB Smart klíč.

Aktivaci můžete provést také přes bankomat nasnímáním QR kódu účtenky nebo v pobočce.

Zásady používání internetového bankovnictví

  • Vždy si ověřte, že se přihlašujete přes stránky www.csob.cz a že je zabezpečená – to poznáte podle zeleně podbarveného řádku, kde by mělo být vidět „https“, a ikony zamčeného zámku.

  • Na přihlašovací stránku se dostanete přes tlačítko „ČSOB Internetové bankovnictví“ vpravo nahoře

  • Vždy si zkontrolujte, že má přihlašovací stránka adresu ib.csob.cz a že je zabezpečená – to poznáte podle zeleně podbarveného řádku, kde by mělo být vidět „https“, a ikony zamčeného zámku. Po kliknutí na ikonu se zobrazí certifikát potvrzující platnost a ověřující identitu stránky. ČSOB pro zabezpečení těchto stránek využívá serverové certifikáty společnosti DigiCert.

  • Nikdy nehledejte internetové bankovnictví přes vyhledávače jako např. Google nebo Seznam

  • Pokud Vám přihlašovací stránka připadá podezřelá, něco se na ní změnilo nebo jsou po vás požadovány jiné údaje pro přihlášení, vše u nás ověřte na Helpdesku Elektronického bankovnictví na čísle 495 800 111

Více informací o bezpečném používání nejen internetového bankovnictví najdete na www.csob.cz/bezpecnost.

Chcete vědět, co vše vás může v online světě překvapit? Věnujte dvě minuty našemu videu:

Nahrávám přehrávač...
  • Kdo jej může využívat
  • Dokumenty ke stažení

Po spuštění nového internetového bankovnictví budete po určitou dobu ještě moci využívat i původní InternetBanking 24. Po určité době ovšem přestane být dostupný a přihlásí se do něj pouze vybraní klienti, kteří v něm využívají specifické funkce, a to:

  • Klienti privátního bankovnictví
  • Klienti s aktivní čipovou kartou/certifikátem
  • Klienti se službou FMCI (Financial Markets Confirmation by Internet)
  • Disponenti právnických osob
  • Živnostníci a malé firmy obsluhované firemními pobočkami

ČSOB InternetBanking 24

Časté dotazy ke službě ČSOB InternetBanking 24


Info 24


Software a příručky pro klienty s čipovou kartou

ČSOB Instalační asistent – využijte aplikaci, která vám pomůže jednoduše nainstalovat potřebné komponenty pro přihlášení do elektronického bankovnictví ČSOB prostřednictvím čipové karty.


altalt

Program pro správu čipové karty Starcos 3.0 v prostředí MS Windows

Upozornění: před instalací nové verze SecureStore vyjměte čipovou kartu ze čtečky, odinstalujte stávající aplikaci, proveďte restart PC a poté můžete zahájit novou instalaci aplikace. Postup naleznete v instalační příručce SecureStore.

Program pro správu čipové karty ID Prime MD v prostředí Mac OS X

Program pro správu a používání čipových karet ID Prime MD v prostředí Mac OS X včetně ovladačů čteček čipových karet nabízených bankou.

Zpoplatnění nejčastějších služeb a transakcí

Zřízení služby 1)

zdarma

Měsíční poplatek za vedení služby v rámci aktuálně nabízených osobních kont

zdarma

SMS zprávy pro přihlašování a potvrzování transakcí

zdarma

Odeslání informace prostřednictvím SMS

2 Kč

Odeslání informace na e-mailovou adresu

zdarma

Opětovné poskytnutí PIN

100 Kč

Odchozí platba tuzemského platebního styku

5 Kč

Převody mezi účty téhož klienta (do počtu 1 000 měsíčně)

zdarma

Trvalý příkaz k převodu (za odchozí položku, netýká se splátek úvěru)

5 Kč

Inkaso, SIPO (za odchozí položku, netýká se splátek úvěru)

5 Kč

Odchozí platba v rámci zahraničního platebního styku ve prospěch klienta ČSOB v ČR a v SR

9 Kč

Odchozí SEPA převod do max. částky 50 000 EUR 2)

250 Kč

Odchozí platba do zahraničí v Kč a v cizí měně a do tuzemska v cizí měně

1 %, min. 250 Kč, max. 1 500 Kč

1) Služba ČSOB Internetové Bankovnictví se poskytuje společně se službou ČSOB Telefonní bankovnictví.

2) SEPA převod je platba v měně EUR v rámci Jednotného eurového platebního prostoru (SEPA), tj. země EU/EHP, Monako a Švýcarsko, s uvedením čísla účtu plátce a příjemce ve formátu IBAN, banky plátce a příjemce ve formátu BIC, kódem zpoplatnění SHA a bez jakýchkoli specifických požadavků na zpracování.

Poplatky uvedené v této části jsou výňatkem z plného znění, které naleznete v našem Sazebníku.

Poraďte se s námi

Zadejte své telefonní číslo a my vám zavoláme.