Přejít k obsahu

Internetové a mobilní bankovnictví

Váš účet kdykoli po ruce

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu
internet banking 24

ČSOB InternetBanking 24

Nejpohodlnější přístup k vašemu účtu

  • Vše vyřídíte sami přes počítač
  • Platby zadáte rychle a levněji než v pobočce
  • Snadné přihlašování a potvrzování plateb přes aplikaci pro chytré telefony ČSOB Smart klíč
  • Nastavíte si účet, karty i další služby
  • Získáte zdarma ke kterémukoli účtu

Chcete vědět, jak internetové bankovnictví funguje? Vyzkoušejte naši demoverzi.

Více informací

ČSOB SmartBanking

Rychlý přístup k účtu, ať jste kdekoli

  • Přehledná aplikace se snadným ovládáním
  • Jednoduché a rychlé přihlašování a instalace
  • Zůstatek účtu a přehled plateb vidíte hned po přihlášení
  • Můžete používat na systému Android, iOS, Windows Phone i Windows 8/10

Jak aplikace funguje můžete vyzkoušet v naší demoverzi.

Více informací
smartbanking
smart klíč

ČSOB Smart klíč

Nejsnadnější přihlašování a potvrzování plateb v internetovém bankovnictví

  • Platby potvrzujete jediným PIN kódem, který si sami zvolíte
  • Ověřování pomocí aplikace je maximálně bezpečné
  • Funguje i bez internetu
  • Aplikaci můžete používat na zařízení s operačním systémem Android, iOS nebo Windows Phone

Aplikaci po stažení jednoduše aktivujete v ČSOB InternetBankingu 24.

Více informací

Linka 24, váš bankéř na telefonu

Přístup k účtu, když je k počítači i na pobočku daleko

  • Přístup k účtu mezi 06-24 h na bezplatné lince 800 300 300
  • Zadáte tuzemské i zahraniční platby nebo změníte limity karet
  • Zjistíte zůstatek účtu, provedené platby, kurzy, sazby či poplatky
  • Pro identifikaci je potřeba identifikační číslo, PIN pro elektronické bankovnictví a heslo pro Linku 24

Více informací o službě Linka 24.

internet banking 24
alt

Jak mít peníze v bezpečí

O bezpečnost vašich financí se staráme s maximální péčí, váš počítač či telefon však bohužel neochráníme. Máme však několik doporučení, kterými je dobré se řídit:

  • Žádá-li po vás někdo přes telefon, e-mail nebo prostřednictvím sociální sítě číslo karty, heslo/PIN nebo jiný důvěrný údaj, jde s velkou pravděpodobností o podvod
  • Pokud si nejste ji, že komunikujete prostřednictvím internetu, e-mailu s ČSOB ověřte si to telefonicky na 800 300 300 nebo e-mailu helpdeskeb@csob.cz
  • Používejte zabezpečený počítač a mobilní telefon (aktualizovaný prohlížeč, operační systém i antivir), snížíte tak riziko nákazu virem
  • Do elektronického bankovnictví vstupujte pouze skrze stránky csob.cz nebo přímo a ověřujte si certifikát
  • Přečtěte si další bezpečnostní tipy nebo si zkuste jednoduchý kvíz

TIP: Používáte chytrý telefon s operačním systémem Android? Ověřte si jednoduše, zda je správně zabezpečený pomocí naší aplikace ČSOB NaAndroid (k dispozici v Google Play).

Provozní informace

  • Informace o stavu, fungování a plánovaných odstávkách jednotlivých služeb elektronického bankovnictví
  • S technickými dotazy i nastavením služeb vám pomůžeme na e-mailové adrese helpdeskeb@csob.cz nebo na lince +420 495 800 111
Více informací
alt