internet banking 24

ČSOB InternetBanking 24

Přistupujte ke svému účtu nonstop z pohodlí domova:

  • Správa účtu přes internet šetří čas i peníze
  • Zabezpečený přístup i jednotlivé transakce
  • Detailní přehled o vašich financích
  • Nastavení parametrů účtu, karet a dalších služeb

Chcete vědět, jak internetové bankovnictví funguje? Vyzkoušejte naši demoverzi.

O aktuálním fungování internetového bankovnictví se dozvíte v provozních informacích.

Více informací

ČSOB SmartBanking

Online bankovnictví v chytrém mobilu nebo tabletu:

  • Jednoduché a rychlé přihlašování
  • Přehledná aplikace se snadným ovládáním
  • Zůstatky a základní přehledy dostupné hned po přihlášení
  • Instalace bez nutnosti návštěvy pobočky
  • Bankovní služby neustále po ruce v telefonu či tabletu

Vyzkoušejte si bankovnictví v mobilu, stáhněte si aplikaci a aktivujte v DEMO módu.

O aktuálním fungování mobilního bankovnictví se dozvíte v provozních informacích.

Více informací
internet banking 24
internet banking 24

Linka 24, váš bankéř na telefonu

Účet ovládáte z kteréhokoli mobilu či pevné linky

  • Přístup k účtu 24 hodin denně, stačí pouze telefon
  • Na bezplatné lince 800 300 300 dostanete informace o svých účtech
  • Pro identifikaci potřebujete identifikační číslo, PIN a heslo pro Linku 24
  • Po telefonu zjistíte zůstatky, transakce, kurzy, sazby či poplatky
  • Provedete tuzemské i zahraniční platby, inkasa, převody nebo změníte limity karet

Chcete se o službě dozvědět více informací? Přečtěte si více.

O aktuálním fungování internetového bankovnictví se dozvíte v provozních informacích.

Jak mít peníze v bezpečí

Dbejte na bezpečnost zařízení, která používáte pro přístup ke svým účtům:

Internetové a mobilní bankovnictví

  • Buďte obezřetní při zacházení s osobními údaji, kromě vstupu do zabezpečené části elektronického bankovnictví po vás takové informace nikdy nepožadujeme - žádá-li po vás někdo přes telefon či e-mail číslo karty, heslo nebo jiný důvěrný údaj, může se jednat o podvod
  • Věnujte pozornost změně ve vzhledu stránek, neobvyklým výzvám k instalaci dodatečných metod zabezpečení, ověření již realizovaných plateb
  • Čtěte přihlašovací SMS a SMS s klíčem pro podepsání příkazů
  • Přečtěte si další bezpečnostní tipy

Rady pro osobní počítač

  • Mějte zabezpečený počítač s antivirovým programem příp. firewallem, používejte legální a pravidelně aktualizovaný software
  • Buďte obezřetní, e-maily i e-mailové adresy je snadné podvrhnout
  • Dejte si pozor na e-maily se špatnou češtinou, chybami nebo s obsahem, který není věrohodný – v takových e-mailech neotvírejte přílohy a neklikejte na odkazy
  • Nenechte se zmást výhrůžkou exekuce, odkazem na objednávku, kterou jste neprovedli, apod.
  • Vždy, když si nejste jistí, kontaktujte odesílatele, na kterého se zpráva odvolává, jinou cestou – např. telefonicky
  • Čtěte dialogy zobrazené počítačem, věnujte pozornost požadavkům na změny nastavení

Rady pro chytré telefony a tablety

  • Vždy sledujte, co do svého chytrého zařízení instalujete
  • Nereagujte na výzvy k instalaci bezpečnostní aplikace – ať již z e-mailu, nebo z internetových stránek - mohou být podvržené virem
  • Neinstalujte do svého chytrého zařízení aplikace z neoficiálních zdrojů – používejte výhradně oficiální obchody jako Apple iTunes, Google Play, Windows Phone Store, případně Samsung Galaxy Apps
  • I při instalaci aplikací z oficiálních obchodů sledujte, o jaká oprávnění aplikace žádá (např. aplikace Svítilna nepotřebuje přístup k vašim SMS a hovorům...)
alt
alt

Provozní informace elektronického bankovnictví

  • informace o stavu, fungování a plánovaných odstávkách jednotlivých služeb elektronického bankovnictví
  • je-li váš problém jiného charakteru, než udávají zde zveřejněné informace, kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím e-mailové adresy: helpdeskeb@csob.cz nebo prostřednictvím telefonního čísla: +420 495 800 111
Více informací