Pojištění internetových rizik

Pojištění internetových rizik

Větší pocit bezpečí v online světě získáte nejlevněji s naším běžným účtem v ČSOB Smart

Sjednat online

Pro celou rodinu
Postaráme se o vás i vaše blízké, kteří s vámi sdílí domácnost.
Úhrada škody
Kryjeme vám záda na internetu až do výše 250 000 korun.
Jen za 25 Kč měsíčně
Při sjednání v aplikaci ČSOB Smart stojí pojištění měsíčně méně než jedno kafe.

 

Jak si sjednat pojištění internetových rizik nejvýhodněji

Stačí u nás mít běžný účet a pojištění si můžete sjednat rychle a jednoduše v mobilním bankovnictví ČSOB Smart.

Výhody za aktivitu

Nově sjednané pojištění internetových rizik můžete mít až na půl roku zdarma. Stačí u nás mít běžný účet, na který vám každý měsíc přijde aspoň 15 000 Kč a 5x měsíčně zaplatit kartou.

Kompletní pravidla akce

Kdy se vám může pojištění hodit

Finanční náhrada
(limit na pojistnou událost)
Právní konzultace Právní ochrana
(limit na rok)
IT asistence
Nákup zboží a služeb na internetu 50 000 Kč neomezeně 500 000 Kč 4x 30 min. /rok
Zneužití platební karty a jiných elektronických platebních prostředků 50 000 Kč
Zneužití identity na internetu 250 000 Kč
Poškození pověsti na internetu a sociálních sítích 50 000 Kč*

*) Nejedná se o finanční náhradu, ale o částku, kterou vynaloží pojišťovna na odstranění či znesnadnění přístupu k negativním informacím o klientovi na internetu.

Další možnosti sjednání

Pokud si chcete pojištění založit jinak než k běžnému účtu v aplikaci ČSOB Smart, i pro vás máme řešení.

Více info

Jak nahlásit pojistnou událost a říct si o pomoc

Právník i IT technik vám jsou vždy při ruce.

Telefon
Nonstop linka

466 100 777 (zvolte možnost 0)

 

Poplatky uvedené v této části jsou výňatkem z plného znění, které naleznete v našem Sazebníku.

Poskytovatelem pojištění je ČSOB Pojišťovna, a. s. Pojistníkem je ČSOB, a. s.

Často kladené otázky

Co kryje pojištění nákupů na internetu?

Pomůžeme vám, pokud se něco pokazí – třeba vám nový monitor dorazí se škrábancem nebo koupíte zájezd a cestovní kancelář začne dělat mrtvého brouka.

To nejdůležitější, co potřebujete vědět:

  • pojištěné máte nákupy nových věcí a vybraných služeb v ceně nad 650 Kč,
  • pokud se nám nepodaří zajistit nápravu, dostanete částku, o kterou jste přišli (až 50 tisíc korun), uhradíme cenu včetně DPH,
  • na nákup zboží „z druhé ruky“ přes Aukro, Vinted, Bazoš.cz., Sbazar apod. se pojištění nevztahuje.
Co kryje pojištění zneužití platební karty?

Pojištění vám pomůže, když vám někdo odcizí platební kartu a vybere s ní peníze z bankomatu nebo zaplatí v obchodě. A je jedno, jestli máte fyzickou kartu nebo elektronickou/digitální třeba v mobilu. Pomůžeme vám získat zpět peníze, případně vám vyplatíme náhradu do výše limitu 50 000 Kč.

Jak mě ochrání Pojištění internetových rizik při zneužití mých osobních údajů na internetu?

Nabourané internetové bankovnictví, falešná půjčka na vaše jméno – bohužel i to se stává. Pokud se stanete obětí podvodníka, pomůžeme vám a uhradíme vzniklou škodu do 250 tis. Kč. Ať můžete v klidu spát.

Pojištění nekryje případy, kdy z vlastní vůle předáte nebo přepošlete peníze podvodníkovi, případně si vědomě nainstalujete aplikaci pro vzdálený přístup a pustíte zloděje do svého bankovnictví.

Podívejte se na nejčastější triky podvodníků na www.csob.cz/branteserozumem.

Co kryje pojištění poškození pověsti na internetu a sociálních sítích?

Papír snese všechno, internet ještě víc. Proto vám pomůžeme, když se někdo na internetu pokusí poškodit vaši pověst. Zabráníme dalšímu šíření pomluv a lží, pokusíme se nepravdy odstranit, najít viníka a zajistit od něj omluvu.

U tohoto pojištění nevyplácíme finanční náhradu. Na práci nutnou k ochraně vaší pověsti ale vynaložíme až 50 tisíc korun.

Na co je možné využít IT asistenci?

Když se vám vzbouří technika, pomůžeme vám ji po telefonu zkrotit. Zavolat nám můžete třeba v těchto případech:

  • chcete pomocnou ruku s nainstalováním počítače nebo tiskárny,
  • nový mobil nebo tablet se ne a ne rozběhnout,
  • chytrá televize stávkuje,
  • internetový prohlížeč nebo e-mail hlásí chybu,
  • nedaří se nainstalovat program – např. antivirus.

IT asistenci můžete využít až 4× ročně, a to vždy v délce 30 minut.

Kdo si může pojištění sjednat a kdo je pojištěný?

Pojištění si můžete sjednat, pokud u nás máte běžný účet a už vám bylo 18 let. Pojištěné jsou pak i další osoby, které s vámi bydlí v jedné domácnosti. Na trvalém pobytu nezáleží.

Jak budu pojištění platit a jak dlouho pojištění trvá?

Platba za pojištění probíhá automaticky, nemusíte se tak o nic starat. Vždy v půlce měsíce se částka strhne z vašeho účtu.

Pojištění se sjednává na dobu neurčitou. Pokud už pojištění nechcete, můžete ho kdykoli bezplatně zrušit, a to přímo v aplikaci ČSOB Smart. Přestane pak platit koncem měsíce. Když tedy pojištění zrušíte třeba 11. června, přestane platit až 30. června.