Přejít k obsahu

Zabezpečení počítače a mobilních zařízení

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu

Obrňte se před útočníky

Počítač, chytrý telefon nebo tablet jsou jako hlavní brána k vašim penězům. Rozhodnutí, kde bude brána stát, kdo ji bude hlídat a také jak snadné bude získat klíče k jejímu otevření, probíhá plně ve vaší režii. Bezpečnost vašich financí také významně ovlivní hardwarové i softwarové vybavení vašeho zařízení (počítače nebo telefonu).

Rychlá pomoc

Máte obavy, že došlo, nebo může brzy dojít ke zneužití vašich dat? Ihned nás kontaktujte na Helpdesku Platebních karet a Elektronického bankovnictví. Poradíme vám, jak postupovat.

Klienti ČSOB: +420 495 800 111
Klienti Ery: +420 495 800 121

Více informací o Helpdesku