Převeďte si účet k nám
Je to jednodušší, než se na první pohled zdá
Převést běžný účet z jiné banky k nám je jednoduché
Co získáte převedením účtu k nám
Nejrychleji sjednáte běžný účet online
Stačí vám k tomu bankovní identita od stávající banky nebo dva doklady (česká
občanka a řidičák nebo pas)
a jiný účet. Sjednání účtu pak zvládnete během pár minut v mobilní aplikaci ČSOB
Smart.
Pokud jste naším klientem, nezapomeňte napsat do pole pro akční kód heslo PREVESTUCET.
Foťákem v mobilu načtěte QR kód a stáhněte si aplikaci ČSOB Smart
QR kód načtěte i pokud už Smart používáte, ať vás můžeme provést krok za krokem.

Preferujete k nám převést účet telefonicky, nebo na pobočce?
Telefonicky
- Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme
- Vyplníme s vámi žádost o změnu platebního účtu
- Vše s původní bankou vyřídíme za vás
- Až bude převod účtu k nám dokončený, dáme vám vědět v SMS a také v internetovém bankovnictví
Na pobočce
- Domluvte si schůzku na jakékoli pobočce, kde vyplníme vše potřebné k převodu účtu s platbami
- Na pobočku si vezměte s sebou občanský průkaz, číslo původního účtu, a pokud máte výpis z účtu, převod bude rychlejší
- Jakmile bude váš účet převedený, pošleme SMS a zprávu do internetového bankovnictví
Nejčastěji se nás ptáte
Koho mám informovat o změně účtu?
Určitě nezapomeňte změnu nahlásit:
- svému zaměstnavateli, aby věděl, kam má zaslat výplatu
- školní jídelně, družině a dalším institucím, kterým posíláte peníze
- svému telefonnímu operátorovi a poskytovateli internetu i energií
TIP: Aby pro vás informování o změně čísla účtu bylo co nejjednodušší, připravili jsme vám tento formulář. Jednoduše vyplníte, odešlete a je to.
Na co myslet při převodu účtu
- Na původním účtu si raději nechte dostatek peněz pro dobíhající trvalé platby, inkasa a SIPO. Jakmile dojde k jeho zrušení, převedeme zbylé peníze na váš nový účet u nás.
- Platební kartu ke svému starému účtu si nechte do okamžiku, než obdržíte naši kartu.
- Starý účet nerušte hned, pokud z něj platíte půjčky nebo úvěry (kreditní kartu, povolené přečerpání, hypotéku aj.) a nedohodli jste se zatím s původní bankou na splácení z nového účtu.
Pokud si s něčím nebudete jisti, rádi vám pomůžeme na kterékoli pobočce nebo na infolince +420 495 300 300.