Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Průvodce ročním výpisem poplatků

    Na této stránce se dozvíte vše potřebné k ročnímu výpisu poplatků, který budeme nově každoročně zasílat.

    Tento výpis dostanete zcela zdarma od každé banky, u které máte veden běžný či spořicí účet, a to díky zákonu o platebním styku, který v život uvedla směrnice Evropské unie PAD (Payment Account Directive).

    Z výpisu jednoduše zjistíte, které placené služby spojené s vaším účtem jste v průběhu roku u banky využili.

    Kdy výpis dostanete

    Roční výpisy budeme rozesílat postupně během února. Pokud máte nastaveno zasílání měsíčních výpisů elektronicky, tak vám roční výpis přijde stejnou cestou. Pokud vám měsíční výpisy chodí poštou, dostanete roční výpis dopisem.

    Jak výpis vypadá

    Formát výpisu je nařízen právním předpisem a je až na drobnosti pro všechny banky stejný, abyste měli možnost si jednotlivé položky jednoduše porovnat. Pro lepší představu si můžete prohlédnout vzor výpisu.

    Ukázka

    Roční výpis poplatků má tři části:

    1. část

    Na první straně najdete informace o svém účtu a zároveň i souhrn poplatků a úroků za celý předchozí rok.

    2. část

    Úvod druhé části vám připomíná, které služby máte zahrnuty ve vedení účtu.

    Následuje přehled čerpaných placených služeb nad rámec balíčku – uvidíte, kolikrát jste je využili a kolik stály.

    3. část

    Závěr výpisu shrnuje případné připsané nebo účtované úroky.

    Pokud v průběhu roku došlo ke změně úrokové sazby, uvedeme tuto informaci vždy na samostatném řádku.

    Tipy, jak ušetřit

    Konkrétní poplatky najdete až ve svém výpise, ale už nyní jsme pro vás připravili přehled těch nejčastěji využívaných zpoplatněných služeb a jejich levnější alternativy. Kterou službu si zvolíte, záleží jen na vás.

    • Ověření zůstatku

      Kolik peněz máte na účtu, si můžete kdykoli zdarma zkontrolovat přes náš smartbanking a samozřejmě také ve svém internetovém bankovnictví (v cizím bankomatu totiž běžně bývá i pouhé nahlédnutí na účet zpoplatněno).

    • Výběr hotovosti

      Vybírání peněz z cizích bankomatů a na naší pobočce něco stojí (cizí banky nám za to účtují poplatky, na pobočce je třeba zaplatit náklady spojené s hotovostí). V našich bankomatech ovšem máte výběry hotovosti levnější nebo zcela zdarma (jako třeba u Plus Konta).

    • Odchozí a příchozí úhrady

      Jednorázové a trvalé platby jsou přes internetové bankovnictví levnější nebo zdarma, než když je zadáváte přes sběrný box či na přepážce v pobočce.

    • Placení v zahraničí

      Pokud je to možné, v zahraničí raději plaťte kartou, protože výběry hotovosti z bankomatů se v cizině mohou nepříjemně prodražit.

    • Výpis z účtu

      Pokud výpis z účtu nepotřebujete v papírové podobě, můžete si místo placeného dopisu zvolit v internetovém bankovnictví bezplatné zasílání výpisu elektronicky.

    • Minus na účtu

      Dostali jste se na účtu někdy do tzv. nepovoleného debetu (do minusu)? Pak doporučujeme nastavit si upozornění e-mailem nebo SMS zprávou, abyste věděli, že na účtu už vám moc peněz nezbývá.

    • Moderní účet

      Máte pocit, že váš aktuální účet vám ne zcela vyhovuje? Tak se podívejte, co všechno umí naše moderní Plus Konto. Pokud vás zaujalo, můžete na ně kdykoli zdarma přejít.

    Máte dotazy?

    Vše vám rádi vysvětlíme na naší bezplatné infolince 800 023 010, e-mailu pad@csob.cz a samozřejmě i v kterékoli naší pobočce.