Přejít k obsahu

Transakce na České poště

Na více než 3 200 pobočkách pošty můžete vybírat, vkládat i platit kartou

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu

Kde je nejbližší pošta?

Podívejte se na přehlednou mapu

Najít poštu

  • Jak službu nastavit

S naší kartou můžete na všech poštách v ČR vybírat a vkládat peníze, platit za služby či zadávat příkazy k úhradě. Stačí mít tyto služby na kartě povolené.

Povolení služeb

  • výběry hotovosti, vklady i platby kartou za služby České pošty máte povolené automaticky
  • zadávání příkazu k úhradě je potřeba si nechat povolit v naší pobočce nebo na bezplatné lince 800 300 300

Konkrétní nastavení plateb kartou na poště najdete ve své Smlouvě o vydání platební karty.


Nastavení limitů

Každá karta má pro transakce na České poště nastavený zvláštní limit.

  • u debetních karet je limit nejčastěji ve stejné výši, jako limit pro výběry z bankomatu a platby u obchodníka
  • kreditní kartou můžete platit do výše nevyčerpaného úvěrového limitu

TIP: Nenechali jste si při sjednání účtu povolit transakce na České poště? O povolení služby včetně nastavení limitů můžete požádat kdykoli v naší pobočce nebo na bezplatné lince 800 300 300.

  • Vlastnosti a výhody
  • Praktické tipy

Ke svým penězům máte přístup na více než 3 200 pobočkách České pošty. Na kterékoli z nich můžete:

  • vybrat nebo vložit peníze na účet
  • zadat příkaz k úhradě
  • zaplatit kartou za služby České pošty (poštovné, dobírka, Czech Point, SIPO, inkaso atd.)

Další důvody, proč využít Českou poštu:

Vložené peníze ihned na účtu
Peníze jsou na účtu okamžitě, nejpozději však do následujícího pracovního dne.

Nastavení je zdarma
Za nastavení služby neplatíte a můžete jej měnit podle aktuálních potřeb.

Zvláštní limit
Týdenní limit pro transakce na České poště je zcela nezávislý na limitu pro výběry v bankomatech či platby u obchodníků.

Vybrané pošty otevřené večer i o víkendu
Vložit nebo vybrat peníze můžete na vybraných poštách i v době, když už jsou banky běžně zavřené.

Bezpečné platby
Platby kartou vždy potvrzujete PINem. Pro nadlimitní platby v korunách (v přepočtu více než 1 000 EUR) od vás budeme z potřebovat občanský průkaz.

Kolik můžete nejvíc vybrat/vložit?
Záleží na velikosti pošty. Vysoké vklady a výběry (desítky až stovky tisíc Kč) doporučujeme dohodnout 3 dny předem telefonicky či osobně na konkrétní poště.

Kolikrát můžete zadat chybně PIN?
Karta bude “zmrazena” po 3 chybných zadáních. Pracovník pošty vám poradí, jak dále postupovat, protože při dalším nesprávném zadání už hrozí zneplatnění a odebrání karty.

Kde je možné reklamovat platby kartou?
V kterékoli naší pobočce nebo pobočce České pošty.

Je možné na poště provést transakce v cizí měně?
Bohužel nikoliv. Výběry, vklady nebo příkazy k úhradě jsou možné pouze v korunách a k účtům vedeným v české měně.

Jaké karty můžete na poště použít?
Téměř všechny naše karty (debetní, kreditní, vkladové, VISA i Mastercard) s výjimkou:

  • dětské karty VISA Electron Baby a studentské karty VISA Electron Juventus
  • korporátních karet
  • karet k účtům v cizích měnách
  • kreditních karet se zkrácenou platností (2 roky)

Jak probíhají platby kartou?
Použijte přepážku označenou logem ČSOB. Pracovník vloží kartu do přístroje u sebe za přepážkou a vás požádá o zadání PIN na terminálu. Poté vám předá stvrzenku o transakci.

Jak zadáte platební příkaz?
Stačí vyplnit jednoduchý formulář a předat ho pracovníkovi na přepážce.

Zpoplatnění nejčastějších služeb a transakcí

Platba za služby České pošty, s.p. debetní nebo kreditní kartou

zdarma

Výběr hotovosti debetní kartou

40 Kč

Výběr hotovosti kreditní kartou

70 Kč

Vklad hotovosti připisovaný na běžný platební účet na základě debetní karty

10 Kč

Vklad hotovosti připisovaný na účet vedený ke kreditní kartě na základě kreditní karty

zdarma

Vklad hotovosti na základě dokladu

20 Kč

Odchozí platba debetní kartou

25 Kč

Veškeré transakce na České poště, s.p. jsou možné pouze v měně Kč a pouze na účet vedený v Kč, ke kterému je platební karta vydána. Vklad dokladem kód 95 se provádí v měně EUR, na účet vedený v EUR. Debetní karty VISA Electron Baby a kreditní karty s platností omezenou na 2 roky nelze použít na České poště, s.p.

Poplatky uvedené v této části jsou výňatkem z plného znění, které naleznete v našem Sazebníku.

Poraďte se s námi

Zadejte své telefonní číslo a my vám zavoláme.