Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Kampaň ČSOB „Cash, na co chceš“ startuje. Mladým lidem může splnit sny

    04.09.2018

    Už podruhé v řadě ČSOB nabídne šanci mladým lidem ve věku 18-26 let na splnění jejich snů. Od září do konce dubna vylosuje každé dva týdny výherce 100 000 Kč. Banka tak celkem odmění 16 nových i stávajících klientů. Jedinou podmínkou je založení Plus Konta.

    „Mladým lidem často chybí finance k tomu, aby si splnili své sny. Někdo chce cestovat, jiný zase sportovat, kreslit či studovat. Chceme být takovým počátečním impulsem, který je motivuje k akci a třeba jim i pomůže ujasnit si budoucí životní dráhu,“ říká Patrik Madle, tiskový mluvčí ČSOB.

    Všechny důležité informace získají zájemci na webu www.cashnacochces.cz. Stránka bude zároveň sloužit pro registraci do soutěže a k založení Plus Konta. K tomu stačí jen jméno, příjmení, email a mobilní telefon.

    „O loňskou kampaň byl velký zájem. Plus Konto si navíc sjednalo o 70 % více mladých lidí do 26 let, než v předchozím roce. Podle průzkumu banky se také zlepšilo vnímání ČSOB mezi mladými, na čemž měla kampaň pravděpodobně velký podíl,“ dodává Madle.

    Kampaň je podpořená online komunikací v podobě dvou videí ve variantě dívka/chlapec, které zvou mladé lidi na microsite www.cashnacochces.cz. Videa jsou k zhlédnutí na YouTube a sociálních sítích. Banka mladé lidi osloví i prostřednictvím instastories, online bannerů a ATM obrazovek.