Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Retailovou distribuční síť ČSOB čekají změny

    13.07.2018

    ČSOB mění strukturu retailové distribuční sítě. Hlavním cílem je ještě více zpřehlednit jednotlivé distribuční kanály v oblastech řízení a v neposlední řadě posílit manažerské kapacity. Distribuční síť bude nově řízena ve třech liniích – ČSOB pobočky, Poštovní spořitelna a Přímá distribuce. V rámci těchto přeměn došlo od 1. července také k personálním změnám.

    Linii ČSOB pobočky bude nadále řídit Martin Vašek, který je již v současnosti výkonným ředitelem za oblast Klientské služby. Za distribuční síť Poštovní spořitelny bude nově zodpovědný Václav Potůček, který přichází z pozice výkonného ředitele za oblast Obchodní podpory. Václava Potůčka na jeho pozici nahradí Jitka Hajičová, ředitelka Compliance. Jitka nastoupila do ČSOB v roce 2002 a od roku 2015 je na pozici výkonná ředitelka Compliance. Před svým zaměstnáním v ČSOB zastávala funkci vedoucího externího auditora v Ernst & Young (1999-2002).

    Pro oblast třetí linie distribuční sítě Přímá distribuce nyní probíhá výběrové řízení.