Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    Chytrý platební terminál pomůže neziskovkám s veřejnými sbírkami

    14.03.2018

    Kasičky s hotovostí již brzy nemusí být nedílnou součástí veřejných sbírek. ČSOB spolu s partnery vyvinula chytré mobilní platební terminály s dárcovskou aplikací, které dárcům umožní přispívat ve veřejných sbírkách bezhotovostně pomocí platební karty. Na platebním řešení pro neziskovky ČSOB spolupracuje se společnostmi Bellpro a Globit.

    „Bezhotovostní platby v dnešní době považujeme za něco zcela samozřejmého, a tak stále méně z nás mívá při sobě dostatečnou hotovost. Pořadatelé veřejně prospěšných sbírek se proto velmi často setkávají se situací, že lidé u sebe hotové peníze nenosí. Dárcovský platební terminál tuto bariéru odstraňuje a navíc přináší větší jistotu nejen dárcům, ale i fundraiserům. Darované prostředky se totiž po platbě kartou automaticky připíší přímo na sbírkový účet neziskové organizace, která sbírku pořádá,“ vysvětluje Petr Hutla, vrchní ředitel ČSOB zodpovědný mimo jiné za oblast CSR.

    Během svých sbírek chytré terminály ČSOB využívají například Amnesty International, Nadační fond Kapka naděje pomáhající vážně nemocným dětem, kapela studentů a absolventů školy Jedličkova ústavu The Tap Tap, Lékaři bez hranic nebo Světluška, projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu pomáhající lidem s těžkým zrakovým postižením.

    Unikátnost řešení aplikace představuje kromě předvolených dárcovských částek také obrazovka, kam může dárce zadat své telefonní číslo a zůstat tak s obdarovanou organizací ve spojení. Naprostou novinkou je také variabilní účtenka, kterou si neziskové organizace mohou personalizovat podle svých potřeb. Každou účtenku lze rozšířit o poděkování dárci, logo neziskové organizace, údaje o konkrétní sbírce, pokyny pro získání potvrzení o daru či další sdělení

    První zkušenosti z terénu ukazují, že možnost darovat prostřednictvím platební karty výrazně zvyšuje úspěšnost veřejných sbírek. Lidé jsou ochotní bezhotovostně přispět mnohem vyšší částky, ve srovnání s klasickými sbírkami za pomoci pokladniček s hotovostí se podařilo získat více než desetinásobné sumy. „Měli jsme příležitost být jak u vývoje, tak i prvního testování tohoto jedinečného produktu, který ČSOB připravila doslova na míru neziskovým organizacím. Naše zkušenosti potvrzují, že veřejnost vnímá možnost přispívat platební kartou velmi pozitivně. Jde o příjemnou, jednoduchou a hlavně velmi populární formu darování. V rámci našeho eventu na Národní třídě jsme prostřednictvím dárcovských platebních terminálů za 5 hodin získali 70 dárcovských plateb ve výši přibližně 35 tisíc korun,“ popsal své zkušenosti Martin Balcar, vedoucí kampaní Amnesty International.

    Jeho slova potvrzuje také ředitel Kapky naděje Jan Fischer. „V rámci Dne dětské onkologie jsme dárcovské terminály využili poprvé a máme na ně velmi dobré ohlasy. Akce nebyla nikterak velká, ale i tak jsme vybrali relativně pěknou částku. Musím potvrdit dosavadní zkušenosti, že platba kartou bourá zábrany a lidé jsou ochotní darovat mnohem více než klasickou cestou,“ řekl.