Reklamační řád

Něco se nám nepovedlo?
Chcete podat reklamaci, stížnost, připomínku?

Je nám líto, že nejste spokojeni, samozřejmě se budeme snažit vám maximálně vyjít vstříc a vše napravit.

Dejte nám vědět co nejdříve

Když něco není v pořádku, neotálejte, dejte nám vědět, co se stalo i jak máme situaci napravit. Určitě nezapomeňte uvést své jméno, příjmení, datum narození a kontaktní adresu, popř. telefon či e-mail. Obrátit se na nás můžete:

  • Elektronicky e-mailem, formulářem či přes datovou schránku 8qvdk3s (zprávu označte „Reklamace služeb“)
  • Dopisem na adresu ČSOB, útvar Péče o klienta, Radlická 333/150, 150 57 Praha 5
  • Osobně na kterékoli pobočce
  • Telefonicky na čísle 800 300 300

Uděláme vše pro brzké vyřízení

  • Do řešení se pustíme obratem – oblast plateb vyřizujeme do 15 pracovních dnů od doručení, ostatní záležitosti do 30 dnů (ve výjimečných případech vás upozorníme na delší lhůty)
  • V případě nejasností se vám ozveme – pokud by nám nějaké informace chyběly, požádáme vás o jejich doplnění (to však může prodloužit lhůtu)

Výsledek vám sdělíme dopisem či e-mailem. Kdybyste s ním nesouhlasili, můžete se obrátit na Ombudsmana skupiny ČSOB, případně i na soud, finančního arbitra či Českou národní banku.

Pravidla řešení podání podrobně upravuje Reklamační řád. Jeho platné znění najdete zde na webu i v pobočkách. Informace v Reklamačním řádu mají vždy přednost před těmito pokyny.