Jindra a Jindra budou v létě díky ČSOB pořád online

02.07.2019

Manželský pár Jindry a Jindry, na kterých je postaven současný komunikační koncept skupiny ČSOB, bude v letní kampani představovat přednosti a pohodlí digitálních služeb pro klienty. Herci Marie Doležalová a Marek Taclík budou v televizních spotech potvrzovat platby v mobilní aplikaci Smartbanking jednoduše otiskem prstu, sledovat online své investice při čekání na jídlo v restauraci nebo si pořizovat chytrou lednici s Půjčkou na cokoliv.

„Jindra a Jindra v naší letní kampani zažívají to, co každý z nás. Stále více se pohybují v online prostředí, které se stává pro klienty více přirozené i při využívání našich bankopojišťovacích služeb. Dokládá to i počet uživatelů ČSOB mobilního bankovnictví, který roste v desítkách procent. Stejně tak se zvyšuje zájem o online zařizování půjček nebo investice do podílových fondů prostřednictvím ČSOB Investičního portálu,“ uvedla Renata Němcová – Pixová, výkonná ředitelka skupinové komunikace ČSOB.

Kampaň startuje od července a bude zaměřena na jednoduché ovládání účtu přes mobilní bankovnictví Smartbanking, online správu a nákup investic přes ČSOB Investiční portál a online sjednání půjčky pro klienty a nově i pro neklienty, které ČSOB spustí v druhé polovině července. Kromě této pohodlné možnosti sjednání je v kampani benefit u půjček, kdy klienti dostanou všechny úroky zpět při jejím vrácení do 3 měsíců. Kampaň bude probíhat ve formě televizních spotů, outdoorové reklamy, online kampaně a na pobočkách ČSOB.

Ukázky z kampaní:

 

Patrik Madle

Patrik Madle

tiskový mluvčí ČSOB

Telefon +420 602 530 639