Přejít k obsahu

Provozní informace

Informace o stavu a plánovaných odstávkách jednotlivých služeb elektronického bankovnictví

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu

Služba je ukončena.

Vážení klienti,

služba w1se byla ke dni 30.9. ukončena.

Děkujeme za pochopení.

Vaše ČSOB


Nevíte si rady? Pomůžeme vám s technickými dotazy i nastavením služeb

Helpdesk Elektronického bankovnictví
+420 495 800 111
  • e-mail helpdeskeb@csob.cz,
  • ČSOB Internetové bankovnictví a ČSOB SmartBanking – provozní doba 24/7,
  • ČSOB BusinessBanking 24
    provozní doba Po–Pá 7.00–20.00.
Helpdesk platebních karet
+420 495 800 111
  • hlášení ztráty/krádeže
  • provozní doba 24/7
Infolinka ČSOB
800 300 300
  • bezplatná infolinka
    provozní doba Po–Ne 6.00–24.00,
  • služby telefonního bankovnictví
    provozní doba Po–Ne 6.00–24.00,
  • informace o produktech a službách ČSOB,
  • řešení podnětů, stížností nebo reklamací,
  • pro volání ze zahraničí +420 495 800 137,
  • e-mail info@csob.cz