Přejít k obsahu

Elektronická evidence tržeb

Hotovostní i bezhotovostní tržby

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu
Accessibility: Popis ikony Jednoduché, cenově dostupné řešení
Accessibility: Popis ikony Bez nutnosti pořízení pokladny
Accessibility: Popis ikony Evidence hotovostních tržeb
Accessibility: Popis ikony Evidence bezhotovostních tržeb

Jaké jsou další výhody

  • Elektronická evidence tržeb v kamenných prodejnách i v terénu
  • Evidence tržeb prostřednictvím platebního terminálu
  • Evidence nejen plateb kartou, ale i plateb v hotovosti
  • Online přehled o evidovaných transakcích díky webové aplikaci
  • Technické řešení přesně podle vašich potřeb, bez nutnosti pořízení pokladny
  • Možnost přijímání platebních karet a tím zvýšení objemu tržeb o cca 30 %
  • Elektronický archiv účtenek z terminálu
  • On-line náhled na evidované tržby s možností exportu dat pro interní reporting vaší společnosti
  • Přehled o DPH
  • Elektronický výpis provedených karetních transakcí

Jak to funguje

  • Doporučeno pro právnické osoby i fyzické osoby – podnikatele
  • Jednoduché řešení bez nutnosti pořízení pokladního systému
  • Platební terminál umožní zadávat celkové částky nákupu nebo i jednotlivé položky, a to s příslušnými daňovými sazbami
  • Terminál zajistí odeslání datové zprávy prostřednictvím internetového připojení na server Finanční správy za účelem získání unikátního kódu
  • Obdržený unikátní kód je vytištěn na účtenku z terminálu
Nahrávám přehrávač...

Máte zájem o individuální nabídku?

Požádat o nabídku na míru

Sjednejte si akceptaci platebních karet včetně elektronické evidence tržeb vyplněním online formuláře nebo v pobočce.

Připravíme vám individuální nabídku na míru.

Pokud již využíváte akceptaci platebních karet ČSOB, obraťte se na akceptacekaret@csob.cz či na svého bankéře.

Základní podmínky pro používání

  • Účet k podnikání v ČSOB nebo Era.

Kroky před zahájením evidence tržeb

  1. Získání autentizačních údajů

    Autentizační údaje jsou přihlašovací údaje (jméno a heslo), které slouží k přihlášení do webové aplikace Elektronická evidence tržeb na stránkách Daňového portálu. Zažádat si o ně musí podnikatel předtím, než přijme první evidovanou tržbu, a to jedním z následujících způsobů:

    1. Elektronicky na Daňovém portálu – podnikateli budou autentizační údaje zaslány do datové schránky.
    2. Osobně na libovolném územním pracovišti finančních úřadů – podnikatel získá autentizační údaje okamžitě na finančním úřadě v zapečetěné obálce.

    O autentizační údaje může požádat také zplnomocněný zástupce podnikatele.

  2. Přihlášení do webové aplikace Elektronická evidence tržeb

    Podnikatel se pomocí získaných autentizačních údajů přihlásí do webové aplikace Elektronická evidence tržeb, kde bude spravovat certifikáty a údaje o provozovnách. Po zahájení evidence tržeb bude mít poplatník v aplikaci k dispozici také informace o zasílaných tržbách.

  3. Oznamování údajů o provozovnách

    Před zahájením evidence tržeb má podnikatel povinnost oznámit údaje o všech provozovnách, prostřednictvím kterých provádí činnosti, z nichž plynou evidované tržby. Každé provozovně bude přiděleno správcem daně číslo (označení provozovny), které bude podnikatel uvádět na účtence a v datové zprávě zasílat Finanční správě.

  4. Získání certifikátu

    Poté, co podnikatel ve webové aplikaci Elektronická evidence tržeb oznámí údaje o svých provozovnách, může přistoupit k podání žádosti o vydání certifikátu. Prostřednictvím certifikátu Finanční správa identifikuje podnikatele při zasílání údajů datovými zprávami. Podnikatel může mít jeden certifikát pro všechna svá pokladní zařízení nebo může získat a využít více certifikátů. Počet certifikátů se odvíjí od potřeb daného podnikatele a je výhradně na jeho rozhodnutí. Na rozdíl od např. zaručeného elektronického podpisu jsou certifikáty pro evidenci tržeb přidělovány zdarma. Návod, jak spravovat certifikáty.

  5. Nainstalování certifikátu – EET přes platební terminál ČSOB

    Certifikát je následně nutné nainstalovat prostřednictvím webové aplikace POS Merchant tak, aby bylo možné prostřednictvím platebního terminálu evidovat tržby. Postup instalace certifikátů je velmi jednoduchý a obdržíte jej s manuálem pro aplikaci POS Merchant.

Offline režim

V případě technických problémů je podnikatel povinen tržbu (účtenky) doevidovat do 48 hodin.

  • Platební terminál umožňuje vystavení účtenky zákazníkovi i v offline režimu a následně se pravidelně pokouší spojit se serverem Finanční správy.
  • Online nebo offline účtenky jsou uvedeny v uzávěrce terminálu a také ve webové aplikaci POS Merchant (za předpokladu, že se všechny offline transakce odešlou na server EET).
  • Pokud se nepodaří tržby doevidovat v online režimu a ani v offline, je možné je zadat prostřednictvím webové aplikace POS Merchant.

Servis

Servis platebního terminálu, přímo na obchodním místě, je nabízen ve dvou variantách, dle potřeb obchodníka.

  1. Pondělí–pátek, v pracovní době servisu (8.00–18.00)
  2. Pondělí–neděle, v pracovní době servisu (8.00–18.00)

Servisní organizace vymění platební terminál za funkční na místě.

Obchodník má také k dispozici Hotline, v režimu 24/7.

POS Merchant

Webová aplikace poskytovaná zdarma, se kterou obchodník získá:

  • možnost nahrání certifikátu ke správné identifikaci obchodního místa u Finanční správy
  • možnost úpravy parametrů EET (informace na účtence apod.)
  • on-line přehled o transakcích
  • report elektronicky evidovaných tržeb a přehled o DPH
  • možnost exportu dat do CSV formátu
  • elektronický archiv účtenek z terminálu

Užitečné odkazy

Připravíme vám individuální nezávaznou nabídku, zažádejte si online.