V rámci zvyšování bezpečnosti a v souladu s požadavky legislativy (zákona o platebním styku a příslušných evropských směrnic) na tzv. silné ověření klienta upravujeme způsob přihlášení do služby ČSOB CEB.

Od 15. července zavádíme tzv. silné ověření pro přihlášení do služby ČSOB CEB. Pokud využíváte přihlašování pomocí kombinace jména a hesla, bude nutné přihlášení navíc potvrdit v aplikaci Smart klíč. Pro uživatele čipových karet zůstává přihlašování beze změn.

Aktivujte si Smart klíč již nyní a nemusíte na to myslet

Smart klíč je aplikace pro chytré telefony umožňující pohodlné potvrzování požadavků v elektronickém bankovnictví ČSOB, tedy i ve službě ČSOB CEB.

Jak získám Smart klíč?

Smart klíč lze vyhledat a bezplatně stáhnout z Google Play pro Android nebo App Store pro iOS. Můžete také použít QR kód, který vás přesměruje přímo na stažení aplikace do vašeho telefonu.

QR kód

QR kód pro stažení aplikace (pro načtení je potřeba mít nainstalovanou aplikaci pro čtení QR kódů)

Jak aktivuji Smart klíč?

Smart klíč je potřeba aktivovat pomocí aktivačního kódu. Aktivační kód můžete získat:

Na portále ČSOB Identity
  1. Na stránce identita.csob.cz zadejte své přihlašovací údaje do služby ČSOB CEB
  2. zvolte položku „Správa Smart klíče“ a pokračujte tlačítkem „Nový aktivační kód“ ČSOB Identita - Správa Smart klíčů ČSOB Identita - Přehled zařízení s aktivovaným Smart klíčem
  3. zobrazí se nejprve QR kód pro stažení aplikace a následně QR kód pro její aktivaci
  4. v telefonu spusťte aplikaci Smart klíč, udělte povolení nezbytná pro správné fungování aplikace a pomocí volby „Mám aktivační kód“ naskenujte kód zobrazený v prohlížeči
  5. aktivaci je nutné potvrdit na stránkách ČSOB identity – pomocí volby „Dokončit“ a ověřením pomocí SMS kódu (nebo čipovou kartou) je Smart klíč připraven k prvnímu použití
  6. Vše je názorně zobrazeno níže v instruktážním videu.

V případě, že používáte službu InternetBanking 24 / Internetové bankovnictví pro obsluhu soukromých účtu, budete moci používat Smart klíč také v této službě místo původních SMS kódů zasílaných na telefon.

Ve službě ČSOB CEB pomocí čipové karty

K dokončení aktivace aplikace Smart klíč ve službě ČSOB CEB, je nutné mít aktivní některou z autorizačních metod (Čipová karta nebo Smart klíč na jiném zařízení). Bez čipové karty je možné aktivovat aplikaci Smart klíč na portále ČSOB Identity.

  1. ve službě CEB zvolte menu Nastavení, Zabezpečení a položku „Smart klíč“. Volbou „Nový Smart klíč“ získáte nejprve QR kód pro stažení aplikace do telefonu, následně pak QR kód pro její aktivaci ČSOB CEB - Smart klíč ČSOB CEB - Nainstalované aplikace Smart klíč
  2. V telefonu spusťte aplikaci Smart klíč a volbou „Mám aktivační kód“ vyfoťte QR kód zobrazený ve službě ČSOB CEB

  3. V prohlížeči ve službě ČSOB CEB proces aktivace dokončíte – v tomto kroku je nutné ověřit vaši identitu pomocí čipové karty; poté je Smart klíč připraven pro první použití

    V případě, že používáte službu InternetBanking 24 / Internetové bankovnictví pro obsluhu soukromých účtu, dojde aktivací aplikace Smart klíč k nahrazení SMS klíče aktivovanou aplikací Smart klíč. Tedy i operace v InternetBankingu 24 / Internetovém bankovnictví budete ověřovat v aplikaci Smart klíč.

Z bankomatu pomocí platební karty ČSOB vydané na vaše jméno
  1. V menu bankomatu ČSOB zvolte položku Smart klíč – vygeneruje se aktivační kód, který se společně s QR kódem pro stažení aplikace vytiskne na stvrzenku o transakci.
  2. v aplikaci Smart klíč stažené ve vašem telefonu zvolte tlačítko „Aktivovat“, po udělení nezbytných povolení pro správné fungování aplikace poté volbu „Mám aktivační kód“
  3. Ze stvrzenky z bankomatu ofoťte aktivační kód pro aplikaci, zvolte si vlastní PIN, případně povolte používání otisku prstu – a proces je hotov

V případě, že používáte službu InternetBanking 24 / Internetové bankovnictví pro obsluhu soukromých účtu, dojde aktivací aplikace Smart klíč k nahrazení SMS klíče aktivovanou aplikací Smart klíč. Tedy i operace v InternetBankingu 24 / Internetovém bankovnictví budete ověřovat v aplikaci Smart klíč.

Ve kterékoli pobočce ČSOB, kde vám se stažením a aktivací aplikace pomůžeme
Vyhledejte si vaši nejbližší pobočku.
V Internetovém bankovnictví nebo službě InternetBanking 24
  1. V případě, že používáte pro obsluhu soukromých účtů službu Internetové bankovnictví (nebo původní službu InternetBanking 24), lze provést aktivaci aplikace Smart klíč i touto cestou
  2. Po přihlášení zvolte menu Nastavení, Aplikace a položku Smart klíč (resp. Nastavení – Bezpečnostní – Smart klíč ve službě InternetBanking 24)
  3. Následujte pokyny v prohlížeči – nejprve se zobrazí QR kód pro stažení aplikace, po nezbytném potvrzení pak QR kód pro její aktivaci
  4. Ve vašem telefonu spusťte aplikaci Smart klíč, zvolte „Mám aktivační kód“ a ofoťte zobrazený kód

V aplikaci si zvolíte vlastní PIN, tím je aktivace dokončena a Smart klíč je připraven k použití – jak ve službě ČSOB CEB, tak ve službě Internetového bankovnictví

Ukázka aktivace aplikace Smart klíč

Nahrávám přehrávač...

Co když nemám chytrý telefon?

Pokud nevlastníte chytrý telefon, je možné přihlašovat se do služby CEB pomocí čipové karty. Pokud čipovou kartu dosud nemáte, je možné si ji nechat vydat ve kterékoli pobočce ČSOB.

Nevíte si rady?

Kontaktujte nás na telefonním čísle 499 900 500 nebo mailem na helpdeskceb@csob.cz.