Obsluhu firemních účtů ze služeb ČSOB Elektronického bankovnictví (InternetBanking 24, Internetové bankovnictví, Telefonní bankovnictví, Smartbanking) převádíme do nového, moderního elektronického bankovnictví – služby ČSOB CEB.

Ve službě ČSOB CEB budete mít nadále k dispozici veškeré funkce elektronického bankovnictví – od přehledu účtů a pohybů na nich až po platební styk. Jednotlivé funkce ve službě ČSOB CEB jsou přímo upraveny pro potřeby firemních klientů a umožní vám komfortní obsluhu vašich firemních účtů. ČSOB CEB vám zároveň přinese řadu nových funkcí, například:

  • zřizování a správu bankovních služeb na dálku prostřednictvím Virtuální pobočky
  • import dávek příkazů a export výpisů pro zpracování v účetních programech
  • přehled firemních platebních karet a jejich správa
  • online správa uživatelů a jejich oprávnění
  • automatický přenos dat mezi vaším softwarem a bankou (služba Business Connector)
Jak bude probíhat přechod na novou službu?

Předem vám oznámíme datum přechodu na novou službu ČSOB CEB. Pro snazší přechod vám umožníme využívat obě služby současně, souběžně – a to po dobu dvou měsíců (nejdéle však do 31. 12. 2019). Doporučujeme vám přechodné období využít jak pro seznámení se s novou službou, tak pro případnou kontrolu vámi využívaných vzorů příkazů, bankovních spojení, nebo archivu výpisů.

Co potřebuji pro přihlášení do nové služby?

Do služby ČSOB CEB se lze přihlásit přes webové stránky ČSOB zvolením odkazu na internetové bankovnictví nebo přímo na https://ceb.csob.cz, a to pomocí přihlašovacích údajů ze stávající služby. Pokud ve stávající službě využíváte čipovou kartu, můžete se s její pomocí přihlašovat do nové služby stejně jako dosud. Jestliže se přihlašujete zadáním identifikačního čísla a PINu, pak je nutné provést prvotní registraci do nové služby.

V čem se odlišuje přihlášení do služby ČSOB CEB od stávajícího elektronického bankovnictví?

Do služby ČSOB CEB si při první registraci zvolíte vlastní přihlašovací údaje. Pokud jste dosud nevyužívali aplikaci Smart klíč pro přihlášení a potvrzování transakcí, provedeme vás její aktivací. Smart klíč nahrazuje původně používané SMS kódy zasílané na telefon a potvrzení ve Smart klíči bude vyžadováno při každém přihlášení pomocí uživatelského jména a hesla.

Co je to Smart klíč?

Smart klíč je aplikace pro chytré telefony umožňující pohodlné potvrzování požadavků v elektronickém bankovnictví ČSOB, tedy i službě ČSOB CEB.

Jak získám Smart klíč?

Pokud ještě aplikaci Smart klíč nemáte nainstalovanou a aktivovanou, lze ji bezplatně stáhnout z Google Play pro Android nebo z App Store pro iOS. V rámci registrace do služby vás provedeme stažením aplikace i její aktivací. Případně lze naskenovat QR kód, které vás přesměruje přímo na danou aplikaci ve vašem telefonu.

QR kód

QR kód pro stažení aplikace (pro načtení je potřeba mít nainstalovanou aplikaci pro čtení QR kódů)

Jak aktivuji Smart klíč?

Aktivací aplikace Smart klíč vás provedeme v rámci registrace do služby.

Jak provedu registraci do služby ČSOB CEB?
  1. Na přihlašovací stránce služby ČSOB CEB při přihlášení jménem a heslem vyberte volbu První přihlášení. Pro přihlášení zadáte své dosud využívané přihlašovací údaje. Přihlášení do registrace je potřeba potvrdit pomocí bezpečnostního SMS kódu, zaslaného na váš telefon.
  2. Po odsouhlasení dohod o nové službě ČSOB CEB vám se zobrazí QR kód ke stažení aplikace do vašeho chytrého telefonu. Po jejím stažení pokračujte na zobrazení aktivačního QR kódu, který naskenujete v aplikaci Smart klíč pomocí funkce Aktivovat – Mám aktivační klíč.
  3. Aktivaci Smart klíče dokončíte jejím potvrzením pomocí kódu zaslaného formou SMS, případně, pokud máte čipovou kartu, můžete potvrdit dokončení aktivace čipovou kartou.
  4. Po úspěšně dokončené aktivaci Smart klíče pokračujte v zadání nových přihlašovacích údajů, tedy přihlašovacího jména a hesla. Nakonec uveďte svůj e-mail, který poslouží v případě zapomenutého hesla. Na tento e-mail vám pošleme zprávu s potvrzovacím odkazem, abychom měli jistotu, že patří právě vám. Poté můžete své nové údaje začít hned používat.
  5. Vše je názorně zobrazeno níže v instruktážním videu.
Musím provádět registraci do nové služby a aktivovat Smart klíč, pokud používám čipovou kartu?

Pokud používáte čipovou kartu ve vaší stávající službě elektronického bankovnictví, pak stejným způsobem můžete přistupovat i do služby ČSOB CEB. Registrace ani aktivace Smart klíče není nutné provádět. Je však možné je provést a mít tak přihlašovací údaje a Smart klíč jako alternativu k čipové kartě.

Co když nemám chytrý telefon?

Pokud nevlastníte chytrý telefon, je možné se přihlašovat do služby ČSOB CEB pomocí čipové karty. Pokud čipovou kartu dosud nemáte, je možné si ji nechat vydat ve kterékoli pobočce ČSOB.

 

Ukázka registrace a prvního přihlášení do služby ČSOB CEB.

Nahrávám přehrávač...

Více informací o samotné službě ČSOB CEB naleznete na www.csob.cz/ceb nebo nás kontaktujte na 499 900 500 nebo na helpdeskceb@csob.cz.