Přejít k obsahu

Důležité kontakty pro firmy a podnikatele

Ztratili jste platební kartu, potřebujete poradit s Elektronickým bankovnictvím nebo se chcete informovat o našich produktech?

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu
Infolinka ČSOB
800 150 150
  • bezplatná infolinka, provozní doba 24/7,
  • služby telefonního bankovnictví,
  • informace o produktech a službách ČSOB,
  • řešení podnětů, stížností nebo reklamací,
  • pro volání ze zahraničí +420 495 800 137
Helpdesk platebních karet
+420 495 800 111
  • hlášení ztráty/krádeže
  • provozní doba 24/7
Helpdesk Elektronického bankovnictví
+420 495 800 111
  • e-mail helpdeskeb@csob.cz,
  • ČSOB Internetbanking 24 a ČSOB Smartbanking – provozní doba 24/7,
  • ČSOB BusinessBanking 24
    provozní doba Po–Pá 7.00–20.00.
Helpdesk Elektronického bankovnictví pro korporátní klienty
844 333 444
Helpdesk elektronického bankovnictví ČSOB CEB
+420 499 900 500
  • provozní doba Po-Pá 7:00 – 20:00,
  • e-mail helpdeskceb@csob.cz,
  • helpdesk pro službu ČSOB CEB.
Centrála ČSOB
+420 224 111 111

Československá obchodní banka, a. s.
Radlická 333/150
150 57 Praha 5
BIC (SWIFT) CEKOCZPP
Datová schránka 8qvdk3s