Přejít k obsahu
Přepisování SMS v InternetBankingu končí s ČSOB Smart klíčem Více informací
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    ČSOB Smart klíč

    Pohodlné přihlašování do internetového bankovnictví

    Benefit 2
    Už nebudete muset přepisovat SMS kódy
    Benefit 3
    Na vše vám bude stačit jeden PIN
    Benefit 4
    Přímo ze svého telefonu potvrdíte i platby
    Benefit 1
    Aplikace je zcela zdarma
    ČSOB Smart Klíč

    Proč Smart klíč vyzkoušet?

    Benefit 1
    Platby i přihlášení můžete
    potvrzovat i otiskem prstu, na iOS i tváří
    Benefit 2
    Aplikaci můžete využít
    i bez připojení k internetu
    Benefit 3
    Ulehčí vám přihlášení do internetového bankovnictví,
    ale i portálu ČSOB Investice

    Podívejte se, jak to funguje v praxi

    Nahrávám přehrávač...

    Jak aplikaci stáhnout a aktivovat?

    1. Stáhněte si ČSOB Smart klíčv obchodu s aplikacemi
    2. Aktivujte aplikacipomocí aktivačního kódu
    3. Zvolte vlastní PINpro potvrzování plateb
    Jak ČSOB Smart klíč stáhnout a aktivovat

    Stačí si aplikaci vyhledat ve svém obchodu s aplikacemi, popř. využít QR kód, který vás do něj přesměruje.

    QR kód
    Vyhledat ČSOB Smart klíč

    Aktivace nezabere déle než 3 minuty:

    • V internetovém bankovnictví (záložka Nastavení > Aplikace) požádejte o aktivaci aplikace Smart klíč
    • Na mobil vám přijde SMS kód, který zadejte do internetového bankovnictví
    • Následně se zobrazí aktivační kód, který zadejte do stažené aplikace (popř. vyfoťte QR kód)
    • Zvolte si vlastní PIN, kterým budete vše v aplikaci potvrzovat
    Aktivace jde i přes náš bankomat

    Pro aktivaci Smart klíče v bankomatu ČSOB vložte do bankomatu platební kartu a zadejte její PIN. V menu pak zvolte Smart klíč a potvrďte aktivaci. Z vytištěné stvrzenky zadejte aktivační kód do Smart klíče v mobilu/tabletu a postupujte dle pokynů průvodce.

    Získejte aktivační kód Vložte aktivační kód Dokončete aktivaci

    SMS kódy už vás obtěžovat nebudou

    ČSOB Smart klíč jsme vymysleli, abyste měli přihlašování do internetového bankovnictví a potvrzování plateb ještě pohodlnější. A třešnička na dortu je potvrzování otiskem prstu, které si zkrátka zamilujete.
    Co je Smart klíč?

    Komfortní metoda přihlašování a potvrzování transakcí i změn nastavení v elektronických kánálech ČSOB přes mobilní zařízení. Smart klíč funguje i bez připojení k internetu.

    K čemu Smart klíč slouží?

    Pro zabezpečené přihlašování a potvrzování transakcí i změn nastavení v elektronických kánálech ČSOB.

    Jak začít Smart klíč používat?

    Nejdříve požádejte o aktivační kód ve svém internetovém bankovnictví, bankomatu či pobočce. Aktivaci dokončete podle průvodce ve Smart klíči.

    Jak ve svém internetovém bankovnictví získám aktivační kód Smart klíče?

    V Nastavení vyhledejte menu Smart klíč, kde požádejte o aktivační kód. Nebo využijte aktivačního průvodce v neaktivovaném Smart klíči.

    Jak v bankomatu ČSOB získám aktivační kód Smart klíče?

    Vložte platební kartu a zadejte její PIN, v menu pak zvolte Smart klíč a potvrďte aktivaci. Z vytištěné stvrzenky zadejte aktivační kód do Smart klíče v mobilu/tabletu. Průvodce vás provede celou aktivací.

    Můžu Smart klíč používat na více mobilních zařízeních?

    Ano, můžete ho používat na více zařízeních. Jejich počet není omezen. Pouze si mezi nimi musíte udržet přehled, aby jste náhodou o nějaké nepřišli a nebylo pak zneužito.

    Deaktivuji Smart klíč i v mobilním zařízení, které u sebe nemám či je nefunkční?

    Ano, stačí zavolat náš Helpdesk (495 800 111) nebo navštívit nejbližší pobočku ČSOB.

    Co mám udělat, pokud ztratím mobilní zařízení s aktivovaným Smart klíčem?

    Neprodleně volejte náš Helpdesk (495 800 111). Nemůžete-li volat, navštivte nejbližší pobočku ČSOB.

    Jak deaktivuji Smart klíč v mobilním zařízení?

    Ve Smart klíči najděte menu Deaktivovat a postupujte podle průvodce. Případně zavolejte náš Helpdesk (495 800 111) nebo navštivte nejbližší pobočku ČSOB.

    Jaká povolení jsou nutná pro správné fungování Smart klíče?

    Smart klíč potřebuje přístup k těmto funkcím mobilu/tabletu:  - fotografování - čtení QR kódů (pro fungování bez připojení k internetu)  - přijímání dat z internetu - online komunikace s ČSOB (pro online použítí, automatické přijímání a zobrazení transakcí k autorizaci)  - zabránění v přechodu do režimu spánku - příjem "push" notifikací (pro automatické zobrazení transakcí k autorizaci)  - čtení stavu a ID zařízení - aktivace Smart klíče na mobilu/tabletu

    Nepovolil jsem fotografování, jak postupovat?

    V Nastavení mobilního zařízení najděte Smart klíč a povolte Fotoaparát.

    Nepovolil jsem přijímání dat z internetu, jak postupovat?

    V Nastavení mobilního zařízení najděte Smart klíč a povolte Oznámení.

    Jak se Smart klíčem přihlásím do internetového bankovnictví?

    Přihlaste se svými přihlašovacími údaji, a pak otevřete aplikaci Smart klíč nebo počkejte, až přijde PUSH notifikace. Aplikaci poté použijte k potvrzení přihlášení.

    Jak se Smart klíčem přihlásím do internetového bankovnictví bez připojení k internetu?

    Přihlaste se svými přihlašovacími údaji a z přihlašovací stránky internetového bankovnictví načtěte Smart klíčem QR kód. Smart klíčem vytvořený bezpečnostní kód pak zadejte zpět do internetového bankovnictví.

    Jak Smart klíčem potvrdím transakci v internetovém bankovnictví?

    Zadejte transakci, jak jste zvyklí, a pak otevřete aplikaci Smart klíč nebo počkejte, až přijde PUSH notifikace. Aplikaci poté použijte k potvrzení požadavku.

    Jak Smart klíčem podepíšu transakci v internetovém bankovnictví bez připojení k internetu?

    Zadejte transakci, jak jste zvyklí a z internetového bankovnictví načtěte Smart klíčem QR kód zobrazený na stránce se souhrnem transakce. Smart klíčem vytvořený bezpečnostní kód pak zadejte zpět do internetového bankovnictví.

    Kde získám nový aktivační kód?

    Požádejte o něj ve svém internetovém bankovnictví, bankomatu či pobočce.

    ČSOB Smart klíč

    Vyzkoušejte potvrzování otiskem prstu nebo tváří

    Chcete platby nebo přihlášení potvrzovat jednoduše pouhým otiskem prstu, nebo na iOS i tváří? Tak si v menu Smart klíče zvolte „Nastavení“ a povolte „Biometrii“. První potvrzení ještě proběhne pomocí PIN, ale dále již budete vše potvrzovat otiskem prstu, nebo tváří.

    Jaké aplikace se ještě určitě hodí

    ČSOB CEB

    Nový rozměr elektronického bankovnictví pro vaši firmu.

    • Možnost propojení s účetními programy
    • Online nastavení oprávnění jednotlivých uživatelů
    • Nepřetržitý a bezpečný přístup ke správě vašich bankovních produktů
    • Elektronický podpis dokumentů a archiv

    Portál ČSOB Investice

    Nenechte své peníze zahálet, ale naopak vydělávat. Díky našemu portálu se ve svých investicích vyznáte hravě.

    • Budete mít kompletní přehled o vašem portfoliu – účty, spoření i investice
    • Získáte rychlý přístup z mobilu, tabletu nebo počítače
    ČSOB Živě
    Minimalizovat