Přejít k obsahu
Přepisování SMS v InternetBankingu končí s ČSOB Smart klíčem Více informací
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    ČSOB Smart klíč

    Pohodlné přihlašování do internetového bankovnictví

    Benefit 2
    Už nebudete muset přepisovat SMS kódy
    Benefit 3
    Na vše vám bude stačit jeden PIN
    Benefit 4
    Přímo ze svého telefonu potvrdíte i platby
    Benefit 1
    Aplikace je zcela zdarma
    ČSOB Smart Klíč

    Proč Smart klíč vyzkoušet?

    Benefit 1
    Platby i přihlášení můžete
    potvrzovat i otiskem prstu, na iOS i tváří
    Benefit 2
    Aplikaci můžete využít
    i bez připojení k internetu
    Benefit 3
    Ulehčí vám přihlášení do internetového bankovnictví,
    ale i portálu ČSOB Investice

    Podívejte se, jak to funguje v praxi

    Nahrávám přehrávač...

    Jak aplikaci stáhnout a aktivovat?

    1. Stáhněte si ČSOB Smart klíčv obchodu s aplikacemi
    2. Aktivujte aplikacipomocí aktivačního kódu
    3. Zvolte vlastní PINpro potvrzování plateb
    Jak ČSOB Smart klíč stáhnout a aktivovat

    Stačí si aplikaci vyhledat ve svém obchodu s aplikacemi, popř. využít QR kód, který vás do něj přesměruje.

    QR kód
    Vyhledat ČSOB Smart klíč

    Aktivace nezabere déle než 3 minuty:

    • V internetovém bankovnictví (záložka Nastavení > Aplikace) požádejte o aktivaci aplikace Smart klíč
    • Na mobil vám přijde SMS kód, který zadejte do internetového bankovnictví
    • Následně se zobrazí aktivační kód, který zadejte do stažené aplikace (popř. vyfoťte QR kód)
    • Zvolte si vlastní PIN, kterým budete vše v aplikaci potvrzovat
    Aktivace jde i přes náš bankomat

    Pro aktivaci Smart klíče v bankomatu ČSOB vložte do bankomatu platební kartu a zadejte její PIN. V menu pak zvolte Smart klíč a potvrďte aktivaci. Z vytištěné stvrzenky zadejte aktivační kód do Smart klíče v mobilu/tabletu a postupujte dle pokynů průvodce.

    Získejte aktivační kód Vložte aktivační kód Dokončete aktivaci

    SMS kódy už vás obtěžovat nebudou

    ČSOB Smart klíč jsme vymysleli, abyste měli přihlašování do internetového bankovnictví a potvrzování plateb ještě pohodlnější. A třešnička na dortu je potvrzování otiskem prstu, které si zkrátka zamilujete.
    Co je Smart klíč?

    Komfortní metoda přihlašování a schvalování transakcí v aplikacích ČSOB InternetBanking 24 a ČSOB Investice přes chytrý mobil/tablet. Smart klíč funguje i bez připojení k internetu

    K čemu Smart klíč slouží?

    Pro zabezpečené přihlašování a potvrzování transakcí i změn nastavení v aplikacích ČSOB InternetBanking 24 a ČSOB Investice.

    Jak začít Smart klíč používat?

    Nejdříve požádejte o aktivační kód v ČSOB InternetBankingu 24, bankomatu či pobočce. Aktivaci kódem dokončete ve Smart klíči podle průvodce.

    Kde získám nový aktivační kód?

    Požádejte o něj v ČSOB InternetBankingu 24, bankomatu či pobočce.

    Co mám udělat, pokud ztratím mobil/tablet s aktivovaným Smart klíčem?

    Neprodleně volejte náš Helpdesk (495 800 111). Nemůžete-li volat, navštivte nejbližší pobočku ČSOB.

    Mám nový mobil/tablet. Jak získám nový aktivační kód? (staré zařízení s aktivovaným Smart klíčem již nemám)

    Požádejte o něj v bankomatu či na pobočce.

    Jak v bankomatu ČSOB získám aktivační kód Smart klíče?

    Vložte platební kartu a zadejte její PIN, v pak zvolte Smart klíč a potvrďte aktivaci. Z vytištěné stvrzenky zadejte aktivační kód do Smart klíče v mobilu/tabletu. Průvodce vás provede celou aktivací.

    Jaká je platnost aktivačního kódu pro aktivaci Smart klíče?

    Aktivační kód je jednorázový, na jeho zadání máte 30 dní. V případě potřeby ho můžete nechat zneplatnit na pobočce nebo zavoláním na Helpdesk (495 800 111).

    Jak se Smart klíčem přihlásím do aplikací ČSOB InternetBanking 24 nebo ČSOB Investice?

    Otevřete Smart klíč a potvrďte přihlášení.

    Jak se Smart klíčem přihlásím do aplikací ČSOB InternetBanking 24 nebo ČSOB Investice bez připojení k internetu?

    Z přihlašovací stránky ČSOB InternetBanking 24 nebo ČSOB Investice načtěte Smart klíčem QR kód. Smart klíčem vytvořený bezpečnostní kód pak zadejte zpět do příslušné aplikace otevřené ve webovém prohlížeči.

    Jak Smart klíčem podepíši transakci v aplikacích ČSOB InternetBanking 24 nebo ČSOB Investice?

    Otevřete Smart klíč a potvrďte transakci.

    Jak Smart klíčem podepíši transakci bez připojení k internetu?

    Transakci z ČSOB InternetBankingu 24 nebo ČSOB Investice načtěte Smart klíčem přes QR kód. Smart klíčem vytvořený bezpečnostní kód pak zadejte zpět do příslušné aplikace otevřené ve webovém prohlížeči.

    Jak v ČSOB InternetBankingu 24 získám aktivační kód Smart klíče?

    Zvolte Nastavení > Bezpečnostní > Smart klíč, kde požádejte o aktivační kód.

    Je možné používat Smart klíč na více mobilech/tabletech?

    Ano, můžete ho používat na několika zařízeních.

    Potřebuji aktivovat Smart klíč v druhém zařízení (jeden mobil/tablet s aktivovaným Smart klíčem už mám). Jak získám další aktivační kód?

    V ČSOB InternetBankingu 24 si nejprve pomocí zařízení s aktivovaným Smart klíčem požádejte o nový aktivační kód a až poté ho zadejte do druhého zařízení. Získat aktivační kód můžete také v bankomatu či na pobočce.

    Deaktivuji Smart klíč i v mobilu/tabletu, který u sebe nemám či je nefunkční?

    Ano, stačí zavolat náš Helpdesk (495 800 111) nebo navštívit nejbližší pobočku ČSOB.

    Potřebuji uvést mobil/tablet do továrního nastavení. Jak mám postupovat při nové aktivaci Smart klíče?

    V ČSOB InternetBankingu 24 si pomocí stávajícího zařízení s aktivovaným Smart klíčem požádejte o nový aktivační kód a zapište si ho. Poté uveďte mobil či tablet do továrního nastavení a aktivujte Smart klíč zapsaným aktivačním kódem. Nový aktivační kód získáte také v bankomatu či na pobočce.

    Jak deaktivuji Smart klíč v mobilu/tabletu?

    Zavolejte náš Helpdesk (495 800 111) nebo navštivte nejbližší pobočku ČSOB.

    Jaká povolení jsou nutná pro správné fungování Smart klíče?

    Smart klíč potřebuje přístup k těmto funkcím mobilu/tabletu:

    • Fotografování – čtení QR kódů (pro fungování bez připojení k internetu)
    • Přijímání dat z internetu – online komunikace s ČSOB (pro online použítí, automatické přijímání a zobrazení transakcí k autorizaci)
    • Zabránění v přechodu do režimu spánku – příjem tzv. „push“" notifikací (pro automatické zobrazení transakcí k autorizaci)
    • Čtení stavu a ID zařízení – aktivace Smart klíče na mobilu/tabletu
    (iOS) Nepovolil jsem přijímání dat z internetu, jak postupovat?

    V Nastavení mobilu/tabletu zvolte "Smart klíč > Oznámení" a povolte oznámení.

    (iOS) Nepovolil jsem fotografování, jak postupovat?

    V Nastavení mobilu/tabletu zvolte "Smart klíč" a povolte "Fotoaparát".

    (iOS) Jak můžu v Smart klíči potvrzovat otiskem prstu?

    Pokud tomu tak již není, zapněte v Smart klíče Touch ID. První potvrzení ještě proběhne postaru pomocí PIN, ale dále již budete vše potvrzovat svým otiskem prstu. Pravda, občas vás Smart klíč vyzve, abyste místo otisku prstu použili PIN. To proto, abyste jej nezapomněli. Pokud na svém zařízení nemáte nastavené potvrzováni otiskem prstu, nastavte si jej dle nápovědy od výrobce svého zařízení.

    ČSOB Smart klíč

    Vyzkoušejte potvrzování otiskem prstu nebo tváří

    Chcete platby nebo přihlášení potvrzovat jednoduše pouhým otiskem prstu, nebo na iOS i tváří? Tak si v menu Smart klíče zvolte „Nastavení“ a povolte „Biometrii“. První potvrzení ještě proběhne pomocí PIN, ale dále již budete vše potvrzovat otiskem prstu, nebo tváří.

    Jaké aplikace se ještě určitě hodí

    ČSOB CEB

    Nový rozměr elektronického bankovnictví pro vaši firmu.

    • Možnost propojení s účetními programy
    • Online nastavení oprávnění jednotlivých uživatelů
    • Nepřetržitý a bezpečný přístup ke správě vašich bankovních produktů
    • Elektronický podpis dokumentů a archiv

    Portál ČSOB Investice

    Nenechte své peníze zahálet, ale naopak vydělávat. Díky našemu portálu se ve svých investicích vyznáte hravě.

    • Budete mít kompletní přehled o vašem portfoliu – účty, spoření i investice
    • Získáte rychlý přístup z mobilu, tabletu nebo počítače
    ČSOB Živě
    Minimalizovat