Časté dotazy k Půjčce na cokoliv

Plánujete si půjčit? Podívejte se na 9 chytrých tipů, na co je dobré se zaměřit a na co nezapomenout.
Jsem klientem Sberbank a řeším splácení úvěru

Připravili jsme pro vás řešení různých situací. Podívejte se na stránku věnované tomuto problému.

Na co si mohu půjčit?

Poskytujeme tzv. bezúčelové i účelové půjčky. To znamená, že vám půjčíme téměř na cokoli. Lidé si nejčastěji půjčují na koupi auta, rekonstrukce a vybavení domácnosti nebo na refinancování stávajících půjček. Pro tyto účely vám nabízíme speciální produkty s výhodnějšími podmínkami.

Kolik si můžu půjčit?

Neradi bychom vás dostali do potíží, proto je důležité vyplnit žádost a my vyhodnotíme maximální výši úvěru, která je pro vás vhodná. Maximální limit u Půjčky na cokoliv a Konsolidace půjček je 800 000 Kč. U Půjčky na bydlení si můžete půjčit až 1 000 000 Kč.

Na jak dlouho si můžu půjčit?

Naše půjčky mají různé možnosti nastavení splatnosti. U neúčelové půjčky si můžete půjčit na dobu až 8 let. U Konsolidace půjček je možné splácení ještě o dva roky prodloužit, tedy až na 10 let. U půjčky na bydlení si můžete půjčit na dobu až 12 let. Je na vás, zda využijete maximální délky nebo si splácení urychlíte.

Je potřeba zajištění půjčky nemovitostí?

Ne, naše půjčky jsou poskytovány bez zajištění.

Jak probíhá schválení půjčky?

Každá žádost o půjčku prochází schvalovacím procesem, při kterém vyhodnotíme vaši schopnost ji splácet. K tomu můžeme vyžadovat údaje týkající se zejména příjmů, výdajů, způsobu bydlení, vzdělání, zaměstnání a rodinné situace.

Kde najdu parametry své půjčky?

Přesné parametry půjčky s vámi dořešíme vždy v průběhu sjednávání. Poté je budete mít uvedené v předsmluvních informacích a ve smlouvě, a to spolu s možnostmi a podmínkami budoucích úprav. Vždy se proto prosím seznamte se svojí smlouvou a v případě dotazů nás před podpisem kdykoli kontaktujte.

Jak sjednám půjčku, pokud jsem klient?

Nejjednodušší cesta pro sjednání půjčky je online, pomocí internetového bankovnictví nebo chytré aplikace ČSOB Smart. Případně se zastavte v kterékoli pobočce nebo zavolejte na 800 300 300. Rádi s vámi projdeme všechny možnosti.

Jak sjednám půjčku, pokud nejsem klient nebo nevyužívám internetové bankovnictví?

Pokud nejste klientem, můžete využít sjednání online. Případně se zastavte v kterékoli pobočce nebo zavolejte na 800 023 026. Rádi s vámi projdeme všechny možnosti.

Jak bude probíhat splácení?

Poskytnuté peněžní prostředky a úroky budete splácet v pravidelných měsíčních splátkách ke dnům splatnosti, které si společně dohodneme. Nejjednodušší způsob splácení je z účtu v ČSOB. Je ale možné peníze zasílat i z jiné banky.

Mohu si úvěr pojistit, pro případ, že nebudu schopen splácet?

Ano, můžete si vybrat jednu ze tří variant Pojištění úvěru.

  • Varianta Pro zdraví (pojištění pro případ smrti, invalidity III. stupně a pracovní neschopnosti)
  • Varianta Pro práci (pojištění pro případ smrti, invalidity III. stupně a ztráty příjmů)
  • Varianta Pro všechno (pojištění pro případ smrti, invalidity III. stupně, pracovní neschopnosti a pro případ ztráty příjmů)
Mohu si změnit variantu pojištění k mému úvěru po jeho sjednání?

Ano, i v průběhu splácení si můžete měnit variantu pojištění, a to do 6 měsíců od uzavření smlouvy. Pojištění úvěru si můžete také sjednat později, např. v kterékoli pobočce.

Jak zjistím, kolik peněz mi ještě zbývá doplatit?

Orientační částku najdete ve svém internetovém bankovnictví, v ČSOB Smartu nebo v měsíčním výpisu z úvěrového účtu. Přesnou částku včetně úroků ke konkrétnímu datu vám připravíme na vaši žádost zdarma.

Jak si zařídit doplacení úvěru?

Doplacení úvěru zařídíme zdarma na základě vaší žádosti. Ke dni doplacení úvěru je jen třeba, abyste měl na účtu pro splácení dostatek prostředků pro splacení úvěru. Můžete se zároveň rozhodnout, zda chcete doplatit celý zůstatek úvěru nebo jen jeho část.

Co když nebudu schopen půjčku splácet?

Při potížích se splácením je nejdůležitější situaci řešit ihned. Přijďte se poradit na kteroukoli naši pobočku nebo nám zavolejte na 495 800 134, společně najdeme řešení. Máte-li sjednané Pojištění schopnosti splácet, ověřte si možnost jeho uplatnění. Při nepříznivé životní situaci (např. ztráta zaměstnání, dlouhodobá pracovní neschopnost) bude pojišťovna hradit splátky za vás.

Jaké jsou sankce, pokud jsem v prodlení se splácením?

Pokud nebyla uhrazena splátka vaší půjčky, můžeme vás informovat zdarma prostřednictvím e-mailu/SMS. Jestliže i nadále nedojde k úhradě, jsme oprávněni vám zaslat upomínku nebo výzvu zpoplatněné dle sazebníku. Zároveň vám můžeme účtovat zákonné úroky z prodlení ve výši REPO sazby zvýšené o 8 % z dlužné částky. V krajních případech můžeme váš úvěr i tzv. zesplatnit (požadovat doplatit celou zbývající část úvěru). Obraťte se na nás na telefonním čísle 495 800 134 a společně určitě najdeme řešení.

Co se stane, když nezaplatím dlužnou částku do data uvedeného na poslední výzvě k úhradě?

Po datu uvedeném na poslední výzvě k úhradě můžeme přistoupit k tzv. zesplatnění úvěru, čímž přijdete o výhodu splátek. Následně obdržíte dopis, kde budete o této skutečnosti informován a vyzván k úhradě celé dlužné částky.

Zpět na Půjčku na cokoliv