Přejít k obsahu

Změňte banku

Převeďte si k nám účet snadno a rychle

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu
Benefit 1 Stačí jeden podpis a vše vyřídíme za vás
Benefit 2 Online, přes telefon i v každé pobočce
Benefit 3 Převedeme, zůstatek i pravidelné platby
Benefit 4 Za převod nic neplatíte
alt

Nejste spokojený se svou bankou? Přejděte k nám

  • o převod účtu můžete zažádat online, při návštěvě pobočky nebo telefonicky na čísle 800 300 300
  • připravte si občanský průkaz a mějte po ruce výpis z účtu, vše pak bude rychlejší
  • na nový účet převedeme zůstatek, trvalé příkazy a inkasa
  • papírování a jednání s původní bankou vyřídíme za vás včetně zrušení účtu

Pokud si měníte typ účtu u ČSOB nebo přecházíte z Ery, bude potřeba si zajít na pobočku ČSOB.

Poraďte se s námi

Zadejte své telefonní číslo a my vám zavoláme.

Sjednat Plus Konto online

Sjednejte si Konto z pohodlí domova.

Co si připravit

Vše, co potřebujete, je:

  • občanský průkaz a
  • číslo původního účtu.

Online žádost

  1. Vyplňte krátký online formulář, na jehož základě vám zřídíme Plus Konto a zrušíme starý účet
  2. Do 24 hodin se vám ozveme a po telefonu s vámi vyplníme Žádost o změnu platebního účtu dle Mobility klientů
  3. Pro dokončení převodu budeme potřebovat váš podpis, proto se s vámi do 2 dnů spojí kurýr a domluví si termín schůzky na podepsání/předání smlouvy a Mobility klientů
  4. Na schůzce mějte při sobě občanský průkaz, číslo původního účtu a případně výpis z něj
  5. Jakmile se nám dokumenty vrátí zpět, pošleme vám SMS o aktivaci účtu a začneme zařizovat převod z předchozí banky

Pobočka

  1. Vyberte si kteroukoliv pobočku a sjednejte si schůzku
  2. Na schůzku si připravte občanský průkaz a číslo původního účtu; s výpisem z původní banky bude celý proces ještě snazší
  3. Vše vyplníme na místě a účet u nás můžete začít okamžitě používat
  4. Do 10 dnů na něj převedeme zůstatek z původního účtu a nastavíme trvalé platby

Telefonicky

  1. Zanechte nám na sebe kontakt nebo nám zavolejte na 800 300 300
  2. Žádost o běžný účet s vámi vyplníme po telefonu
  3. Do 24 hodin se vám ještě jednou ozveme a vyplníme Žádost o změnu platebního účtu dle Mobility klientů
  4. Pro dokončení převodu budeme potřebovat váš podpis, proto se s vámi do 2 dnů spojí kurýr a domluví si termín schůzky na předání smlouvy
  5. Na schůzce mějte při sobě občanský průkaz, číslo původního účtu a případně výpis z něj
  6. Jakmile se nám dokumenty vrátí zpět, pošleme vám SMS o aktivaci účtu a začneme zařizovat převod z předchozí banky

TIP: Informace, kde všude změnu účtu nahlásit (např. zaměstnavateli, telefonnímu operátorovi) najdete v záložce Užitečné tipy

Aby byla změna účtu co nejjednodušší, celý přechod se řídí tzv. Mobilitou klientů. Banky se o vše postarají samy a vám tak stačí dodat jen minimum informací. Mobilitou klientů se řídí téměř všechny banky v ČR.

Přejít z banky, která nepodepsala Mobilitu klientů, je možné kdykoli a zdarma tak, jak je to běžné u ostatních bank. Jen je potřeba počítat s několika dokumenty navíc.

  • Vezměte si s sebou 3 poslední výpisy, seznam pravidelných plateb, a pokud využíváte služeb SIPO, nezapomeňte spojovací číslo.
  • Staré trvalé příkazy zrušte, nové si nastavíte v elektronickém bankovnictví nebo pobočce. To platí i pro svolení k inkasu a SIPO.
  • Kromě nastavení nových svolení nezapomeňte o změně účtu informovat všechny společnosti, u kterých máte na svém účtu nastavené svolení k inkasu.

Mobilitu klientů a Žádost o změnu platebního účtu najdete v Dokumentech ke stažení.

O změně účtu informujte:

  • svého zaměstnavatele, aby věděl kam zaslat výplatu;
  • školní jídelnu, družinu a další instituce, kam posíláte peníze;
  • svého telefonního operátora, poskytovatele internetu i energií;

Formuláře pro oznámení nového čísla účtu naleznete v Dokumentech ke stažení.

Na co nezapomenout:

  • Na původním účtu si nechte dostatek financí pro dobíhající trvalé platby, inkasa a SIPO. Jakmile dojde ke zrušení starého účtu, zajistíme převod zbylých peněz na váš nový účet.
  • Platební kartu ke svému starému účtu si nechte do okamžiku, než převezmete kartu novou.
  • V případě úvěrových produktů navázaných na starý účet (kreditní karta, povolené přečerpání, úvěr, hypotéka) si v původní bance dohodněte splácení z nového účtu nebo plné doplacení.

Poraďte se s námi

Zadejte své telefonní číslo a my vám zavoláme.

Sjednat Plus Konto online

Sjednejte si Konto z pohodlí domova.