Přejít k obsahu
Info:
Tento web používá soubory cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním a používáním souborů cookies.
Více informací o cookies
Rozumím

Master Pass digitální peněženka

Mobilní aplikace pro pohodlnější internetové nákupy.

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu
  • Základní předpoklady
  • Instalace a aktivace
  • Jak platit

Pro správné fungování aplikace potřebujete:

  • Mobil nebo tablet s operačním systémem iOS 8.0 a vyšší nebo Android 4.3 a vyšší
  • Internetové připojení v mobilu (datové služby či wi-fi)
  • Platební kartu Mastercard nebo VISA s aktivovanými internetovými platbami (aktivovat můžete v Internetovém bankovnictví pod volbou Karty)

Aplikaci Masterpass by Mastercard si stáhněte pouze z oficiálních obchodu s aplikacemi pro váš přístroj. Aplikaci v několika krocích aktivujete a propojíte ji s kartami, se kterými chcete platit. Stejně tak při odinstalování a opětovné instalaci aplikace na stejné zařízení.

Jak byste měli postupovat?

  1. Stáhněte si aplikaci Masterpass by Mastercard z oficiálního obchodu s aplikacemi (viz níže)
  2. Nastavte si mPIN pro vstup do aplikace a potvrzování plateb
  3. Vložte údaje o kartě a adresu pro doručování zboží
  4. Nastavení se jednorázově ověří zadáním kódu z SMS
  5. Přes kartu proběhne platba ve výši 1 Kč (pro ověření správnosti zadaných údajů z karty)

Pouze pro karty cizích bank:

  1. V internetovém bankovnictví (v blokacích nebo historii plateb) tuto platbu vyhledejte
  2. Z detailu transakce si opište 8znakový verifikační kód a zadejte ho do aplikace

Stejnou platební kartu můžete mít nainstalovanou současně ve více zařízeních, například ve svém mobilu a zároveň tabletu nebo hudebním přehrávači iPod Touch.


Aplikaci si stáhněte kliknutím na tlačítko nebo načtením QR kódu níže - nasměruje vás do oficiálního obchodu s aplikacemi.

Android


Stáhnout aplikaci ČSOB Smart klíč pro Android

Apple


Stáhnout aplikaci ČSOB Smart klíč pro Apple

Při nákupu v e-shopu zvolte platbu kartou a na platební bráně vyberte Masterpass by Mastercard (někteří obchodníci mají tlačítko MasterPass přímo v e-shopu).

Masterpass

Poté se zobrazí QR kód a pod ním číselný kód.

Dále postupujte podle zařízení, ze kterého nakupujete:

  • Mobil – klikněte na link nebo přepište číselný kód do aplikace
  • Počítač – QR kód načtěte z obrazovky mobilem s nainstalovanou aplikací (případně můžete použít číselný kód)

Platbu dokončete zadáním mPIN přímo v aplikaci a poté se na stránce obchodu zobrazí potvrzení platby.

  • Vlastnosti a výhody

S digitální peněženkou Masterpass by Mastercard zaplatíte pohodlněji a bez zdlouhavého vyplňování čísla platební karty.

  • Aplikace je zdarma – funguje pro iOS i Android
  • Údaje zadáte jen jednou – aplikace si je zapamatuje a automaticky vyplní za vás
  • Nejen pro karty Mastercard – do aplikace vložíte i karty VISA
  • Funguje celosvětově – zaplatíte v 50 000 zahraničních e-shopů
  • Až v 6 500 e-shopů v ČR a SR – Slevomat, České dráhy nebo např. rohlik.cz

Další výhody peněženky:

Už žádné vyplňování adresy
Adresu pro doručování zboží si nastavíte v aplikaci a ta se při nákupu ve vybraných e-shopech automaticky vyplní při objednávce.

Vrátíme peníze při nedodaném zboží
E-shop vám nedodal zboží nebo přišlo poškozené? Při platbě v naší aplikaci můžete platbu reklamovat a získat peníze zpět (tzv. charge back).

Poraďte se s námi

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám do 24 hodin.