Přejít k obsahu

ČSOB NaNákupy

Peněženku i s kartou nechte v tašce

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu
Benefit 1 Pohodlné placení mobilem
Benefit 2 Moderní a bezpečné
Benefit 3 Jednoduchá aktivace
Benefit 4 Stažení i používání zdarma
Nahrávám přehrávač...

Plaťte bezkontaktně mobilem

  • Opravdové placení mobilem v obchodech je konečně tady
  • Všechny svoje karty máte v mobilu, nemusíte žádat o novou
  • Platby i důvěrné informace chrání PIN, případně otisk prstu
  • Funguje na všech nových mobilech s Androidem a NFC
  • Platit se dá i bez signálu a mobilních dat

Odměníme vás za placení mobilem

  • Pro každého, kdo 20x zaplatí mobilem, máme nyní bonus 400 Kč
  • A za každého nového klienta, který na vaše doporučení 20x zaplatí mobilem, dáme vám i jemu dalších 400 Kč
  • Stačí se zaregistrovat a pak do 30. 6. 2017 provést 20 plateb aplikací ČSOB NaNákupy

Chcete nový mobil s podporou plateb mobilem?

Využijte slevy až 25 % na telefony Samsung.

  • Instalace

Co potřebujete

  • Mobil s podporou NFC a operačním systémem Android 4.4 a vyšším
  • ČSOB InternetBanking 24 a některou z platebních karet ČSOB

Seznamte se s podmínkami aplikace

Stáhněte z Google Play a aktivujte

1.
Stáhněte si aplikaci ČSOB NaNákupy z obchodu Google Play

2.
V internetovém bankovnictví (záložka Platební karty > NaNákupy) si vygenerujte Aktivační kód, přepište ho do aplikace a potvrďte podmínky

3.
Zvolte si vlastní PIN aplikace

4.
V aplikaci aktivujte karty, které chcete používat pro placení mobilem

  • Platba v aplikaci
  • Rychlá platba

Standardní platba: Vyberte si kartu, kterou chcete platit

Pokud používáte více karet, přímo v aplikaci si během pár vteřin můžete vybrat, se kterou z nich chcete zaplatit.

Postup při placení pomocí tlačítka „Zaplatit“ v aplikaci:

1.
Otevřete aplikaci a stiskněte tlačítko „Zaplatit“ pod kartou, kterou chcete použít

2.
Potvrďte platbu v aplikaci jejím PINem nebo otiskem prstu

3.
Přiložte mobil k platebnímu terminálu

4.
Na terminálu zkontrolujte výsledek

Na přiložení mobilu k platebnímu terminálu máte 60 sekund, kliknutím na kolečko s odpočtem času ale můžete tuto dobu prodloužit.

Rychlá platba: Placení bez nutnosti otevírat aplikaci

Nastavte si kartu, kterou chcete používat pro rychlé placení - prostě přiložíte mobil k bezkontaktnímu terminálu a je to. Kdykoli pak budete chtít zaplatit jednorázově jinou kartou, použijte tlačítko „Zaplatit“ v aplikaci.

Rychlou platbu stačí jednou aktivovat a mít stále zapnuté NFC

1.
Otevřete aplikaci a vpravo nahoře vyberte položku Rychlá platba

2.
Zvolte platební kartu, kterou chcete pro Rychlou platbu aktivovat

Postup při placení Rychlou platbou:

1.
Odemkněte displej a přiložte mobil k terminálu

2.
Na mobilu potvrďte platbu PINem aplikace nebo otiskem prstu

3.
Přiložte mobil k platebnímu terminálu podruhé

4.
Na terminálu zkontrolujte výsledek

U karet Visa nemusíte u částek do 500 Kč zadávat PIN, pro Mastercard tuto možnost připravujeme.

  • Vlastnosti a výhody
  • Bezpečnost
  • Časté otázky
  • Kontaktujte nás

Plaťte mobilem stejně jako svou bezkontaktní kartou nebo platební nálepkou. ČSOB NaNákupy vám umožní mít všechny karty přímo v mobilu a platit s každou z nich podle potřeby. Už teď se navíc můžete těšit na další vylepšení, která chystáme a která přinesou nové funkce a ještě víc usnadní používání aplikace.

  • Všechny svoje karty máte v mobilu – jen si vyberete, se kterou z nich chcete platit
  • Platit můžete skoro všude, i v zahraničí – bezkontaktních terminálů navíc neustále přibývá
  • Aktivace a použití je zdarma – za platby mobilem si neúčtujeme žádný poplatek
  • Mobilem zaplatíte i bez internetu – pouze občas je potřeba se připojit, na což stačí i pomalý internet (u Mastercard karet stačí, když se připojíte třeba doma na Wi-Fi, u Visa karet obnova probíhá výhradně v průběhu platby, je tedy potřeba mít zapnutá mobilní data přímo v obchodě)

Co se ještě může hodit:

Zůstatek

V aplikaci si můžete zobrazit zůstatek (disponibilní zůstatek na debetní či kreditní kartě). Pro zobrazení je potřeba připojení na mobilní internet či Wi-Fi.

Výběr hotovosti

S ČSOB NaNákupy si můžete vybrat peníze z bankomatu, ovšem pouze z bankomatů s bezkontaktní čtečkou, kterých je zatím po České republice jen pár. Pracujeme ale na tom, abychom vám brzy mohli nabídnout službu CashBack.

V případě ztráty, krádeže či zneužití vašeho mobilu s aplikací ČSOB NaNákupy kontaktujte ihned Helpdesk platebních karet na čísle 495 800 111. Obratem zablokujeme celou aplikaci, takže se s ní už nebude dát platit. Zablokování se nevztahuje na vaše plastové karty – ty budou normálně fungovat.

  • Platební karty ani jejich údaje se neukládají do mobilu – vše probíhá přes šifrovaný kód
  • PIN nebo otisk prstu chrání jak vaše platby, tak důvěrné informace
  • Pokud máte kartu pojištěnou (Pojištění ztráty a krádeže karty, Pojištění internetových rizik), ochráníme vaše peníze i při ztrátě mobilu
  • Když ztratíte kartu a necháte si ji zablokovat, nebude vám fungovat ani v aplikaci

O aplikaci ČSOB NaNákupy

K čemu slouží?
K platbám mobilem na bezkontaktních platebních terminálech v obchodech – podobně, jako když platíte bezkontaktní kartou. Do budoucna ji rozšíříme také o další služby usnadňující nakupování.
Jaké jsou její výhody?
Placení mobilem je nastupující světový trend a vy nemusíte zůstávat pozadu. Všechny své platební karty máte vždy při sobě v mobilu. Jen si vyberete, s kterou z nich chcete platit, a automaticky čerpáte všechny její výhody (i třeba z věrnostních programů MasterCard World či Svět odměn).
Kdo ji může používat?
Všichni naši klienti s internetovým bankovnictvím ČSOB InternetBanking 24 a ČSOB platební kartou nebo s internetovým bankovnictvím Era portál a platební kartou Era/Poštovní spořitelna.
Jaký mobil potřebuji?

Jakýkoli mobil s podporou technologie NFC a operačním systémem Android 4.4 a vyšším.

Aplikace nefunguje v telefonech, které podstoupily tzv. „root“ (rozšíření administrátorských práv v telefonu). Tato změna totiž může vést k narušení bezpečnosti, mobil je pak náchylnější k infekci škodlivým softwarem.

Kolik stojí?
Aktivace i používání aplikace ČSOB NaNákupy je zdarma. Za platby mobilem si neúčtujeme žádný poplatek stejně, jako si neúčtujeme poplatek za platbu kartou.
Je bezpečná?

Ano. Platební karty ani jejich údaje se neukládají do mobilu – vše probíhá přes šifrovaný kód. Váš PIN, případně otisk prstu, chrání jak vaše platby, tak důvěrné informace jako zůstatek na účtu.

Při používání aplikace ČSOB NaNákupy se prosím řiďte bezpečnostními zásadami.

Proč aplikace vyžaduje přístup k poloze a telefonním hovorům?

Přístup k poloze vyžadujeme pro kontrolu, zda se mobil skutečně nachází v blízkosti platebního terminálu. Data o poloze neukládáme ani nevyužíváme k jiným účelům.

Přístup k telefonním hovorům vyžadujeme pro jednoznačnou identifikaci mobilu, abychom zabránili neoprávněnému přenosu aplikace na jiné zařízení. Aplikace nemá přístup k telefonním hovorům ani kontaktům.

Co je to NFC?
NFC je zkratka pro Near Field Communication. Jde o technologii, která umožňuje bezkontaktní placení, ale také třeba přenos souborů mezi dvěma mobily (Android Beam) či čtení tzv. NFC tagů. NFC najdete ve většině novějších mobilních telefonů.

Známé problémy

Kam se obracet

ČSOB NaNákupy jsme dlouho důkladně testovali. Funguje bez problémů na většině nových mobilních telefonů a platebních terminálů. Neustále pracujeme na tom, aby se s ní dalo platit vždy a všude. Pokud se přesto při placení setkáte s problémem, nahlaste nám ho prosím přes kontaktní formulář.

Podpis při platbě

Staré platební terminály při platbě s kartou MasterCard mohou u částek nad 500 Kč vyžadovat podpis. Problém řešíme s dodavatelem softwaru pro tyto terminály, aktualizace ale u jednotlivých terminálů může trvat i několik měsíců.

Výběr hotovosti z bankomatu s kartou Visa
Platební kartou Visa v aplikaci ČSOB NaNákupy nelze vybírat hotovost z bankomatů s bezkontaktní čtečkou. Na vyřešení problému pracujeme.
Platby v OMV

Na čerpacích stanicích OMV se při platbě nezobrazí správná částka, ale 0,01 či 1,00 EUR. Nebojte se ale přiložit mobil podruhé a tak zaplatit – odečte se vždy přesně tolik, za kolik jste nakoupili.

Rychlá platba

Správné fungování Rychlé platby závisí na stabilitě a vytíženosti operačního systému Android. Pokud se vám Rychlou platbou nepodaří zaplatit do 5 sekund, zkuste mobil oddálit a přiložit znovu. V případě, že se to nepovede, zaplaťte tlačítkem „Zaplatit“ z aplikace. Abyste předešli vytíženosti operačního systému, je dobré občas restartovat váš mobil.

Problém s aktivací otisku prstu

U některých telefonů značek Samsung, Asus nebo One Plus může dojít k problému při zapnutí otisku prstu. V takovém případě zkuste zamknout a zase odemknout displej mobilu, spustit aplikaci ČSOB NaNákupy a ihned poté si otisk prstu zapnout (Menu / Otisk prstu).

Platba za jízdenku kartou Visa v Ostravě a Plzni

Platební kartou Visa v aplikaci ČSOB NaNákupy nelze platit za jízdenku na terminálech vozů ostravské a plzeňské MHD. Na vyřešení problému pracujeme.

Samsung Galaxy S3 Neo
Aplikace ČSOB NaNákupy nefunguje na mobilním telefonu Samsung Galaxy S3 Neo, přestože má podporu NFC a Android 4.4 a vyšší. Podle vyjádření výrobce tento model bohužel nemá příslušné softwarové předpoklady a problém nevyřeší ani aktualizace software v telefonu.

Aktivace a deaktivace ČSOB NaNákupy

Kde si ji můžu stáhnout?
Výhradně v obchodě Google Play. Nestahujte aplikace z nedůvěryhodných zdrojů.
Jak ji mám aktivovat?
Pomocí aktivačního kódu vygenerovaného v internetovém bankovnictví. V okamžiku aktivace dejte pozor na to, aby byl mobil připojený k mobilnímu internetu nebo Wi-Fi. V aplikaci se pak automaticky zobrazí všechny karty, u kterých vás vedeme jako držitele. U té, se kterou chcete platit, přímo v aplikaci povolte NFC platby stisknutím tlačítka „Aktivovat“. Nevidíte v aplikaci všechny své karty? Kontaktujte Helpdesk platebních karet na čísle 495 800 111.
Můžu ji používat na více zařízeních?
Zatím ne, ale pracujeme na tom, abychom vám tuto možnost v budoucnu mohli nabídnout.
Jak ji můžu aktivovat na novém mobilu?

Abyste ji mohli využívat na jiném zařízení, doporučujeme aplikaci nejprve deaktivovat v tom původním.

  1. V aplikaci ČSOB NaNákupy vyberte v menu vpravo nahoře položku Deaktivovat. V okamžiku deaktivace dejte pozor na to, aby byl mobil připojený k mobilnímu internetu nebo Wi-Fi.
  2. Aplikaci aktivujte pomocí kódu vygenerovaného v internetovém bankovnictví. V okamžiku aktivace dejte pozor na to, aby byl mobil připojený k mobilnímu internetu nebo Wi-Fi. V aplikaci se pak automaticky zobrazí všechny karty, u kterých vás vedeme jako držitele. U té, se kterou chcete platit, přímo v aplikaci povolte NFC platby stisknutím tlačítka „Aktivovat“.
Jak mám aplikaci deaktivovat?
V aplikaci ČSOB NaNákupy vyberte v menu vpravo nahoře položku Deaktivovat. Nebo volejte Helpdesk platebních karet na čísle 495 800 111. V okamžiku deaktivace dejte pozor na to, aby byl mobil připojený k mobilnímu internetu nebo Wi-Fi.

Platební karty v ČSOB NaNákupy

Jaké karty se zde zobrazí?
Po úspěšné aktivaci se v aplikaci ČSOB NaNákupy zobrazí všechny vaše karty, u kterých vás vedeme jako držitele a nejsou blokovány. Pokud se vám některá vaše karta nenačte, kontaktujte Helpdesk platebních karet na čísle 495 800 111.
Zobrazí se mi v aplikaci i platební karty, které nejsou bezkontaktní?
Ano, v aplikaci uvidíte všechny vaše karty – kontaktní i bezkontaktní. Se všemi samozřejmě budete moci provádět také platby mobilem.
Můžu do aplikace přidat předplacenou COOL kartu?
Zatím ne, ale pracujeme na tom, abyste si do aplikace v budoucnu mohli COOL kartu přidat.
Zobrazí se regionální karty (např. Dynamo Pardubice, Motor České Budějovice, HC Verva Litvínov)?

Pokud se jedná o kartu debetní, tak zobrazí. Pro uplatnění slevy u partnerů klubu je potřeba ukázat displej s regionální kartou připravenou k placení (s běžícím odpočtem času).

Pokud se vám obrázek nezobrazuje, po aktualizaci na nejnovější verzi aplikace je potřeba aplikaci nejdřív deaktivovat (Menu/Deaktivovat) a poté nově aktivovat pomocí kódu vygenerovaného v internetovém bankovnictví.

Pokud se jedná o kartu kreditní, tak se také zobrazí, ale bez správného obrázku. Pro získání slevy je potřeba ukázat plastovou kartu. Aktuálně pracujeme na tom, aby se i kreditní karta v aplikaci zobrazovala se správným obrázkem.

Zobrazí se mi bezkontaktní platební nálepka?
Ne, ale vůbec to nevadí. Bezkontaktní nálepky totiž vydáváme vždy přímo k vaší debetní nebo kreditní kartě a ta se v aplikaci ČSOB NaNákupy samozřejmě zobrazí.
Kdy se zobrazí nová a obnovená platební karta?
Aby se obnovená karta v aplikaci zobrazila, je potřeba aplikaci deaktivovat (otevřete ČSOB NaNákupy a vyberte v menu vpravo nahoře položku Deaktivovat) a znovu aktivovat pomocí kódu vygenerovaného v internetovém bankovnictví. Pozor - v okamžiku aktivace musí být mobil připojený k mobilnímu internetu nebo Wi-Fi. Do budoucna se obnovené karty budou zobrazovat automaticky a nová aktivace nebude potřeba.
Jak lze odstranit platební kartu s prošlou platností či blokovanou kartu?
Aby vám prošlá či blokovaná karta z aplikace zmizela, je potřeba aplikaci deaktivovat (otevřete ČSOB NaNákupy a vyberte v menu vpravo nahoře položku Deaktivovat) a znovu aktivovat pomocí kódu vygenerovaného v internetovém bankovnictví. Pozor – v okamžiku aktivace musí být mobil připojený k mobilnímu internetu nebo Wi-Fi. Do budoucna se deaktivované karty odstraní automaticky a nová aktivace nebude potřeba.
V aplikaci mám u karty jiný obrázek než ve skutečnosti. Co s tím?
Design karet se často mění a u některých typů zobrazujeme pouze ten nejnovější. Neumíme bohužel zobrazit ani váš vlastní obrázek, pokud máte Image kartu. Pro ověření, o jakou kartu jde, je ale důležitý především název, číslo a platnost karty.

Platby mobilem

Kde můžu zaplatit mobilem?

Všude tam, kde lze platit bezkontaktní platební kartou. Na terminálech, které bezkontaktní platby nepodporují, s aplikací ČSOB NaNákupy bohužel zaplatit nejde. Prodejní místa s bezkontaktním terminálem jsou označena tímto symbolem:

Můžu platit i na terminálu, který není bezkontaktní?

Na terminálech, které bezkontaktní platby nepodporují, s aplikací ČSOB NaNákupy bohužel zaplatit nejde. Prodejní místa s bezkontaktním terminálem jsou označena tímto symbolem:

Musím být při placení online?
Při placení mobilem není potřeba být neustále online, kvůli bezpečnosti jsme ale omezili počet plateb, které můžete uskutečnit bez internetu. Jednou za čas je potřeba se připojit k našim systémům a tuto možnost obnovit. U MasterCard stačí, když se připojíte třeba doma na Wi-Fi. U karet Visa obnova probíhá výhradně v průběhu platby, je tedy potřeba mít zapnutá mobilní data přímo v obchodě.
Jak můžu s aplikací zaplatit?
Existují dvě možnosti. Zaplatit můžete buďto tlačítkem „Zaplatit“ přímo v aplikaci nebo pomocí funkce „Rychlá platba“, která vám umožní platit bez toho, abyste museli aplikaci otevírat.
Jak mám postupovat při placení?

Výchozí možností je placení pomocí tlačítka „Zaplatit“ v aplikaci:

  1. Otevřete aplikaci a stiskněte tlačítko „Zaplatit“ pod kartou, kterou chcete použít
  2. Potvrďte platbu v aplikaci jejím PINem, případně otiskem prstu
  3. Přiložte mobil k platebnímu terminálu
  4. Na terminálu zkontrolujte výsledek

Na přiložení mobilu k platebnímu terminálu máte 60 sekund, kliknutím na kolečko s odpočtem času ale můžete tuto dobu prodloužit.

Co je Rychlá platba?

Rychlá platba vám umožní platit bez nutnosti otevírat aplikaci ČSOB NaNákupy, aktivovat i deaktivovat ji můžete přímo v menu aplikace. Vpravo nahoře vyberte položku Rychlá platba a zvolte platební kartu, kterou chcete pro Rychlou platbu aktivovat. Rychlá platba vyžaduje, abyste v mobilu měli zapnuté NFC.

Postup pro placení Rychlou platbou s kartou Visa u částek nad 500 Kč a s kartou MasterCard u částek libovolné výše:

  1. Odemkněte displej mobilu
  2. Přiložte mobil k platebnímu terminálu, na displeji se objeví žádost o potvrzení platby
  3. Potvrďte PINem aplikace nebo otiskem prstu
  4. Přiložte mobil k platebnímu terminálu podruhé
  5. Zkontrolujte na terminálu výsledek

Postup při placení Rychlou platbou s kartou Visa u částek pod 500 Kč:

  1. Odemkněte displej mobilu
  2. Přiložte mobil k platebnímu terminálu
  3. Zkontrolujte na terminálu výsledek

Pracujeme na tom, aby podobně snadné bylo u částek do 500 Kč placení i s kartami MasterCard.

Jak správně přikládat mobil k platebnímu terminálu?

Mobil přikládejte displejem nahoru přímo na bezkontaktní symbol na terminálu a počkejte, dokud se neozve dlouhé pípnutí oznamující úspěšné spojení. Pokud k němu nedojde do 5 sekund, zkuste mobil oddálit a opětovně přiložit. Případně platbu v aplikaci zrušte a proveďte ji znovu.

Záleží i na umístění NFC antény u konkrétního typu mobilu (nejčastěji v místě baterie, případně okolo fotoaparátu).

Pokud platební terminál leží na kovové desce, může pomoci terminál nadzvednout.

Můžu mobilem platit i v zahraničí?
Ano, s aplikací ČSOB NaNákupy můžete platit na všech bezkontaktních terminálech akceptujících platební karty MasterCard či Visa. A to nejen v Česku, ale i v zahraničí.
Mám na mobilu nalepenu bezkontaktní nálepku, vadí to?
Mám v obalu na mobil vloženou platební kartu, Lítačku či jinou čipovou kartu. Vadí to?
Ano, vadí. Platební terminál potom nepozná, kterou kartu má přečíst a zahlásí chybu.
Na terminálu se objevila žádost na zadání PINu. Je to v pořádku?
Ano. Zastaralé platební terminály (v Česku už se s nimi ale prakticky nesetkáte) mohou u částek nad 500 Kč vyžadovat i zadání PINu na terminálu. V takovém případě zadejte PIN aplikace.
Mám NFC v mobilu vypínat?
Není k tomu důvod. Zapnuté NFC má naprosto nepatrný vliv na spotřebu baterie. Je-li vypnutý displej mobilu, je NFC automaticky vypnuto.

PIN

Nemůžu si vzpomenout na PIN. Co mám dělat?
  1. Nejprve deaktivujte aplikaci – otevřete ČSOB NaNákupy a vyberte v menu vpravo nahoře položku Deaktivovat. V okamžiku aktivace dejte pozor na to, aby byl mobil připojený k mobilnímu internetu nebo Wi-Fi.
  2. Aplikaci znovu aktivujte pomocí kódu vygenerovaného v internetovém bankovnictví. V rámci aktivace si budete moci zvolit nový PIN aplikace.
Jak lze PIN změnit?
  1. Nejprve deaktivujte aplikaci – otevřete ČSOB NaNákupy a vyberte v menu vpravo nahoře položku Deaktivovat. V okamžiku aktivace dejte pozor na to, aby byl mobil připojený k mobilnímu internetu nebo Wi-Fi.
  2. Aplikaci znovu aktivujte pomocí kódu vygenerovaného v internetovém bankovnictví. V rámci aktivace si budete moci zvolit nový PIN aplikace.
Jak lze PIN odblokovat?
  1. Nejprve deaktivujte aplikaci – otevřete ČSOB NaNákupy a vyberte v menu vpravo nahoře položku Deaktivovat. V okamžiku aktivace dejte pozor na to, aby byl mobil připojený k mobilnímu internetu nebo Wi-Fi.
  2. Aplikaci znovu aktivujte pomocí kódu vygenerovaného v internetovém bankovnictví. V rámci aktivace si zvolíte PIN aplikace.

Otisk prstu místo PINu

Jaký mobil potřebuji, abych mohl používat otisk prstu místo PINu?

Potřebujete mobil s operačním systémem Android 6.0 a vyšším, technologií NFC a čtečkou otisků odpovídající standardu Android.

Čtečku otisků prstů můj mobil má, její využití mi ale aplikace nenabízí. Proč?

Čtečka otisků na vašem mobilu nejspíš není kompatibilní s novějšími verzemi operačního systému Android. Tento problém se týká například modelu Samsung Galaxy S5.

Je použití otisku prstu bezpečné?

Ano. Otisk prstu je unikátní a nenapodobitelný, navíc je bezpečně uložen v mobilu a nikdy ho neopustí. Aplikace pouze dostane informaci, zda byl otisk prstu ověřen.

Otisk prstu byl rozpoznán, terminál ale hlásí „Nesprávný PIN“. Co mám dělat?

Pravděpodobně jste aktivovali otisk prstu poté, co jste při platbě omylem zadali nesprávný PIN. Otisk prstu deaktivujte (Menu/Otisk prstu) a poté aktivujte znovu (Menu/Otisk prstu).

Co se stane, pokud nebude otisk prstu rozpoznán?

Po několika neúspěšných pokusech se použití otisku prstu na několik desítek sekund zablokuje. Chvilku počkejte nebo potvrďte platbu PINem aplikace. Na jiné aplikace ale nemá zablokování otisku prstu v ČSOB NaNákupy vliv.


Zůstatek

Co přesně ukazuje zůstatek?
Jedná se o disponibilní zůstatek na debetní či kreditní kartě. Jsou to tedy peníze, které máte v daném okamžiku k dispozici (u debetní karty na svém účtu včetně povoleného přečerpání, u kreditky se jedná o zbývající částku k čerpání).
Proč se mi nezobrazuje zůstatek?
Pro zobrazení je potřeba připojení na mobilní internet či Wi-Fi. Pokud jste online a zůstatek nevidíte, může být příčinou blokovaný přístup k internetovému bankovnictví.

Výběr hotovosti

Můžu pomocí aplikace vybírat hotovost z bankomatu?
Ano, ale pouze z bankomatů s bezkontaktní čtečkou, kterých je zatím po České republice jen pár. Je potřeba nejdříve zadat PIN aplikace v mobilu (stejně jako při placení), a následně ještě ten samý PIN do bankomatu. Uvědomujeme si, že to není moc pohodlné, ale jinak to bohužel nejde.
Mohu využít CashBack?
Zatím ne, ale pracujeme na tom, abychom vám tuto službu v budoucnu mohli nabídnout.

Zobrazení na účtence a ve výpisu

Číslo na účtence neodpovídá tomu na mé kartě, je to v pořádku?
Ano. Do mobilu se totiž kvůli bezpečnosti číslo karty neukládá. Pro potřeby platby mobilem ho nahrazuje šifrovaný kód.
Jak poznám platbu mobilem na výpisu?
Bohužel nijak. Platbu mobilem na výpisu ani v internetovém bankovnictví či SmartBankingu nijak nerozlišujeme od plateb „obyčejnou“ plastovou kartou.

Ztráta a krádež, pojištění

Co mám dělat v případě ztráty nebo krádeže mobilu?
V případě ztráty, krádeže či zneužití vašeho mobilu s aplikací ČSOB NaNákupy kontaktujte ihned Helpdesk platebních karet na čísle 495 800 111. Obratem zablokujeme celou aplikaci, takže se s ní už nebude dát platit. Zablokování se nevztahuje na vaše plastové karty – ty budou normálně fungovat.
Když si nechám zablokovat kartu, bude fungovat v mobilní aplikaci?
Když ztratíte kartu a necháte si ji zablokovat, nebude vám fungovat ani v aplikaci.
Pokrývá pojištění platebních karet i aplikaci ČSOB NaNákupy?
Ano, naše Pojištění ztráty a krádeže karty i Pojištění internetových rizik se vztahuje i na aplikaci ČSOB NaNákupy.

Nenašli jste řešení Vaší situace nebo máte potíže s aplikací ČSOB NaNákupy? Kontaktujte nás prostřednictvím formuláře na odkazu níže.

Kontaktní formulář