Přejít k obsahu
    Chat online
    nápověda
    minimalizovat
    otevřít
    Přepis konverzace byl odeslaný.
    Chat je offline.
    Chyba při odeslání přepisu konverzace.

    Jak na to ...

    Vkládání dotazů
    Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

    Odhlášení
    Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

    Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

    Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

    Zavřít nápovědu

    ČSOB Živě

    Spoustu věcí s námi vyřídíte i z domova

    Využijte moderní způsoby komunikace s ČSOB Živě

    Videohovor
    Na dálku vám můžeme sjednat některé naše produkty
    Zavolání zpět
    Nečekejte v pořadí na lince, my zavoláme vám
    Online chat
    Chcete se na něco zeptat? Napište nám na chatu
    I Váš hlas se počítá

    Podpořte naši službu ČSOB Živě v soutěži Bankovní inovátor roku.

    Mnohokrát děkujeme!

    Chci podpořit ČSOB Živě

    Proč ČSOB Živě?

    Uvědomujeme si, jakou hodnotu má váš čas i pohodlí. Proto vám chceme se spoustou věcí pomoci, aniž byste museli někam chodit.

    • I doma na gauči můžete ve videohovoru s bankéřem probrat, jak naše produkty fungují, a sjednat si třeba půjčku či investice
    • Abyste nemuseli čekali na lince v pořadí, stačí zvolit zavolání zpět
    • Pokud si chcete třeba něco upřesnit, můžete využít chat

    Jsme vám k dispozici od pondělí do pátku, vždy od 8:00 do 18:00

    Videohovor

    Ve videohovoru vám představíme produkty, které se vám mohou hodit. Probrat můžeme například cokoli kolem účtu, investic či elektronického bankovnictví.

    • Pro spojení s bankéřem zadejte jednorázový kód, který jste obdrželi během hovoru
    • Pokud kód neobdržíte nebo si jej nevybavíte, zvolte níže zavolání zpět a pomůžeme vám

    Zadejte 6-místný kód pro sdílení obrazovky a klikněte na tlačítko níže.

    Jak videohovory konkrétně probíhají?

    1. Po zadání kódu vstoupíte do jakési virtuální místnosti
    2. Poté uvidíte bankéře a zvolíte si, zda má on vidět vás (vyžaduje kameru na zařízení)
    3. Vše se odehrává v bezpečném prostředí našich systémů

    Zavolání zpět

    Abyste svůj čas nemuseli ztrácet čekáním na lince, my zavoláme vám. Nechte nám svůj telefon a do 30 minut se vám ozveme.

    Chat

    Není vám něco jasné a potřebujete se rychle zeptat? Od toho je tu náš chat.

    • Napište nám do chatu svůj dotaz a náš bankéř vám do několika vteřin odpoví
    • Po skončení si celou konverzaci můžete poslat na e-mail