Přejít k obsahu

Skype Infolinka ČSOB

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu

Důležité informace týkající se Skype ™ a zabezpečení

  • Chcete-li využít volání pomocí služby Skype ™, musíte mít tento program nainstalován na vašem zařízení.

  • Při kontaktu s naší bankou přes Skype ™ použijte výhradně jen odkaz na internetových stránkách www.csob.cz.

  • U naší banky existují pouze tyto oficiální účty Skype nazvané „infolinka_csob“ a „helpdesk_elb_csob“. Nepřidávejte si tyto účty do svých kontaktů. Hrozí podvržení těchto kontaktů.

  • Naše banka Vás nikdy nebude přes Skype ™ kontaktovat a žádat od Vás jakékoliv informace. V případě, že by Vás někdo takto kontaktoval neodpovídejte. Zároveň nás prosím neprodleně kontaktujte na čísle 800 300 300 nebo +420 495 800 111.

  • Skype je pouze pro hlasové hovory. Chat a video hovory nejsou podporovány.