Přejít k obsahu

Ombudsman klientů

Chat online
nápověda
minimalizovat
otevřít
Přepis konverzace byl odeslaný.
Chat je offline.
Chyba při odeslání přepisu konverzace.

Jak na to ...

Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko „Odeslat“ nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.

Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko „Ukončit chat“. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.

Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.

Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.

Zavřít nápovědu

Vážíme si svých klientů, ceníme si jejich názoru a upřednostňujeme přátelské a smírné vypořádání případných sporů.

Poskytujeme služby našim klientům obchodních značek ČSOB, ERA i Poštovní spořitelna, a to zejména fyzickým osobám, podnikatelům, malým a středním firmám (výroční zpráva 2016).

Ombudsmanův tým je složen z odborníků, zkušených a nezávislých expertů se smyslem pro férové jednání, se znalostí ČSOB a bankovního trhu. Jeho posláním je posoudit, vyhledávat a nalézat oboustranně přijatelná řešení každého individuálního případu, a to při respektování klientského pohledu i smluvních podmínek.

  • Před tím, než nám adresujete své podání, podejte prosím nejprve reklamaci nebo stížnost dle Reklamačního řádu ČSOB.
  • Nezávisle posoudíme vaše odvolání proti výsledku či průběhu řešení stížnosti či reklamace.
  • Vaši situaci posoudíme, vyhledáme důvod problému a pokusíme se navrhnout i prosadit jeho odstranění
  • Iniciujeme interně diskusi o vašich námětech na možná zlepšení našich služeb.
  • Díváme se na záležitosti vašima očima a mluvíme o nich s vámi srozumitelným jazykem.
  • Klienti Hypoteční banky, Českomoravské stavební spořitelny, ČSOB Pojišťovny nebo ČSOB Leasingu kontaktujte prosím nejprve příslušné reklamační a klientské útvary těchto společností. Vaše podání posuzujeme poté společně s nimi.

Kontaktujte nás

Podání, náměty na zlepšení a podněty k prošetření nám neváhejte předat:

Martin Kovář

Martin Kovář, Ombudsman ČSOB

„Jsem ochránce práv a oprávněných zájmů klientů Československé obchodní banky, a.s. Vážím si vašeho názoru. Díky vám a vaší zpětné vazbě se daří zkvalitňovat naše služby.“